Audi C5 3.0 + Audi C4 2.3 nog 2 ringen te gaan :)
Oproepen voor personeel/diensten worden niet op prijs gesteld door de meesten hier. Bovendien is het een decoder die je omgebouwd wil hebben. Ik vraag me af of dat legaal is.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Hallo,Op maandag 26 november 2001 19:20 schreef tbusquet het volgende:
Oproepen voor personeel/diensten worden niet op prijs gesteld door de meesten hier. Bovendien is het een decoder die je omgebouwd wil hebben. Ik vraag me af of dat legaal is.
Het eerste punt kan ik geen mening over geven, dat is iets waarover de administrators kunnen beoordelen.
Het tweede punt wil ik als volgt uitleggen:
Een Irdeto Allcam en een Freecam zijn GEEN decoders. Het zijn Conditional Access Modules die in combinatie met een smart card toegang geven tot....
Ik weet niet hoe je erbij komt? Een Allcam werd per definitie door elke satelliet boer legaal verkocht en omgebouwd totdat ze uit de productie werden gehaald door SCM. Freecam kan als een emulator fungeren, mits de juiste codes ingevoerd zijn, maar het is voor de rest een doorontwikkelde Allcam firmware. Ik vraag niet om de codes!!! Ze mogen er uit worden gehaald door de persoon die het wilt doen. Dan is het 100% legaal. Ik wil de extra functionaliteit welke door Freecam wordt aangeboden in vergelijking met Allcam in bezit hebben.
Met vriendelijke groeten,
EenTurk
Ik val je ook niet aan hoor..
Vroeg het me alleen af.. Anders krijg je straks op je donder ofzo.
Sorry dat ik je niet verder kan helpen.
Vroeg het me alleen af.. Anders krijg je straks op je donder ofzo.
Sorry dat ik je niet verder kan helpen.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
[deleted: close topic post]
<hr>
edit:
Ok, ik heb even overlegd. Dit gaat om een flash om meer functionaliteit te verkrijgen. Ik hou het wel een beetje in de gaten, maar gooi wel weer open.
<hr>
edit:
Ok, ik heb even overlegd. Dit gaat om een flash om meer functionaliteit te verkrijgen. Ik hou het wel een beetje in de gaten, maar gooi wel weer open.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hoeft al niet meer.
Op een hele vreemde, vage wijze is mijn CAM vandaag dood gegaan. Ik snap het niet, maar het zal wel iets van statische lading zijn, omdat ik ook de verwarming vast had
Nu zoek ik dus iemand die er veel verstand van heeft en dat ding weer leven kan inblazen.
HEELLPP!! Die dingen worden niet meer gemaakt zoals ik al eerder heb aangegeven.
Op een hele vreemde, vage wijze is mijn CAM vandaag dood gegaan. Ik snap het niet, maar het zal wel iets van statische lading zijn, omdat ik ook de verwarming vast had
Nu zoek ik dus iemand die er veel verstand van heeft en dat ding weer leven kan inblazen.
HEELLPP!! Die dingen worden niet meer gemaakt zoals ik al eerder heb aangegeven.
Ik denk dat als je deze vraag stelt op het sat4all forum je wel reacties zal krijgen van mensen die er veel verstand van hebbem!
Pagina: 1