Toon posts:

[CM]Raampje vastmaken!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nog ff bezig met het afwerken van mijn mod(binnenkort pics) en dat verdomde raampje blijft maar los gaan. Ik heb het al een paar keer geprobeerd met dubbelzijdige tape maar dat gaat los.

Kan iemand mij ff helpen, ik wordt er gek van.

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02
schroefjes?

Verwijderd

Topicstarter
hm moet ik gaan boren, is er geen goede lijm ofzo, schroefjes is wel makkelijk los en vast maken...

• Chieliot
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Ga naar een bouwmarkt, haal een flinke tube lijm, 2 componenten of gewoon Kit ofzo.

En plakken maar.

Je zou natuurlijk ook een lijmpistool kunnen gebruiken en 8 van die plastic vullers kunnen weglijmen.

suc6

AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD

Verwijderd

Misschien beetje kit?! Caresorie spray?! (lekker kleverig)
Denk dat gewoon montage kit een goedeoplossing is, wel ff de case ontvetten.......

succes

je kan hem ook gewoon met m12 schroeven vast schroeven! NERGENS GEEN LAST MEER VAN!!! >:)

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 15:53

Super_ik

haklust!

goeie lijm die geschikt is om de door jouw gekoze materialen aan elkaar me lijme, popnagels, scroeve, boutjes

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-08 10:46
Ik weet niet wat voor vorm je raam heeft, maar ik zou idd ok lijm gebruiken.
Ga ik denk ik ook doen, schroefjes vind ik namleijk niet mooi :(

Verwijderd

Topicstarter
Hm lijm dus, voorkeur voor merk ?? bison ofzo? :7

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
ik heb ook schroefjes gebruikt, maar dat was nadat ik zoiets had van ik krijg binnenkort eigenlijk toch een andere kast daar wil ik ook lijm gaan gebruiken. schroefjes is wel makkelijk, maar het staat niet echt en je krijgt kieren als het een beetje fout gaat. dus ik denk echt 2 componenten lijm of zoiets :)

Verwijderd

Schroefjes is idd niet zo mooi, lijmen gaat ook wel makkelijk!
Als je maar goed ontvet enz!

Verwijderd

construktielijm uit een spuitkoker zou prima moeten zijn.
een zeer goed merk is: TEC-7
kun je een alles met alles mee verbinden :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog 2 fans aan het raampje hangen, moet k nu x-tra sterke kopen of is dat niet belangrijk?

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 20:05 schreef Degoedste het volgende:
ik heb nog 2 fans aan het raampje hangen, moet k nu x-tra sterke kopen of is dat niet belangrijk?
TEC-7 is de beste,
kun je een blok beton mee aan het plafond lijmen >:)

Verwijderd

Topicstarter
oh, dat moet ik toevallig ook nog doen, dat staat zo mooi >:) , waar krijg je dat spul, Big Boss??

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 20:11 schreef Degoedste het volgende:
oh, dat moet ik toevallig ook nog doen, dat staat zo mooi >:) , waar krijg je dat spul, Big Boss??
een doe het zelf zaak zou het mischien kunnen hebben,
maar in een speciaal zaak waar ze bouwmaterialen verkopen zouden ze dat moeten hebben.
is wel een koker,maar als je niet zo een pistool hebt,kun je het er ook wel met een stokje of zo uit halen.

Verwijderd

Topicstarter
pistool heb ik, hoeveel kost het?

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-08 10:46
Bedacht me net het volgende:
Een raamrubber :)
Die kan je ook pakken, ik weet niet hoeveel je coolers samen wegen en wat de kracht is die erop komt te staan, maar een raamrubber is iig oplossing voor mij :)
Je kan het overwegen, toch :?

Verwijderd

Topicstarter
hm waar krijg je het en wat kost het?

Verwijderd

Je moet ff in een bouwmarkt kijken (bij karwei hebben ze het zeker) naar een lijmwijzer. Daar staat precies in welke lijm jij voor je twee materialen moet hebben. Want lijm kan op het ene materiaal wel heel erg sterk zijn, voor hetzelfde geld laat het op jouw materiaal los en dan wordt het er allemaal niet mooier op.
Gewoon ff in zo'n lijmwijzer kijken (niet vragen aan zo'n broekie in zo'n bouwmarkt, want die weet er net zoveel van als jij).

Mzzl Guus

Verwijderd

ergens tussen de 15 en 20 gulden voor één koker(belgische prijs omgerekend)hangt af van de winkel hoeveel winst ze willen maken.

Verwijderd

Topicstarter
ik ga wel kijken voor rubber en lijm.
bedankt allemaal

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 15:17

Spooksel

Spooksel!

Bij mijn eerste mod maakte ik gebruik van montagekit... werkte opzich wel goed, maar was alleen zwaar nadelig wanneer ik eens naar een lan ging...
(oftewel: na 2 of 3 keer je kast naar een lan zeulen flikkert je raam er weer uit...)

bij mijn huidige kast zit het raam vast met 4 schroefjes in de hoeken, deze houden ook gelijk de neonring op zijn plaats :) perfect...

edit: tiepvaut :(

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 13:37

chromeeh

the Gnome

Boutjes + moertjes (En uiteraard een accu-boor) doen wonderen :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

ko9

Op maandag 26 november 2001 20:33 schreef Guusje het volgende:

...

Gewoon ff in zo'n lijmwijzer kijken (niet vragen aan zo'n broekie in zo'n bouwmarkt, want die weet er net zoveel van als jij).
Had je wat tegen Karwei-medewerkers??? >:)
bij moeilijke vragen van lastige klanten gebruik ik btw ook vaak die lijmwijzer (van Bison is ie) :P

Verwijderd

Ik heb zelf me raampje vastgemaakt met rvs boutjes (helemaal gepoleist *D) maar met kit moet denk ik ook wel lukken.. al moet je dat wel GOED laten drogen..

suc6 !

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Mijn raampie zit gewoon vast met dubbelzijdige plakband van de gamma...

let wel op dat je het raam + kast eerst effe goed schoonmaakt, anders pleurt ie er zo weer af... (dus effe met alcohol ofzo)

• dexx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 08:58
ik zou het doen met montage kit. er zijn verschillende merken gewoon een goede uitkiezen.
mijn raam gaat er binnenkort ook in (ik ga denk ik ook montagekit gebruiken of misschien schroeven, maar moet eerst mn kast laten verschromen)
en ik heb btw wel een rubber randje waar ik mn raam achter plak. ziet er iets beter uit qua afwerking.

[edit] typen is moeilijk :D [/edit
Pagina: 1