Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Ik zou de 3-en gewoon in illustrator tekenen en dan fijn importeren en extruden in 3dmax. Maar misschien zijn er handigere manieren..Op maandag 26 november 2001 18:08 schreef gitaarwerk het volgende:
weet iemand hoe je dat et beste kan doen ? (logo moet wel extrude-baar zijn, maar dat kan meestal wel)
maak met text die 3, maak er een editeble spline van en ga dan naar hierarchy en klik op: pivot, en dan affect pivot only. leg dan de pivot zoals het centrum ligt in jou logo (zie snieky tekening, puntje is pivot)
___
***\
**_/ .
***\
___/
als je dat gedaan hebt zet je: affect pivot only uit en klik je op het "select and rotate" geval. dan houd je shift in en draai je die 3 over de y as 120 graden.
maak 2 kopieen. dan zoek je bij het tabblad modify naar attach en zet je ze bij elkaar. extrude en klaar is kees.
___
***\
**_/ .
***\
___/
edit:
f#ck, hoe maak ik 'lege' spaties ?
*=lege spatie
f#ck, hoe maak ik 'lege' spaties ?
*=lege spatie
als je dat gedaan hebt zet je: affect pivot only uit en klik je op het "select and rotate" geval. dan houd je shift in en draai je die 3 over de y as 120 graden.
maak 2 kopieen. dan zoek je bij het tabblad modify naar attach en zet je ze bij elkaar. extrude en klaar is kees.
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
gewoon de code tag gebruiken btw
Ow, en gewoon die 3 dingen aan elkaar attachen
code:
1
2
3
| 1 spatie 2 spaties 3 spaties |
Ow, en gewoon die 3 dingen aan elkaar attachen
code:
1
2
3
4
5
| ___ \ _/ . \ ___/ |
JOY
tnx
ik ga et proberen
hopen dat et lukt
klein vraagje nog
(tot zover is het gelukt
)
hoe maak je de vorm wat ronder
de randen zeg maar ?
hoe maak je de vorm wat ronder
de randen zeg maar ?
waar zit dat ?
zoals ik al zei, ben model n00b (materialen kan ik weer wel redelijk
)
lama..kheb em al
lama..kheb em al
Jammer dat je geen Maya hebt , kon ik je het antwoord zo geven
tis al gelukt,..maar ik weet niet wat et is..3dmax draait zoo gigantisch langzaam hier...
en heb ik et logo klaar.. kan ik em niet animeren.. hij hoeft slechts 120* te draaien
en heb ik et logo klaar.. kan ik em niet animeren.. hij hoeft slechts 120* te draaien
als dat gebeurd na de mesh-smooth dan moet je es proberen een gygje ram erbij te prikken 
meshsmooth vreet gewooh zoo ontiegelijk veel geheugen, gaat je compjoetertje swappen en daar wordt ie niret sneller van
meshsmooth vreet gewooh zoo ontiegelijk veel geheugen, gaat je compjoetertje swappen en daar wordt ie niret sneller van
ik zit nu met 512mb, geen registred *
op mezelf*
maar binnenkort als de geheugenprijzen gaan dalen, koop ik weer registred. dan 1,5 gig
PS. Ik heb al dat meshsmooth uitgezet, omdat et ten 1e nietmooier werd, en het duurde zoooo lang
maar binnenkort als de geheugenprijzen gaan dalen, koop ik weer registred. dan 1,5 gig
PS. Ik heb al dat meshsmooth uitgezet, omdat et ten 1e nietmooier werd, en het duurde zoooo lang
Mesh smooth is bij zo'n simpele scene helemaal niet zo heel erg zwaar, maar je moet de iterations wel laag houden, hoogstens twee (elke iteration extra zorgt voor vier keer zoveel polygonen!).
Voor animeren: druk op de enorme animatie-knop, kies de frame waarop de draaiing voorbij moet zijn en draai je object in de nieuwe houding op die frame. Druk weer op de animatie-knop om die uit te zetten en geniet van het resultaat.
Voor animeren: druk op de enorme animatie-knop, kies de frame waarop de draaiing voorbij moet zijn en draai je object in de nieuwe houding op die frame. Druk weer op de animatie-knop om die uit te zetten en geniet van het resultaat.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
tnx oogst.. die beide dingen had ik al door,.. animeren kan ik ook nog wel
hehe
maarem.. ik wil alleen die randjes iets afvlakken..maar messhooth doet TEVEEL
maarem.. ik wil alleen die randjes iets afvlakken..maar messhooth doet TEVEEL
Pagina: 1