Sniper Squad

Pagina: 1
Acties:

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-12-2025

Backspace-NL

New and Improved!

Topicstarter
Hoi luitjes,

zijn er hier toevallig meer mensen die in de verschillende online multiplayer games als een sniper spelen? En zo ja, zijn er ook mensen die eventueel interesse hebben om een sniper squad op te richten? Maakt niet echt uit welke game, het gaat om het sniperen, dus of het nou Ghost Recon of RTCW is of DFLW, maakt niets uit.

Als er genoeg animo is dan kunnen we met z'n allen iets leuks maken.

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-01 12:06
wat bedoel je met squad een clan ofzo??? als je zoiets gaat oprichten en je gaat warren wordt het echt saai:

[-1ste war]
1. Een war let's fight >:)
[-na war-]
2. Iedereen maakt je uit voor campers |:(
[-Slechte naam door het campen-]
3. niemand wil meer warren tegen je clan (squad) :Z
[-je raad het al-]
4. Clan gaat dood ;(

(Misschien ben ik een klein beetje negatief :P)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:11
Misschien wel negatief, maar het is wel zo dat de meeste mensen een hekel hebben aan Snipers, omdat je idd wel kan zeggen dat ze snipen.

Ik heb het dan wel over het algemeen, kweenie hoe jij speelt - misschien ben jij wel zo goed dat je gewoon rondloopt en dan als iemand 5 meter van je af loopt inzoomd en headshot hebt :)

There is no magic.

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

als ik in cs snipe dan camp ik niet hoor :) loop gewoon langs de snipe plekje (tunnel in dust bv) als mensen daar dood zijn gewoon deagle/usp door het midden :)

• 7ouis
Op maandag 26 november 2001 18:23 schreef MM- het volgende:
als mensen daar dood zijn gewoon deagle/usp door het midden :)
Dat is toch geen snipen meer dan :?

Verwijderd

Wat hebben mensen tegen campers? Ze staan altijd lekker stil en daardoor makkelijk te raken. :)

met RTCW kun je niet eens lopen met je sniperrifle :(

• 7ouis
Je kan wel lopen maar niet inzoomen tegelijk :) (bijdehand)

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 18:31 schreef Yoozd het volgende:
Wat hebben mensen tegen campers? Ze staan altijd lekker stil en daardoor makkelijk te raken. :)

met RTCW kun je niet eens lopen met je sniperrifle :(
Ik bedoel maar, je kan Rushen en Campen, ik snap niet wat er fout aan is, meestal als je campt, ga je eerder dood ;)

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Op maandag 26 november 2001 18:25 schreef NOxie het volgende:

[..]

Dat is toch geen snipen meer dan :?
1 schot usp, inzoomen awp kill :) of scout

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-12-2025

Backspace-NL

New and Improved!

Topicstarter
Het idee is eigenlijk het volgende:

De squad moet natuurlijk goed zijn, dit wil niet zeggen dat beginners niet mee mogen doen, maar er moet dus wel dusdanig geoefend worden dat we een beetje respect kunnen afdwingen.

Het is natuurlijk fun om mee te spelen met normale MP games, dus niet clan vs. clan. Een andere optie is om bijvoorbeeld ons zo te profieleren dat andere clans ons kunnen 'inhuren', dat we dus verbonden zijn aan onze eigen squad, maar tegenlijk bij een clan als sniper kunnen fungeren. Soort overkoepelende organisatie dus. Ik weet nog niet helemaal hoe dit praktisch gaat uitpakken, maar het idee lijkt me spannend.

Over het campen verhaal, iedereen weet dat in een spel als Ghost Recon, DFLW, RTCW een sniper niet anders kan. Vooral GR en DFLW zijn tactical games en daar vind ik dat dit soort dingen zijn toegestaan. Als we het gaan hebben over dingen als CounterStrike, nouja, daar wordt je toch al snel uitgemaakt voor camper.

In mijn eerste post stond iets dat het niet uitmaakt welke game je speelt, eigenlijk ga ik er wel vanuit dat het de wat meer realistische games zijn, zoals hierboven genoemd.

Commentaar?

• 7ouis
Haal dat RTCW ook maar gauw weg, camp spel PUH!!!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-01 12:53
hehe, een Sniper Squad he?
nou, zolang je het maar niet met unreal1 probeert
anders kom je in de problemen :P

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02 14:33
Ik vind dat z`on onzin verhaal dat snipers campers zijn...

Olsaf de echte SAS met een AWP gaat rushen..

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 26 november 2001 19:21 schreef Sixkiller het volgende:
Het idee is eigenlijk het volgende:

De squad moet natuurlijk goed zijn, dit wil niet zeggen dat beginners niet mee mogen doen, maar er moet dus wel dusdanig geoefend worden dat we een beetje respect kunnen afdwingen.

