Toon posts:

Krakende CSW DTT 2200 :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn op op de HCC aangeschafte Cambridge Soundworks speakertjes zijn op zich erg lekker, ware het niet voor een probleem: de linker achter speaker (left sattelite) kraakt... Ik heb al even geprobeert de kabels te verwisselen met als gevolg dat de rechter sattelite kraakte. Het ligt dus niet aan de kabel en ook niet aan de luidspreker...

Nu kwam ik daarmee tot de conclusie dat het aan de poort (op de sub) moet liggen en dat ik er dus mee terug kan gaan :? Maar aangezien hier geen Computerland in de buurt is vraag ik het toch eerst maar even aan jullie...

Om te horen hoe het ongeveer klinkt: klik hier. Dit is een ongecompimeert wave filetje, ongeveer 260KB groot.

Misschien dat iemand van jullie weet wat het anders nog kan zijn. Als ik er mee terug moet naar computerland mag ik 1,5 uur rijden :(

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Terug brengen, nieuwe spullen horen dat niet te doen (zelfs creative spul niet :r )

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Kan aan de software liggen (serieus!). Een vriend van mij heeft een Terratec DMX X-Fire en een CSW 1000 (oid). In windows ME deed alles het goed, in XP kreeg hij problemen en gingen de boxen idd ook kraken..

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 november 2001 16:46 schreef tbusquet het volgende:
Terug brengen, nieuwe spullen horen dat niet te doen (zelfs creative spul niet :r )
Ja, maar aangezien er hier geen Computerland in de buurt zit... Heeft Creative geen onsite garantie? :P

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 november 2001 16:58 schreef AMDude het volgende:
Kan aan de software liggen (serieus!). Een vriend van mij heeft een Terratec DMX X-Fire en een CSW 1000 (oid). In windows ME deed alles het goed, in XP kreeg hij problemen en gingen de boxen idd ook kraken..
Dan probeer ik het zometeen even onder mijn Win ME partitie, dit is met WinXP.

Ik vind het wel raar dan dat alléén mijn linker achterspeaker kraakt . . .

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Op maandag 26 november 2001 17:03 schreef Mecallie het volgende:

[..]

Ik vind het wel raar dan dat alléén mijn linker achterspeaker kraakt . . .
Dat is wel vreemd ja.. :?
Pagina: 1