ik heb een 3d kaart met tv out. Nu heb ik kabels gekocht en aangesloten, Nu doet hij helemaal nix wat kan er fout zijn.
[topic=312254/1/50]
Need I say more ?
Need I say more ?
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
toch geen tv-out ipv tv-in scart module gekocht???
Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...
heb je alles geprobeert wat in de link staat die ik je gegeven heb ?Op maandag 26 november 2001 19:17 schreef brammenpick het volgende:
nee ik heb een switch voor input en output op de scart zitten
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
ik snap daar geen hol van. Ik heb niet eens een programma om het via mijn tv te kijken. Misschien weet je waar ik die kan downloaden. Ik heb er wel een maar die is maar voor 10 en is grijs omdat het een demo is.
Met je videokaart drivers je tv-out activeren misschien ?Op maandag 26 november 2001 22:22 schreef brammenpick het volgende:
ik snap daar geen hol van. Ik heb niet eens een programma om het via mijn tv te kijken. Misschien weet je waar ik die kan downloaden. Ik heb er wel een maar die is maar voor 10 en is grijs omdat het een demo is.
NeeOp maandag 26 november 2001 17:27 schreef tbusquet het volgende:
[topic=312254/1/50]
Need I say more ?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()