Toon posts:

Monitor Switch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 monitoren een Iiyama TFT en een Iiyama CRT [ik weet het lekker specifiek :P ) Maar ik heb ook 2 pc's 1 langzame en een OwN@ge Comp. Dat TFT geval presteert minder goed bij games [d0h] dus dan wil ik de CRT gebruiken. Dus PC1 de CRT en PC2 [SERVER] de TFT maar het inet werk vind ik weer lekkerder op mijn TFT dus PC1 TFT en PC2 CRT. Ik ben ongelooflijk lui dus steeds op mijn knieen de cables verwisselen is ook geen optie. Bestaat er niet een soort switch waar je de hele bende op aansluit en dat je daar ff een combinatie op uitkiest?
Verder als deze bestaat: Gaat de beeldkwaliteit achteruit?
Kan ik switchen zonder de comp's opnieuw op te starten? [Beide Win XP Pro]

• AFR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

AFR

Ik heb zelf nog geen KVM switch gezien waarmee je twee monitoren tussen 2 PC's kunt switchen. De meeste switches in de handel gaan uit van 1 monitor die je aan sluit op x PC's.

Goedkope, analoge, switches zorgen er altijd voor dat de beeldkwaliteit achteruit gaat. Dit is vooral merkbaar bij hoge resoluties en.of hoge refreshrates. Dit effect treedt VÉÉÉÉL minder op als je gebruik maakt van een (dure) digitale swhitch van een merk als Belkin.

Verwijderd

Topicstarter
zie boven.. d0H :D

Belkin KVM switches zijn idd erg goed, dus ging ik daar ff naar op zoek. Blijkt dat ze de zogenaamde X swithes hebben dit is iets anders dan T switches.
T Switches -------- monitor

1 pc -------Switch

-------- monitor

X Switch:

Pc1 TFT
X

Pc2 CRT

X monitor switches heb ik helaas nog niet gezien. Alleen parallel en serieel X switches. Heeft iemand wel zo'n switch gezien?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Die zijn er volgens mij ook wel, alleen vet duur.
Gewoon ff zoeken op het internet.

Senile! Senile Oekaki