Toon posts:

wasig slechte inschatting

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
topic
[topic=331970/1/25]

ik wist dus niet met welke scriptaal ik met access en html kon werken en vroeg daar dus naar.

het mocht wel op slot want ik had mijn antwoord al, maar het adje gooide hem op slot omdat ik de search eerder moest gebruiken. Dat kan dus niet als je niet weet waarop je moet zoeken. Nu weet ik dat dus wel. ASP dus.

Dus slecht slotje (minpuntje voor adje).
Maar mag wel op slot blijven.!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:28
Je weet niet waar je moet zoeken?

www.google.com
www.altavista.com
enz.

https://fgheysels.github.io/

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Mja:
Je zoekactie naar 'html access' leverde 481 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
Ze zijn allemaal niet zo "heel relevant" om info te krijgen, maar wel om een beeld te schetsen voor wat anderen met access en http doen...

Verwijderd

Topicstarter
tja en om niet eerst door 481 links te surfen dacht ik dat zoiets wel te vragen was!

Maar dat is dus niet. Valt me weer tegen.
maarja......
zelfs de grootste modjes/adjes hebben hier de stomste vragen gesteld in den beginne en dan mag het natuurlijk wel.

tja, al vaker over gehad. hopeloze discussie!!!
Als dat het nivo is van GoT :'( (lijkt wel op de bestorming van de M$ stand. Super kinderachtig en om je voor kapot te schamen).

Verwijderd

Het is echt niet om jou te pesten ofzo hoor, iedereen heeft het ooit moeten leren en iedereen is vanaf het begin begonnen.
Waarom worden die soort vragen dan niet getolereerd op een forum als bijvoorbeeld P&W?
Heel simpel, als mensen vragen hebben, moeten er ook mensen zijn die ze beantwoorden, dat is het hele principe van dit forum. Als je nou alle vragen, die mensen met een beetje moeite zelf kunnen oplossen toelaat, dan heb je binnen de kortste keren gigantisch veel van dat soort vragen.
Immers: je hoeft niet zelf te zoeken, je post je vraag op GoT en je hebt zo antwoord.
Alleen daar is niets aan voor de mensen die antwoord geven, zeker niet als ze het de hele tijd moeten doen. En gaan dan langzamerhand weg van het forum. Tot je op een gegeven moment alleen vragen hebt en niemand om ze te beantwoorden.
Vandaar dat er dus zo'n soort drempel is.
Het lijkt soms zo stom, aangezien een ander in een handomdraai jou de info kan geven die je nodig hebt, maar om bovenstaande reden werkt dat toch niet uiteindelijk...
Op maandag 26 november 2001 23:01 schreef [MYC]CBS het volgende:tja, al vaker over gehad. hopeloze discussie!!!
Valt wel mee toch? :)

Verwijderd

Topicstarter
:Z ik ga naar bed :Z

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 26 november 2001 23:23 schreef [MYC]CBS het volgende:
:Z ik ga naar bed :Z
Euh, is dat je reactie op johnny's hele verhaal?

Erg jammer dat je niet de moeite neemt om een fatsoenlijke reply te geven, als iemand anders de moeite neemt het één en ander goed te onderbouwen. Dan verklaar ik bij deze de discussie gesloten in je eigen nadeel.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.