Toon posts:

pc start zelf op eens op nieuw op??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb een probleem ik had een midi en nu een big tower heb alles over gezet en hij draait maar hij start zelf op eens op nieuw op of slaat helemaal vast

weeet iemand wat het zou kunnen zijn,

b.v.d,
t-lex

ps ik heb een amd 1400 tbird, 512mb sdram 133Mhz, geforce2 gts pro 64mb ddr, en verder.... vraag maar ffiez als je wat moet weten.....

Verwijderd

heej dat probleem heb ik ook.weet niet of het helpt,kan nog niet proberen.zit nog op hetwerk.komt waarschijnlijk door je gf2 ,heb ik ook,daarvoor had ik het probleem niet

probeer deze is

deze computer
eigenschapen
system
advanced
startup boot
automatic restart uit vinken

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 november 2001 17:32 schreef Plex_Force het volgende:
heej dat probleem heb ik ook.weet niet of het helpt,kan nog niet proberen.zit nog op hetwerk.komt waarschijnlijk door je gf2 ,heb ik ook,daarvoor had ik het probleem niet

probeer deze is

deze computer
eigenschapen
system
advanced
startup boot
automatic restart uit vinken
heey ik zat ff te kijken maar ik draai onder win xp...kan je er dan zo ook komen?
"deze computer
eigenschapen
system
advanced
startup boot
automatic restart uit vinken"

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 17:36 schreef T-LeX het volgende:

[..]

heey ik zat ff te kijken maar ik draai onder win xp...kan je er dan zo ook komen?
"deze computer
eigenschapen
system
advanced
startup boot
automatic restart uit vinken"
Eeeeh?

Uitproberen...?

Verwijderd

Topicstarter
oke heb hem al gevonden :)

Verwijderd

ik heb hier ook last van,maar kan het nog niet proberen.ik draai zelf ook xp.dus ik kan je nu niet verder helpen helaas.maar ik meld je het zo snel mogelijk als ik zelf heb getest ok?

okeej dan lukt het?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 november 2001 17:44 schreef Plex_Force het volgende:
ik heb hier ook last van,maar kan het nog niet proberen.ik draai zelf ook xp.dus ik kan je nu niet verder helpen helaas.maar ik meld je het zo snel mogelijk als ik zelf heb getest ok?

okeej dan lukt het?
heey

heb het dus idd gevonden en hij heeft tot nu toe nog niet ge-restart dus das mooi

bedankt!!!

Verwijderd

no problemo,

hopen dat ie het bij mij ook doet,en blijft doen.

ik zou zeggen ,veel game plezier met die gf2 gts...
Pagina: 1