Het probleem:
Na een aantal minuten +/- 30 audio afspelen krijg ik 1 non-stop piep uit mn speakers en loopt mijn hele pc ook vast.
alleen een reboot help dan nog.
Gebruik ik geen audio blijft mn systeem dagen lang draaien.
Gebruik ik tegelijkertijd audio + video bijv: DVD dan duurt het maar +/- 10 minuten voordat die irritantie piep komt en mn pc vast loopt.
Ik heb al in de search gekeken maar een echte oplossing voor dit probleem niet kunnen vinden.
Ik heb al de nieuwste drivers ge-instaleerd + Bios update enz. maar allemaal zonder suc6.
Mn proc. wordt ook niet te heet ofsow die blijft netjes op 43 graden..
Heeft iemand enig ideej wat hier aan de hand kan zijn?
Hieronder uitgebrijdde specs can mn mobo (jama)
en de rest van mn systeem!!
hellluuuuupp!!!
verder zit er een simpele TNT2 32mb met tv out in (powercolor)
en een Farralon 10/100 mbit netwerkkaart verder niets.
Ps: win'98 heb ik al meerdere malen opnieuw geinstalled.
Na een aantal minuten +/- 30 audio afspelen krijg ik 1 non-stop piep uit mn speakers en loopt mijn hele pc ook vast.
alleen een reboot help dan nog.
Gebruik ik geen audio blijft mn systeem dagen lang draaien.
Gebruik ik tegelijkertijd audio + video bijv: DVD dan duurt het maar +/- 10 minuten voordat die irritantie piep komt en mn pc vast loopt.
Ik heb al in de search gekeken maar een echte oplossing voor dit probleem niet kunnen vinden.
Ik heb al de nieuwste drivers ge-instaleerd + Bios update enz. maar allemaal zonder suc6.
Mn proc. wordt ook niet te heet ofsow die blijft netjes op 43 graden..
Heeft iemand enig ideej wat hier aan de hand kan zijn?
Hieronder uitgebrijdde specs can mn mobo (jama)
en de rest van mn systeem!!
hellluuuuupp!!!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| Jama Model MA-AV363B M/P Now F.O.B Hong Kong CPU AMD Athlon (K7) processors, support up to 1.5GHz Thunderbird CPU Type Socket A Chipset VIA VT8363/8363A (NB) & VT82C686B (SB) Bus frequency 200/266MHz Memory 3 DIMMs with SDRAM, Max. 1.5GB, PC100/133 IDE UltraDMA 33/66/100 Expansion Slots 5 PCI Slot, 1 AMR Slot Audio/Sound AC97 Audio Codec Onboard AGP/Graphic 1 4x AGP Slot Modem Audio Modem Riser for AMC/AC/MC (Optional) LAN None From Factor ATX Size (304mm x 220mm) Special features Suspend to RAM (STR) / Magic Setting LAN,Modem Wake Up / Keyboard Power On Hardware Monitoring |
verder zit er een simpele TNT2 32mb met tv out in (powercolor)
en een Farralon 10/100 mbit netwerkkaart verder niets.
Ps: win'98 heb ik al meerdere malen opnieuw geinstalled.