Toon posts:

Msi k7v266 V2 ff 2 vraagjes help plz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Alaaf mijn eerste vraag
1) Wie weet waar op dit moederbord de USB pin header zit?
2) Mag een moederbord tegen de zijkant van de kast aanzitten

Zijn waarschijnlijk niet van die slimme vragen maar ik heb er ook niet zo veel verstand van |:(

Verwijderd

Waar de USB pin header zit zou ik niet weten. Staat dat niet in het boekje?

Volgens mij mag een moederboard gewoon tegen de zijkant van de kast aanzitten. Als je hem gewoon schroeft aan de kast, moet ie goedzitten. Zo heb ik het tenminste, en heb geen problemen :)

sorry, mag dus niet zie ik hieronder |:(

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:49
Op maandag 26 november 2001 16:21 schreef Kink het volgende:
Alaaf mijn eerste vraag
1) Wie weet waar op dit moederbord de USB pin header zit?
2) Mag een moederbord tegen de zijkant van de kast aanzitten

Zijn waarschijnlijk niet van die slimme vragen maar ik heb er ook niet zo veel verstand van |:(
staat in boekje!! er zijn 3 aansluitingen onderaan, en nee zet hem niet tegen de kast, ten eerste komen je pci/agp sloten helemaal scheef te zitten, ten 2e je moet het gewoon niet doen.

READ THE MANUAL!

Verwijderd

Topicstarter
?! die usb pin header kan ik echt nergens in de manual vinden hoor! als jij hem wel gevonden heb mag je even zeggen op welke pagina :)

• Mister_X
Op maandag 26 november 2001 16:24 schreef Steeler het volgende:
Waar de USB pin header zit zou ik niet weten. Staat dat niet in het boekje?

Volgens mij mag een moederboard gewoon tegen de zijkant van de kast aanzitten. Als je hem gewoon schroeft aan de kast, moet ie goedzitten. Zo heb ik het tenminste, en heb geen problemen :)
er zitten koperen (d8 ik) schroefjes tussen waardoor die een halfe cm ofzo vanaf de kant zit waar die hoort. dat is dus niet tegen de kast.

• Mister_X
Op maandag 26 november 2001 16:29 schreef Kink het volgende:
?! die usb pin header kan ik echt nergens in de manual vinden hoor! als jij hem wel gevonden heb mag je even zeggen op welke pagina :)
ok

blz 2-23 & 2-24

Verwijderd

Topicstarter
ja nu zie ik het ook |:( maar er zijn er dus 2, en op bladzijde 2-26 staat de d-bracket. ''daar staat connected to usb pin header'' maakt het dat uit in welke die zit, want dat staat er niet bij

Verwijderd

Topicstarter
Mister x plz reageer ff :)

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

MaDDoG

De brakste schakel

Doeeed, het maakt geen klap uit welke je gebruikt leef je uit, wees creatief. En die andere kabel, die dus voor die 4 ledjes is moet vlak onder je AGP slot.

Zoals je al zei, het staat er niet bij of het uitmaakt dus maakt het niet uit. Ze kunnen iet alles wat niet hoeft in het boekje zetten he :P

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Pagina: 1