Het is natuurlijk fun om mee te spelen met normale MP games, dus niet clan vs. clan. Een andere optie is om bijvoorbeeld ons zo te profieleren dat andere clans ons kunnen 'inhuren', dat we dus verbonden zijn aan onze eigen squad, maar tegenlijk bij een clan als sniper kunnen fungeren. Soort overkoepelende organisatie dus. Ik weet nog niet helemaal hoe dit praktisch gaat uitpakken, maar het idee lijkt me spannend.

Over het campen verhaal, iedereen weet dat in een spel als Ghost Recon, DFLW, RTCW een sniper niet anders kan. Vooral GR en DFLW zijn tactical games en daar vind ik dat dit soort dingen zijn toegestaan. Als we het gaan hebben over dingen als CounterStrike, nouja, daar wordt je toch al snel uitgemaakt voor camper.

In mijn eerste post stond iets dat het niet uitmaakt welke game je speelt, eigenlijk ga ik er wel vanuit dat het de wat meer realistische games zijn, zoals hierboven genoemd.

Commentaar?
Het maakt niet uit, buiten DF de rest weet ik niet, zul je als Sniper altijd lame gevonden worden.

het merendeel van de huidige gamer generatie denkt namelijk nog veel te veel in het "Quake DM" veel frags maken en bovenaan staan in de socrelijst

Dan ga je denken, maar die flagcappers in TFC dan?? nee die OOK!! imo, die JUIST want luister maar eens als ze dood gaan met de vlag, en jij capt HUN vlag :r

je kan het Squad als beste gewoon een funsquad maken, op FFA servers want clans houden ook niet van clanhoeren en mensen die "alleen maar kunnen snipen" zoals ze dat zeggen

voornaamste wat je moet hebben als je echt hardcore sniper wil worden, is schijt aan iedereen die vind dat jij lame bent :)

zeg 'sure' en schiet gewoon nog een keer die kop van ze romp >:)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Inhuren mag geeneens.. krijg je ook gezeik mee..

dunno

• M@NIC
  • Laatst online: 26-01 11:29
Sniper zijn is wel cool maar dan moet je wel goed zijn!
Het irri. is dat bijna iedereen wil sniperen ookal kunnen ze het voor geen meter. (Lees DoD 1.1)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 27 november 2001 08:56 schreef Manic het volgende:
Sniper zijn is wel cool maar dan moet je wel goed zijn!
Het irri. is dat bijna iedereen wil sniperen ookal kunnen ze het voor geen meter. (Lees DoD 1.1)
wat iri is is dat als ej mensen vaak sniped ze zelf ook gaan snipen, omdat ze DENKEN dat je alleen met een sniper een sniper kan pakken dus krijg je een sniperwar, zodra dat gebeurd kap ik met snipen want daar vind ik geen reet aan

• M@NIC
Klopt...
Persoonlijk vind ik een sniper erg zwak, alleen als je in een goede clan of groep zit die je goed beschermt enzo kun je pas goed snipen...

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11-2025

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Lijkt mij dat als je een squad aan snipers hebt, dat dat helemaal niet leuk spelen is. Je zit met z'n allen achter een heuveltje, bosje, randje, whatever te wachten tot anderen langs komen. Maar die komen niet, omdat je ALLEMAAL sniper bent... Dat zuigt toch?

Negeren is vooruitzien

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:07
Op dinsdag 27 november 2001 07:34 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
voornaamste wat je moet hebben als je echt hardcore sniper wil worden, is schijt aan iedereen die vind dat jij lame bent :)

zeg 'sure' en schiet gewoon nog een keer die kop van ze romp >:)
Hehehe, think I love ya :+

FF serieus, je hebt idd gelijk,
maar niet al het sniperwerk is lame

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 27 november 2001 12:03 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

Hehehe, think I love ya :+

FF serieus, je hebt idd gelijk,
maar niet al het sniperwerk is lame
* Bokkie is harcore sniper >:)

maar als er al teveel snipers zijn doe ik wel wat anders :)

• Crash
Ik geef sowieso de voorkeur aan een rifle zoals:
M4A1 of een MP5 in CS
Snipen doe ik alleen in games als GR en DFLW

• M@NIC
Op dinsdag 27 november 2001 11:22 schreef Bzzje het volgende:
Lijkt mij dat als je een squad aan snipers hebt, dat dat helemaal niet leuk spelen is. Je zit met z'n allen achter een heuveltje, bosje, randje, whatever te wachten tot anderen langs komen. Maar die komen niet, omdat je ALLEMAAL sniper bent... Dat zuigt toch?
Een war houden tegen een clan met alleen snipers is een makje...

