Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Volgens mij wordt hiermee bedoeld dat de garanties nog blijven gelden maar dat er geen verlenging mogelijk is ofzo2001
Beste Mp3(cd)speler Customers
Mp3spelers.nl is gestopt....het doek is gevallen en enkele
garanties zullen nog worden afgehandeld.
We willen hierbij iedereen bedanken voor het vertrouwen
in ons de afgelopen jaren.
Wel onduidelijke formulering op die site iig.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
Sjit happens m8 ...enkele garanties zullen nog worden afgehandeld.
[edit]
arg net te laat
Of hij zit in je cache, of je bent naar mp3cdspelers.nl gegaanOp maandag 26 november 2001 22:43 schreef speedysplaza het volgende:
Ik kan gewoon de site openen, er staat niets op over faillisement...
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
met een ontzettend lelijk zwart veld met de link 'Enter'
Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience.
Verwijderd
Sorry, geen van beide...Op maandag 26 november 2001 22:44 schreef Famoso het volgende:
[..]
Of hij zit in je cache, of je bent naar mp3cdspelers.nl gegaan
Verwijderd
Ja, dat zie ik ook en daarop zie ik niets over faillisement...Op maandag 26 november 2001 22:47 schreef HighLander het volgende:
mp3speler.nl direct door naar http://www.digitalrevolution.nl/frames.html
met een ontzettend lelijk zwart veld met de link 'Enter'
[paste]Op maandag 26 november 2001 22:51 schreef speedysplaza het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik ook en daarop zie ik niets over faillisement...
2001
Beste Mp3(cd)speler Customers
Mp3spelers.nl is gestopt....het doek is gevallen en enkele garanties zullen nog worden afgehandeld.
We willen hierbij iedereen bedanken voor het vertrouwen in ons de afgelopen jaren.
[/paste]
Leve mp3cdspelers.nl!
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Maar waarom ontbreekt de s dan in de topictitel
Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience.
Verwijderd
Verwijderd
Hier is de fout ontstaan:
De topic heet: www.mp3speler.nl is FAILLIET!!!
Maar de site die failliet is heet geen
www.mp3speler.nl, maar
www.mp3spelerS.nl
Dus denk aan die S!!!
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Verwijderd
Ik kreeg het verwijt dat ik iets verkeerd in zou hebben getypt of dat ik mijn cache niet geleegd had. Vandaar dat ik dit effe recht wou zetten...Op dinsdag 27 november 2001 00:09 schreef -Stef- het volgende:
Fijn voor de toelichting.Maar waarom zou je op de s moeten letten? Ze zijn toch opgedoekt.
LOL
Verwijderd
Verwijderd
dus surf snel naar : www.mp3spelers.nl
Tja, in theorie niet. Je bent nu schuldeiser geworden. Maar van een kale kip is het slecht veren plukken. En de veren die er aan zitten worden er af gehaald door de belastingdienst en andere grote schuldeisers.Op woensdag 02 januari 2002 17:29 schreef Cochrane het volgende:
ok, sorry voor het omhooghalen, maar ik heb hier dus op 27 augustus 454 gulden heengestuurd en nooit iets gekregen. Ik hoop niet dat ik nu gewoon een lading geld kwijt ben?
Om het samen te vatten: Ja, je bent je geld kwijt.
Het was een mp3speler die half september geleverd zou worden. Half september werd het nog een maand uitgesteld. Toen heb ik er nog over gedacht m'n geld terug te eisen, maar toch maar besloten die 30 dagen te wachten.Op woensdag 02 januari 2002 19:07 schreef miel het volgende:
...
en als je al 4 maanden wacht.....tja..... misschien ook beetje laat om er nu dan achter te komen???
Nadat er 40 dagen over waren, was er nog steeds geen mp3speler te bekennen, dus heb ik gemeeld dat ik meteen m'n geld terug wilde. En nooit meer wat van ze gehoord
Die 460 piek kan ik dus wel vergeten. Fantastisch
alleen een overschrijving van jezelf terughalen is volgens mij niet echt mogelijk....
jammer maar helaas dus
bij hun gekocht...
JEEEEEEEEEEHHHHH t de pech lijkt eindelijk om te slaan...
maar wel kut voor mensen die nog wel garantie hebbe lopen... suc 6 da mee