Als ik naar systeembeheer ga in het configuratiescherm, staan daar helemaal geen snelkoppelingen in naar de systemtools....weet iemand hoe ik die koppelingen daar weer terugkrijg (geen idee hoe ik ze kwijt ben geraakt, zijn ook weg als ik als admin ben ingelogd), of heeft iemand de namen/locatie van de programma's waar ze naar verwijzen?
Al die tools staan in je System32 directory.
Je kan ze ook in je start menu zetten door naar de eigenscahppen ervan te kijken. (rechtermuisknop taakbalk, tweede tabblad.)
Je kan ze ook in je start menu zetten door naar de eigenscahppen ervan te kijken. (rechtermuisknop taakbalk, tweede tabblad.)
Ja, dat heb ik dus ook al geprobeerd, maar dan wordt het een lege map in mijn startmenu...snap niet waar die dingen ineens zijn gebleven....mijn systeembeheer in configuratiescherm kan ik al niet eens meer openen... 
Maar in ieder geval bedankt...zal ff rondneuzen in system32
Maar in ieder geval bedankt...zal ff rondneuzen in system32
Probeer eens je systeem beheer in je startmenu te zetten. En kijken of je ze dan weer terug hebt.Op maandag 26 november 2001 20:01 schreef elreino het volgende:
suggestions?...
Menu-Start eigenschappen > aanpassen > geavanceerd >
deze items in het menu start weergeven
en dan hulp-programma's voor het systeembeheer aanvinken met in het menu start en in het menu alle programma's weergeven.
Maar ga eerst ff je tentamen leren...
Heb ik dus al gedaan, maar dan zet ie dus wel een map "systeembeheer" in mijn startmenu, maar die map is dus vervolgens helemaal leeg....Op zondag 02 december 2001 13:06 schreef Paul_ het volgende:
[..]
Probeer eens je systeem beheer in je startmenu te zetten. En kijken of je ze dan weer terug hebt.
Menu-Start eigenschappen > aanpassen > geavanceerd >
deze items in het menu start weergeven
en dan hulp-programma's voor het systeembeheer aanvinken met in het menu start en in het menu alle programma's weergeven.
Maar ga eerst ff je tentamen leren...
en ja, ik ga weer leren...
Heb hetzelfde probleem. En geen oplossing kunnen vinden... Iemand?
Surf es handmatig naar C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programma's\Systeembeheer en kijk of ie daar nog wel aanwezig is.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
of maak zelf een snelkoppeling naar
bijvoorbeeld
try that
code:
1
| %SystemRoot%\system32\compmgmt.msc /s |
bijvoorbeeld
try that
[ Voor 7% gewijzigd door DipStick op 15-06-2004 23:11 ]
Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk
Vroeger was ik een twijfelaar. Ik ben daar nu niet meer zo zeker van.
Hier is ie ineens:
C:\Documents and Settings\Marlon\Menu Start\Programma's\Systeembeheer
Snap het effe niet meer. In het startmenu verschijnen de items wel, maar als ik navigeer naar die map dan is ie leeg.
Maar ja, nieuwe windows install zat er toch al aan te komen. Ik laat het maar zo. Kan er nu bijkomen...
edit:
hier zitten ze verstopt:
C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programma's\Systeembeheer
C:\Documents and Settings\Marlon\Menu Start\Programma's\Systeembeheer
Snap het effe niet meer. In het startmenu verschijnen de items wel, maar als ik navigeer naar die map dan is ie leeg.
Maar ja, nieuwe windows install zat er toch al aan te komen. Ik laat het maar zo. Kan er nu bijkomen...
edit:
hier zitten ze verstopt:
C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programma's\Systeembeheer
[ Voor 17% gewijzigd door Rambo op 15-06-2004 23:21 ]
Verwijderd
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 23:39 . Reden: Oeps, dom antwoord, gewist, forget about it... ]
Verwijderd
Dat komt omdat je System Administrative Tools niet hebt aangevinkt op deze plaats. Ik heb dat ook gehad, en heb het hier teruggevonden:
Rechts klik start balk | Eigenschappen | tab Advanced | helemaal onderaan -> display admin tools.
Als die op DO NOT DISPLAY staat, dan zie je niets in die folders inderdaad.
Rechts klik start balk | Eigenschappen | tab Advanced | helemaal onderaan -> display admin tools.
Als die op DO NOT DISPLAY staat, dan zie je niets in die folders inderdaad.
Pagina: 1