Beste Iedereen en speciaal de MOD's,
Ik ben al geruime tijd een laag ferquente gebruiker van jullie forum.
Nu heb ik zelf al wat slimme en domme vragen gesteld.:)
Het valt mij op dat telkens dezelfde mensen de vragen beantwoorden en dat die mensen voornamelijk de MOD's zijn.
Misschien is dit niet de plaats om deze vraag te stellen, maar aangezien ik zelf ook programmeur ben wil ik het liefste weten van mensen in deze groep.
Nou mijn vragen zijn eigenlijk simpel, mocht je ze als beledigend ervaren dan is dit absoluut niet de bedoeling.
(Onde MODS versta ik de MODS en de mensen die hier heel vaak zijn)
1. Hoeveel tijd per dag ben je als MOD actief met het doorlopen van het forum ?
2. Wat voor een baan hebben de MOD's en mensen die hier veel zitten ?
3. Ervaren jullie MOD zijn als iets dwangmattigs of hebben jullie er nog steeds LOL in ?
4. Lijdt je sociaal leven eronder ?
5. Wat voor een kennis en opleoding hebben de mensen die hier vaak zitten en de Mods.
Dit waren een paar simpele vragen en nu volgen ook enkele open vragen :
1. Hoe is het om MOD te zijn ?
2. Wat vind je omgeving ervan ?
Ik hoop dat er een aantal mensen zijn die dit willen benatwoorden, niet dat ik gelijk aspiraties heb om MOD te worden, maar gewoon uit interesse.
Succes !
Ik ben al geruime tijd een laag ferquente gebruiker van jullie forum.
Nu heb ik zelf al wat slimme en domme vragen gesteld.:)
Het valt mij op dat telkens dezelfde mensen de vragen beantwoorden en dat die mensen voornamelijk de MOD's zijn.
Misschien is dit niet de plaats om deze vraag te stellen, maar aangezien ik zelf ook programmeur ben wil ik het liefste weten van mensen in deze groep.
Nou mijn vragen zijn eigenlijk simpel, mocht je ze als beledigend ervaren dan is dit absoluut niet de bedoeling.
(Onde MODS versta ik de MODS en de mensen die hier heel vaak zijn)
1. Hoeveel tijd per dag ben je als MOD actief met het doorlopen van het forum ?
2. Wat voor een baan hebben de MOD's en mensen die hier veel zitten ?
3. Ervaren jullie MOD zijn als iets dwangmattigs of hebben jullie er nog steeds LOL in ?
4. Lijdt je sociaal leven eronder ?
5. Wat voor een kennis en opleoding hebben de mensen die hier vaak zitten en de Mods.
Dit waren een paar simpele vragen en nu volgen ook enkele open vragen :
1. Hoe is het om MOD te zijn ?
2. Wat vind je omgeving ervan ?
Ik hoop dat er een aantal mensen zijn die dit willen benatwoorden, niet dat ik gelijk aspiraties heb om MOD te worden, maar gewoon uit interesse.
Succes !