Verwijderd

De mensen die lopen te zeuren in spelletjes over snipen doen dat omdat ze bijna altijd een slachtoffer zijn van een sniper.

Ik persoonlijk vind snipen 1 van de leukste dingen om te doen. Waarom?...is moeilijk uit te leggen maar ik kan wel het eerste het beste wat in me opkomt hier plaatsen.

1) Kunst om onopgemerkt te blijven
2) Je bent heel kwetsbaar als sniper, is extra impuls om voorzichtig te zijn.
3) Je hebt er simpelweg skill voor nodig. Niet iedereen kan omgaan met een vizier, en inschatten hoever je voor een rennend persoon moet afdrukken.
4) Hekel aan Quake3 achtige toestanden, zoals een vuurgevecht inlopen en om je heen gaan rossen, geef mij maar het subtiel en met stijl afmaken van je tegenstander net als een echte erm.... huurmoordenaar.

Jammer genoeg is er geen enkel spel wat voornamelijk om sniperen gaat. Je hebt wel CS, Urban Terror, Project IGI etc. (waarvan Urban Terror het leukst en realistisch sniperen is). Maar toch mis je de sfeer eromheen, die is er helaas niet.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Op maandag 26 november 2001 18:31 schreef Yoozd het volgende:
idd :P

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• marshallq
  • Niet online
Alleen een sniperteam in bv cs zou niet echt werken denk ik |:(

Verwijderd

Bij UT is mijn lievelingswapen sowieso de snipper, ook in de heat of battle (let op die sublieme mix tussen engels en nl :P ) en ik heb er vet veel frags mee..... geef mij ook dan maar liever wapens die meteen de target damage geven... in plaats van dat (bijv. rocket launcher) het een tijdje duurt voordat het doel de target bereikt :9

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 13:32 schreef marshallq het volgende:
Alleen een sniperteam in bv cs zou niet echt werken denk ik |:(
true, true :)

• DOCACE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11-2025

DOCACE

Whut's up

Ikzelf ben ook bijna altijd sniper, maar het mooiste vind ik toch die gasten die na 2x gesniped te zijn gaan lopen te mauwen en daarna ook gaan snipen, en zo langzamerhand het hele team ook gaat snipen.

Dan heb ik mijn doel berijkt en ga ik over naar wat machinegeweren en shotguns en wat precisie spul erop (demper-laser) en met wat snelheid en tactiek heb je ze zo weer plat :)

En je raad het al, gaan ze weer lopen te mauwen en doen ze je weer na |:(

owww, en campen blijft natuurlijk altijd een tactiek (niet dat ik hier altijd zin in heb want het is belangrijk dat je van plaats varieerd).

DOC.

DOC.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Nee we wachten eerst op een goeie Snipe-spelletje..
Cs = Tekorte afstanden
Ut = Te makkelijk decapitaties/onrealistish
DoD = Redelijk goed (DoD_hill)
TFC = Onrealistisch, maar wel lachuh :P
Ghost recon = Heb ik nog niet gespeeld

Er moet gewoon een goeie snipe-simulator komen. Waarbij je dus je rifle moet afstellen op wind, afstand en soort ammunitie. En dan vervolgens uren liggen schuilen in een jungle gebergte. Ah the joy of the hunt.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hey campen is geen snipen, snipen kan alleen met een sniper rifle, campen kan je ook doen met een rocketlauncher, machinegeweer etc :)

snipen is een skill

campen is gewoon wachten met je meest krachtige wapen en iedereen die langskomt afraggen

snipen is goed kijken en op tactisch niveau het voor jouw team beste doel omleggen, bijv in in RCTW leg asap de LT neer, want die kan airstrike roepen etc

• Crash
Op dinsdag 27 november 2001 14:31 schreef DeX het volgende:

...

Er moet gewoon een goeie snipe-simulator komen. Waarbij je dus je rifle moet afstellen op wind, afstand en soort ammunitie. En dan vervolgens uren liggen schuilen in een jungle gebergte. Ah the joy of the hunt.
En dan ben je een uur verder en dan heb je nog niemand neergeschoten.
En als je al iemand tegenkomt heb je zelf opeens een paar gaatjes erbij :+
Maar GR is vet, ook voor het snipergebeuren >:)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 27 november 2001 14:40 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

En dan ben je een uur verder en dan heb je nog niemand neergeschoten.
En als je al iemand tegenkomt heb je zelf opeens een paar gaatjes erbij :+
Maar GR is vet, ook voor het snipergebeuren >:)
TFC Hunted >:) yeah baby breng em on :P

GR ken ik verder niet mischien maar ns kijken

Pagina: 1