Op maandag 26 november 2001 19:21 schreef Sixkiller het volgende:
Het idee is eigenlijk het volgende:
De squad moet natuurlijk goed zijn, dit wil niet zeggen dat beginners niet mee mogen doen, maar er moet dus wel dusdanig geoefend worden dat we een beetje respect kunnen afdwingen.
Het is natuurlijk fun om mee te spelen met normale MP games, dus niet clan vs. clan. Een andere optie is om bijvoorbeeld ons zo te profieleren dat andere clans ons kunnen 'inhuren', dat we dus verbonden zijn aan onze eigen squad, maar tegenlijk bij een clan als sniper kunnen fungeren. Soort overkoepelende organisatie dus. Ik weet nog niet helemaal hoe dit praktisch gaat uitpakken, maar het idee lijkt me spannend.
Over het campen verhaal, iedereen weet dat in een spel als Ghost Recon, DFLW, RTCW een sniper niet anders kan. Vooral GR en DFLW zijn tactical games en daar vind ik dat dit soort dingen zijn toegestaan. Als we het gaan hebben over dingen als CounterStrike, nouja, daar wordt je toch al snel uitgemaakt voor camper.
In mijn eerste post stond iets dat het niet uitmaakt welke game je speelt, eigenlijk ga ik er wel vanuit dat het de wat meer realistische games zijn, zoals hierboven genoemd.
Commentaar?
Het maakt niet uit, buiten DF de rest weet ik niet, zul je als Sniper altijd lame gevonden worden.
het merendeel van de huidige gamer generatie denkt namelijk nog veel te veel in het "Quake DM" veel frags maken en bovenaan staan in de socrelijst
Dan ga je denken, maar die flagcappers in TFC dan?? nee die OOK!! imo, die JUIST want luister maar eens als ze dood gaan met de vlag, en jij capt HUN vlag
je kan het Squad als beste gewoon een funsquad maken, op FFA servers want clans houden ook niet van clanhoeren en mensen die "alleen maar kunnen snipen" zoals ze dat zeggen
voornaamste wat je moet hebben als je echt hardcore sniper wil worden, is schijt aan iedereen die vind dat jij lame bent
zeg 'sure' en schiet gewoon nog een keer die kop van ze romp