Playstation

Pagina: 1
Acties:

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-02 18:30
Ik weet niet waar dit hoort maar ik zet het hier maar neer.
Weet iemand wat graphic kits voor de playstation1 zijn??
wordt het beeld dan mooier?(hoop 't)
thankzzzzz

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Als je dat ene ding bedoelt die de donkere kleuren opheldert. Dat is gewoon een filtertje. Dat maakt het niet mooier, het maakt donkere kleuren lichter en laat lichte kleuren zelfde.

Betere beeldkwaliteit krijg je idergeval wel door kabels.

Gelijk vraag van mij. Wordt het beeld van een PS2 door een goede kabel scherper. Ik vind namelijk dat het beeld niet 'strak'is maar een beetje rommelig. Iemand ervaring mee

Vandaag is het feest en morgen ook.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:04

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op maandag 26 november 2001 16:41 schreef GeJe het volgende:
Als je dat ene ding bedoelt die de donkere kleuren opheldert. Dat is gewoon een filtertje. Dat maakt het niet mooier, het maakt donkere kleuren lichter en laat lichte kleuren zelfde.

Betere beeldkwaliteit krijg je idergeval wel door kabels.

Gelijk vraag van mij. Wordt het beeld van een PS2 door een goede kabel scherper. Ik vind namelijk dat het beeld niet 'strak'is maar een beetje rommelig. Iemand ervaring mee
Hebbie een Scart-RGB kabel? (dus GEEN 3 tulip stekkers in een scart aansluiting o.i.d.). Dan wordt het beeld stukken scherper in vergelijking met de standaard ps2 kabel.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

voor psx: je kunt wel epsxe, een psx emulator, gebruiken.....is misschien niet wat je zoekt maar je hebt wel degelijk (veel) beter beeld.

of je sluit het gewoon aan op je pc monitor:
http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?Itemcode=P110

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
de s video kabel van de ps2 maakt het beeld inderdaad een heel stuk scherper. Duur maar de prijs waard moet ik zeggen.

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Dan ga ik dus bij deze de ultimate scart cable kopen voor 60,- want die scart van sony kost een $%^&*( 110,- :(

Vandaag is het feest en morgen ook.

Pagina: 1