Toon posts:

inloggen ftp planet dmv kabel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeeee,

Weet iemand hoe je kunt inloggen bij Planet Internet? Dit dan om een site te uploaden. Echter wel via de kabel!

Het probleem is dat je alleen kunt inloggen bij Planet als je via hun eigen server inbelt. Dit vermelden ze ook via hun site. Maar is er geen maniertje om dit alsnog via de kabel te doen?

Verwijderd

Ben je een paar dagen blijven hangen :?

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op maandag 26 november 2001 16:15 schreef Blackman het volgende:
Heeeee,

Weet iemand hoe je kunt inloggen bij Planet Internet? Dit dan om een site te uploaden. Echter wel via de kabel!

Het probleem is dat je alleen kunt inloggen bij Planet als je via hun eigen server inbelt. Dit vermelden ze ook via hun site. Maar is er geen maniertje om dit alsnog via de kabel te doen?
heeeee,

heeft dit met de HCCdagen te maken? :)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[forum=42] >> [forum=4]

Verwijderd

Topicstarter
Nou je heb bij planet 25 mb ruimte :)

Verwijderd

Topicstarter
en.....

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 16:15 schreef Blackman het volgende:
Heeeee,

Ik upload de commercieele website van mijn broer wel eens,
op Planet dus.
Was op een gegeven moment de gegevens kwijt, maar na een telefoontje > planet was dat opgelost.
Ik had kabel (Chello) hij een 128! abo.
Probeer dat eens?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Vragen aan planet of ze dat voor jou kunnen opheffen mischien? Als het ingesteld staat dat alleen hun IP adressen erop kunnen, dan kun je er echt niet omheen, tenzij je de servers van PI kunt hacken natuurlijk >:)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1