Damnation Alley is de naam van een RPG waar ik mee ben begonnen. Het gaat zich afspelen in de nabije toekomst. 2010 ofzo. In een soort GTA setting, maar dan veel donkerder ala Max Payne en dus zonder de humor van GTA. Ik moet nog een scenario waardoor de wereld helemaal verneukt is en waardoor de stad Metropolis waar het zich allemaal gaat afspelen zo donker en smerig is.
Er zijn verschillende classes die ik al heb verzonnen:
Gunman (zeg maar de Barbarian)
Martial Artist
Driver
Assasin
Thief
Demoman (Bommen)
Hoe noem je een maffioso die niet vecht maar gewoon lulkt en dealt en onderhandelt en zo? Gangster?
Het combat-systeem! Hoe doe ik dit met wapens? Het damage-systeem wordt vergelijkbaar aan dat van EW. Het HP-systeem ban TSR zuigt.
Kunnen jullie ideetjes obver verschillende maffia-families, straat bendes en dergelijke geven. Het hoeft niet al te diep. Ik diep ze wel helemaal uit.
Bedankt alvast!
Er zijn verschillende classes die ik al heb verzonnen:
Gunman (zeg maar de Barbarian)
Martial Artist
Driver
Assasin
Thief
Demoman (Bommen)
Hoe noem je een maffioso die niet vecht maar gewoon lulkt en dealt en onderhandelt en zo? Gangster?
Het combat-systeem! Hoe doe ik dit met wapens? Het damage-systeem wordt vergelijkbaar aan dat van EW. Het HP-systeem ban TSR zuigt.

Kunnen jullie ideetjes obver verschillende maffia-families, straat bendes en dergelijke geven. Het hoeft niet al te diep. Ik diep ze wel helemaal uit.
Bedankt alvast!