Toon posts:

Help me ff over de streep

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wou deze HD kopen

Maxtor D740X UDMA 133/7200 RPM 60 GB 425,-

Met deze cooler

Spire HD Cooler HD05040B 35,-

Goeie keuze of zou ik een andere nemen. Bestel ze bij exile.nl...hehe daar kan je dus ook nog commentaar op geven.

naja aangezien het best veel geld is voor een mannetje van 16 zoals ik wil ik toch echt ff zeker weten dat ik iets goeds in huis haal...help me ffies!!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

http://www.tweakers.net/nieuws/18998?highlight=maxtor

ik zou zeggen: wel goed dus. als ik geen dmax 60+ zou hebben zou ik deze wel willen hebben.

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-04 22:00
ik heb er hier zelfs twee hangen, en ze werken beide perfect 1 ter vervanging van mn 40 Gig IBM 7200 RPM en ik ben blij dat ik nhu deze heb.

dit zal wel hetzelfde zijn voor de 60 GB. als je zelf vind dat je het nodig hebt doe je echt geen miskoop. (of hij moet kapot zijn maar daar gaan we niet vanuit).

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

oh ja...die koeler heb ik geen verstand van. gebruik zelf geen koeler en maxtor staat er ook niet echt bekend om erg heet te worden, maar dat kan bij deze wel anders zijn natuurlijk....

Verwijderd

Topicstarter
Heb die review gelezen ja. Cooler kost 35 piek dus bestel hem er in iedergeval bij als hij niet te veel lawaai maakt dan mag hij er best aanhangen :)...als ik geen negatieve reacties krijg dan bestel ik um morgen...

bedankt voor de reacties en alvast bedankt voor de reacties die nog gaan komen >:)