Toon posts:

Playstation+20 spellen voor f350: doen of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik kan aan een playstation komen voor f350, +20 spellen
Hij is voor me broertje bedoelt, ik speel zelf nooit op consoles

Mij leek het wel een goeie deal, een ps kost in de winkel zon 300, maar hier zitten dus ook nog 20 spellen bij, en hij is ook al omgebouwd.

So, doen of niet?

:)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
W8 even tot andere consoles komen en koop dan een ps2? (als de prijs van de ps2 omlaag gaat dan althans :) )

Ik zou nou geen geld neerleggen voor een psx...

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Doen :P

Als het je bevalt hou je hem, bevalt hij je niet, verkoop je hem voor 500 aan een kneus >:) met alle spellen, en koop je een PS2 :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 november 2001 17:39 schreef The_tWiStEr het volgende:
Doen :P

Als het je bevalt hou je hem, bevalt hij je niet, verkoop je hem voor 500 aan een kneus >:) met alle spellen, en koop je een PS2 :Y)
ghehehe >:), goeie Twis :P

Verwijderd

Niet doen!!!

Toen ik 1,5 jaar geleden een psx wilde kopen, kon ik er eentje 2dehands + 40 spellen voor maar f300,- krijgen. Heb ik dus niet gedaan, je kunt een 2de hands psx niet vertrouwen. Ik heb het in de winkel gekocht voor f300,- zonder spelletjes, omgebouwd en 8 spellen erbij gekocht en naderhand weer verkocht voor f 450,- >:)

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor die prijs kun je ook een Dreamcast+tig spelletjes kopen.

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:32

Kettrick

Rantmeister!

Ik heb een maand terug voor 300 piek een PSX met 40+ spellen, dual shock meuk, 72x memory card en een link kabel gekocht :)

Die 350,- is imho een beetje duur :+

Verwijderd

Ik zou het niet doen, koop dan liever een Dreamcast :)

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 17:54 schreef LaptopDude het volgende:
Ik zou het niet doen, koop dan liever een Dreamcast :)
Yep DC is nu erg goedkoop geworden en is 10x beter :)

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 17:59 schreef jdvanwijk het volgende:

[..]

Yep DC is nu erg goedkoop geworden en is 10x beter :)
Ja maar het nadeel van de DC is dat je de spellen niet kunt kopi........... eeeeeeeeh ik bedoel niet kunt laten ombouwen om backups van je spellen te maken >:)

of kan dat wel.......................

• krozzzkabouter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

krozzzkabouter

Vroemmm vroemm....

doen

ik heb er zelf eentje aangeschaft een half jaar geleden.
Je zult er geen spijt van krijgen denk ik want ik vind het ook nog steeds leuk.
en die prijs is ook wel in orde :P

Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:23
Op donderdag 29 november 2001 22:12 schreef krozzzkabouter het volgende:
doen

ik heb er zelf eentje aangeschaft een half jaar geleden.
Je zult er geen spijt van krijgen denk ik want ik vind het ook nog steeds leuk.
en die prijs is ook wel in orde :P
/offtopic

HAHA leuk.....ik was vanmidddag bij je en de enigste spellen die je speelde zijn roodkapje deel 1, 2, 3 ohw ja en eendjes vangen :P

Sorry paul dat moest gewoon effe...... :)

Verwijderd

Ja maar het nadeel van de DC is dat je de spellen niet kunt kopi........... eeeeeeeeh ik bedoel niet kunt laten ombouwen om backups van je spellen te maken >:)

of kan dat wel.......................
jep en je hoeft hem nie eens om te laten bouwen games kan je niet kopieren maar wel zo downen (alleen opletten dat je niet de nieuwste versie koopt die is goed beveiligd)

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
Op vrijdag 30 november 2001 04:45 schreef RPG_Fan het volgende:

[..]

jep en je hoeft hem nie eens om te laten bouwen games kan je niet kopieren maar wel zo downen (alleen opletten dat je niet de nieuwste versie koopt die is goed beveiligd)
dat was maar een partij van 10.000 DC's ;)

maar idd, DC is veeeeeel beter/goedkoper/mooier dan PSX :)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• martijnn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:20
Je moet natuurlijk wel weten hoe oud dat dingetje is.
Ouder dan 1 jaar, dan is de prijs absoluut te duur.
Is het een PSone, dan vind ik de prijs nog aardig hoog.
Niet doen dus, is mijn conclusie, of voor maximaal fl.250,-

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

niet echt super duur maar ook niet super goedkoop... ligt er helemaal aan welke games erbij zitten

ik heb trouwens ook nog wel een playstation staan met ong 50 spellen (oa final fantasy 9 en meer) mail me

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:38

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

hmm.. als al die 20 games origineel zijn, is het eigenlijk een koopje... maarja he :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Eeruku
  • Laatst online: 06-12-2025
Op vrijdag 30 november 2001 10:02 schreef Creepy het volgende:
hmm.. als al die 20 games origineel zijn, is het eigenlijk een koopje... maarja he :)
maar aangezien backups hetzelfde spelen als originele psx games :P

maakt et dus geen ene reet uit ;)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:07

St@m

@ Your Service

ik snap het niet helemaal, kijk ik net op bij de posts over RTCW en daar zit iedereen te zeiken over een cd-key, en hie gaat het om een illegale console, ja kijk het maakt mij verder niet uit hoor....maar dat wou ik ff kwijt.

Ik zelf koop het liefst alles het goedkoopst, of het nou gebrand is of niet, ik ga er namelijk niet van uit dat de politie morgen bij mij op de stoep staat.

En als je broertje dat ding echt wil, dan moet ie het gewoon doen vind ik, maar als jij tegen je broertje hebt gezegd: "moet je kijken dit is iets voor jou" dan zou ik idd ff w88

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 23:24 schreef Djonnie het volgende:
ik snap het niet helemaal, kijk ik net op bij de posts over RTCW en daar zit iedereen te zeiken over een cd-key, en hie gaat het om een illegale console, ja kijk het maakt mij verder niet uit hoor....maar dat wou ik ff kwijt.

Ik zelf koop het liefst alles het goedkoopst, of het nou gebrand is of niet, ik ga er namelijk niet van uit dat de politie morgen bij mij op de stoep staat.

En als je broertje dat ding echt wil, dan moet ie het gewoon doen vind ik, maar als jij tegen je broertje hebt gezegd: "moet je kijken dit is iets voor jou" dan zou ik idd ff w88
Het is een topic van een week oud en volgens mij is hij al verkocht of hij heeft hem al gekocht. Geen zin dus om dit topic weer wakker te schudden

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

volgens "inside info" heb ik vernomen dat Dhr. CM-Fan hem idd heeft gekocht :P

woei

39

Verwijderd

2dehands?

Verwijderd

zal wel allemaal illegale spellen zijn ;)
Pagina: 1