Toon posts:

Athlon Classic 600@....

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hello Tweakers,

Ik heb een SlotA (0.25u) 600@800 :) momenteel draaien. Nu wil ik m nog sneller hebben ( 1000 :+ ), 850 is gelukt maar instabiel, (ik maak gebruik van een GFD en heb mijn L2 op 2/5 al gezet ipv 1/2), maar mijn temp gaat aardig snel omhoog (zit nu op +/- 50 en als ik 600 draai op 37 ). Ik ben naar HCC geweest maar daag hadden ze niet echt goeie koelsystemen voor mijn proc. Waar kan ik nog goeie koelsystemen halen (liefst geen H2O) voor slotA??
Ik kon niet meer een goeie vinden via search/pricewatch.

HELP!!!!

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Dan moet je ook goed zoeken namelijk door op Onderwerp & Inhoud te zoeken, ipv alleen op Onderwerp waar de search standaard op staat. De beste Slot A koeler is natuurlijk de Alpha xxxx (naam kwijt :() plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.oc-shop.nl/website/pics_products/hfcombo_Alpha-P3125S.jpg
Hmm ze hebben hem niet meer voor Slot A bij OC-Shop..

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je had op de HCC bij OC-Shop moeten kijken (bij de Tweakers stand), daar hadden ze nog wel slot A koelers. Maar die Alpha is inderdaad een van de beste. Dan heb je nog de GlobalWin VOS32+ (supergoed, maar wel luidruchtig) en de Slot A Golden Orb (lekker stil). Op Hardwareinfo.net stond eerst een mooie roundup, moet je maar eens kijken.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 11:31
[search=slot a cooler].

Dit topic is gesloten.