wil drivers niet installeren !!!???

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
hallo,
k zit hier met een computer waarvan simpel gezegd de drivers niet geinstalleerd willen worden.

dit is het verhaal:
er was in de voeding een elco'tje gesprongen, vervangen, en na +/-5 uur lag ie er weer uit. nieuwe voeding erin. sindsdien deed de computer raar, dus alles geformatteerd. Nu zit ik met het probleem, de drivers voor de videokaart worden niet geaccepteerd. Als ik de drivers van cd installeer, krijg ik bij de volgende x opstarten een zwart beeld, met middenin m'n cursor. Ok, nieuwe (reference) drivers gedownload/geinstalleerd, nog niks. Nu kwam ik eindelijk op het moment dat hij hem wel pakte, maar als ik de drivers installeerde, zei hij: kan drivers niet installeren, (druk op volgende), en fout nr. 136.

heeft iemand hier vaker last van gehad, of kan dit videoplankje naar de schroothoop?

<edit>
het is een diamond Stealth ||| S540
</edit>

Mijn Systeem Specs

Verwijderd

Je weet zeker dat die nieuwe voeding goed is geinstalleerd??
Brakke voeding = brak systeem is mij verteld.

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Flash je bios es ofzo, lijkt wel een mobo probleem, anders overschakelen op een echt os (aka win2k)

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
k heb hem in mijn comp (amd 1,2ghz) gezet, met win xp wel, toen deed ie ut, heb k de drivers opgezocht, die gekopieerd, en op die andere comp gemikt. DEED IE UT NOG NIET :? echt vaag.

naja, k hoor het wel weer als iemand ideetjes heeft.

Mijn Systeem Specs

Verwijderd

levert de voeding wel de juiste/voldoende spanning?
wil nog wel eens hele rare dingen doen als de voeding niet goed is.

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Op maandag 26 november 2001 19:14 schreef Skaah het volgende:
blaat , anders overschakelen op een echt os (aka win2k)
Dit is werkelijkeen van de meest idiote reply's die ik ooit heb gelezen...
Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/rough/smileydies.gif
Dus jij doet pas sinds het uitkomen van win2k iets met computers? dus in wezen ben je nog een n00b...

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• HenkieNL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03-2024

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Ik heb zelf de Diamond Stealth III S540 Xtreme gehad, het valt niet mee om die werkend te krijgen onder xp. Inmiddels heb ik een andere videokaart (zie sig) en alles loopt als een trein, op zich is die kaart helemaal niet zo slecht, maar drivers.....een ramp.

God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......

Pagina: 1