Toon posts:

Supergeleiding

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig op welke temperatuur supergeleiding mogelijk is?? En dan graag de hoogste temperatuur, dus het materiaal dat gebruikt wordt maakt niet uit

thnx

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:18

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Nah ik weet de specs niet precies, maar was het voorheen nog bij het absolute nulpunt, dan ligt dat tegenwoordig al een behoorlijk stuk hoger, maar 't is nog steeds akelig koud :'(

Wat me wel leuk leek om op te merken is het volgende:

De Amerikaanse Defensie heeft een order geplaatst voor hun marinevloot ... voor een stel nieuwe schepen met daarin "super"geleidende elektromotoren! :)

Ik meen trouwens dat ze niet officïeel als supergeleidend werden beschouwd, maar zoiets als "improved conductive" ..

Bovenstaand bericht komt ergens uit mijn grijze cellen, dus ik zou me kunnen vergissen ... ik geloof dat het in C'T-magazine stond.
(neej dus niet Computer Totaaaal) :P

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Zoals je in de policy kan lezen zijn dit soort topics niet echt de bedoeling. Het is niet de bedoeling om in w&l gewoon een vraag te plaatsen en op post te rammen. Maak er een leuke startpost van, dat is de bedoeling.

Dit topic is gesloten.