[T.net]Kan iemand die penalty ratio ff uitleggen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
Krijg je nou een hoger cijfer als je zelf flaimed, of als je mensen op een flame beoordeeld?
Ik sta namelijk altijd op 0 en nu opeens op 0.195. :?
kreeg wel een flame aan m'n broek (volgens mij onterecht :o ), ligt het daaraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Daar is TFF voor.
LA niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, die penalty ratio kan alleen ontstaan als je volgens het metamodbotje mensen met flame/troll hebt beoordeeld, terwijl de rest vindt van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
waarom staat er dan frontpage :? das toch alleen voor het nieuws?
* WaarAnders :dan past dit er eigenlijk wel bij *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
naar mijn weten heb ik nog nooit iemand zo beoordeeld? Kan een modje zien wie en wat ik dan zo beoordeeld heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Je Penalty ratio wordt hoger als je Trolls en Flaimbaits uitdeelt, maar de posts die jij -1 geeft uiteindelijk geen -1 blijken te zijn.

0.195 is nog steeds heel laag hoor, dus je hoeft je nergens zorgen over te maken. In de FAQ ( http://www.tweakers.net/reviews/164 ) kun je trouwens het volgende lezen:
Zolang deze penalty ratio onder 1 blijft is er niets aan de hand. Een penalty ratio boven één heeft tot gevolg dat je geen flamebaits en trolls meer mag uitdelen tot je penalty ratio weer onder 1 is gezakt. Als de penalty ratio hoger is dan 4 worden al je moderator rechten definitief ontnomen.
Het neemt trouwens vanzelf weer af, als je tenminste niet continu -1 uit loopt te delen ;)

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
dat was niet mijn bedoeling *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben niet goed in gederlands hoor :P

maar mot hier geen comma

Als de penalty ratio hoger is dan 4, worden al je moderator rechten definitief ontnomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 26 november 2001 19:09 schreef ACM het volgende:
Daar is TFF voor.
LA niet meer :)
Mis. Twee keer fout. Daar was en is het TMF voor. :)
Op maandag 26 november 2001 19:08 schreef WaarAnders het volgende:
Krijg je nou een hoger cijfer als je zelf flaimed, of als je mensen op een flame beoordeeld?
Ik sta namelijk altijd op 0 en nu opeens op 0.195. :?
kreeg wel een flame aan m'n broek (volgens mij onterecht :o ), ligt het daaraan?
Maar het heeft dus inderdaad met het zelf modereren te maken. Het feit dat de penalty-ratio ineens van 0 naar 0.195 is gestegen kan komen omdat jij een -1 troll/flamebait hebt uitgedeeld aan een reactie die later op +4 terecht is gekomen, óf dat je in totaal nog niet zoveel moderaties hebt uitgevoerd, waardoor één 'onterechte' -1 troll/flamebait erg zwaar voor de penalty ratio meetelt.
Buiten de Moderatie-FAQ op T.net kun je ook hier veel informatie vinden.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:21

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 26 november 2001 23:21 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

Mis. Twee keer fout. Daar was en is het TMF
Uhh, komt op mij over als grijs gebied. Zoals benen zowel bij mannen als vrouwen horen (hoe verzin ik die nou weer :?)

Een vraag over de werking van het modsysteem kan feitelijk in beide, omdat het zowel met de frontpage als het Modsysteem te maken heeft. (misschien moet TMF wel een subforum van TFF worden :D :{)

Maar kan misschien beter toch op TMF gehouden worden (was vroeger ook zo, en daar komen toch de mensen die het modsysteem 'iets' beter dan de gemiddelde tweaker begrijpen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

ok, dan mogen jullie deze (en opvolgers) hebben :)

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1