Toon posts:

Pinnacle PCTV Pro :( :) Teletext

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke onder WinXP werkt ie niet en ook niet met de updates.... Dus terug naar W2k is ook goed. Hij werkt nu, na veel en snel zappen blijft ie hangen maar oke.
Nu werkt alleen de Teletext functie niet. Hij zegt dat ik geen browser heb geinstalleert. :? Nu kan het aan mij liggen maar ik heb toch echt Netscape 6.2 èn Ie6.0 draaien. Zijn hier oplossingen voor?

Verwijderd

Zit je via een firewall op internet?

Verwijderd

Topicstarter
Ja via een firewall/proxyserver maar wat heeft dat in ....naam met het niet vinden van een browser te maken. :?

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 23:58 schreef Mickey_Bravo het volgende:
Ja via een firewall/proxyserver maar wat heeft dat in ....naam met het niet vinden van een browser te maken. :?
Nou, kijk, ik heb dus zelf ook een firewall/proxyserver tussen mijn pc en het kabelmodem staan, en ik krijg dezelfde foutmelding.

Bij mij functioneert alles goed, dus ga ik ervan uit dat dat progje naar de buitenwereld brabbelt via één of andere poort die dicht zit ofzo.

Ik heb dat probleem nooit uitgezocht omdat ik het toch niet gebruik, maar de melding kwam me bekend voor, dus dacht ik ik vertel het die knul even.

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt me sterk want naar buiten is mijn firewall helemaal transparant behalve dan voor een paar trojan ports. En ik hebmet niets problemen, dus.... Het probleem is en blijft misterieus. Maar evengoeg thnx voor eht meedenken:D

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Hij werkt wel onder XP, vraag me niet hoe, maar waar ik werk kunnen we pc's leveren met Windows XP + PCTV Pro installed.
Ik dacht ook dat het niet ging, maar heb het werkend gezien

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 11:21

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

't zou gewoon moeten werken. Ik heb hier ook een PCTV Pro, onder Windows XP, en zit via een firewall die alleen maar een paar poorten doorlaat op internet, en toch werkt het. Lijkt me dat het probleem dus niet bij de firewall ligt...
Als je nou is die Teletext PCTV Webserver opstart, en daarna met je browser naar [url="http://localhost:2558/cgi-bin/standard/teletext.hps"]http://localhost:2558/cgi-bin/standard/teletext.hps[/url] gaat, en kijken of dat werkt...

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11-2025

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

ik zit hier op XP omdat mijn pctv pro niet onder 2000 wilde werken. hier werkt alles vlekkeloos!

"Luie mensen worden ook moe!"

Pagina: 1