Toon posts:

novell enhancement upgrade 3.2 (van 3.12 naar 3.2)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste novellers,

Waar kan ik versie nummer 3.2 vinden in onze netwerk????

Een jaar geleden hebben we een geslaagde upgrade van versie 3.2 gedaan. Een collega systeembeheerder had deze upgrade zelf gedaan en had de versienummer 3.2 ook mij getoond.
Maar nu weet ik niet meer waar....

Wie weet waar???? nver helpt ook niet, want het vermeldt nog steeds 3.12... Ik weet wel dat de "Enhancement upgrade" een verborgen upgrade is, want het vermeldt niet in netwerk, maar wel in één van de opties op server programmatuur. Als ik goed heb was dat een loadable module??? :?

• FJR1300
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 12:53

FJR1300

145 enthousiaste paardjes...

Op maandag 26 november 2001 16:26 schreef Dark-Angel het volgende:
Beste novellers,

Waar kan ik versie nummer 3.2 vinden in onze netwerk????

Een jaar geleden hebben we een geslaagde upgrade van versie 3.2 gedaan. Een collega systeembeheerder had deze upgrade zelf gedaan en had de versienummer 3.2 ook mij getoond.
Maar nu weet ik niet meer waar....

Wie weet waar???? nver helpt ook niet, want het vermeldt nog steeds 3.12... Ik weet wel dat de "Enhancement upgrade" een verborgen upgrade is, want het vermeldt niet in netwerk, maar wel in één van de opties op server programmatuur. Als ik goed heb was dat een loadable module??? :?
Volgens mij was 3.2 alleen een soort millenium patch. 3.2 is nooit te koop geweest. Geeft eens het 'modules' commando op het console om te zien welke nlm's er geladen zijn. Wellicht dat je daar de 'upgrade' als nlm ziet ?

Verwijderd

3.2 was wel degelijk te koop. Er waren ook patches verkrijgbaar waarmee je kon upgraden naar 3.2. Deze patches waren gratis maar niet 100% gesupport door Novell en dus geen garantie dat het ook echt millenium proof was. Bij deze patches veranderde het nummer van novell niet geloof ik.

Voor het nummer zou ik kijken in monitor.nlm of naar de server.exe