Mijn op op de HCC aangeschafte Cambridge Soundworks speakertjes zijn op zich erg lekker, ware het niet voor een probleem: de linker achter speaker (left sattelite) kraakt... Ik heb al even geprobeert de kabels te verwisselen met als gevolg dat de rechter sattelite kraakte. Het ligt dus niet aan de kabel en ook niet aan de luidspreker...
Nu kwam ik daarmee tot de conclusie dat het aan de poort (op de sub) moet liggen en dat ik er dus mee terug kan gaan
Maar aangezien hier geen Computerland in de buurt is vraag ik het toch eerst maar even aan jullie...
Om te horen hoe het ongeveer klinkt: klik hier. Dit is een ongecompimeert wave filetje, ongeveer 260KB groot.
Misschien dat iemand van jullie weet wat het anders nog kan zijn. Als ik er mee terug moet naar computerland mag ik 1,5 uur rijden
Nu kwam ik daarmee tot de conclusie dat het aan de poort (op de sub) moet liggen en dat ik er dus mee terug kan gaan
Om te horen hoe het ongeveer klinkt: klik hier. Dit is een ongecompimeert wave filetje, ongeveer 260KB groot.
Misschien dat iemand van jullie weet wat het anders nog kan zijn. Als ik er mee terug moet naar computerland mag ik 1,5 uur rijden