BP6 dood :-(

Pagina: 1
Acties:

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 18:13

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Na het steken van wat Insteek kaartjes heeft mijn bp6 besloten om vrolijk niet meer op te starten. Ik denk na ja alle kaartjes eruit en ff kijken of dat beter gaat niks dus. Alle fans gaan gewoon draai maar ik hoor geen piepjes helemaal niks ik heb op dit moment alleen videokaart hd en floppt er in hangen. Ik zal wel wat gesloopt hebben alleen wat :?

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:20

rammes

koekebakker 1e klas

gooi de voeding er ff af en zet em er weer op

Ik zou het doen!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
wat heeft dit voor zin heb de spanning ook al van de kast gehaald maar mischien een condensator in de voeding na ja weet het toch niet meer
edit:

nee helpt ook niet

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb je deze al gezien:
[topic=331509/1/25]
Want dit topic hoort eigenlijk in PMG thuis.

Maar goed.
Weet je wel zeker dat je pc uitstond toen je er de kaarten indeed ??
Hopelijk heb je andere spullen om mee te wisselen, want het is nu even in het duister tasten wat er defect is. Dus je kunt het beste proberen om alle onderdelen met een andere pc uit te wisselen: CPU/Mem van andere pc in de jouwe...

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
ja ik weet 100 % zeker dta de spanning er af was het klust niet zo makkelijk kaarten in onder een bureau in het donker. Het enge vindt ik ook als ik het geheugen eruit haal geen piep. Ik denkd at mijn mobo dood is iemadn nog een mooi bp6 bordje ???

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
a geef het maar gewoo opis gewoon dood ben ik bang morgen nog ff kijken of mobo mischien sluitng maakt maar lijtk me sterk

• bugs
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

Heb je dan toevallig nog een mooi fc-pga naar slot 1 convertortje met jumpertjes over??? :)

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
aasgier nee sorry heb ik niet over

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Clear je CMOS/RTC settings, dat heeft ook kans...

Check anders een andere voeding, haal een proc eruit, haal ram eruit --- bij 1 van die opties moet ie gaan piepen. Doet hij dat ook niet dan ziet het er niet superhoopvol uit :'(.

Gebruik anders een ISA videokaart oid. Staan de condensatoren bol? Dat heb ik eens gehad met een BP6 in combinatie met een slechte voeding. Zo groot zijn die dingen namelijk niet...

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:04

Exirion

Gadgetfetisjist

->[PMG]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Ik zat ook al te denken aan de voeding want de fann die op het bord zitten werken nog wel gewoon maar verder niks. IK heb nu geen videokaart erin zitten ik ga nog even allebei de procs er af halen en geheugen eruit dan weere booten dan verwacht ik wel een piepje. Dan is of mobo dood of voeding gaar.
Pagina: 1