XP op de FP statement

Pagina: 1
Acties:

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Topicstarter
HCC verhaal mischien ook verstandig om dat ook in het mededelingen forum te zetten :?

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Alle betrokken users alsmede de twee betrokken crewmembers hebben per mail een berisping ontvangen. Wij hopen dat dergelijke maatregelen in het vervolg niet meer nodig zullen zijn
Ik mag hopen dat het inmiddels ex-crewleden zijn....

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op maandag 26 november 2001 15:43 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

Nee, alleen een berisping. Staat ook in het artikel plus in enkele reacties erop.

Virussen? Scan ze hier!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ach, na het onzinforum en het vobisforum kapotmaken kan een XP-demo de soep in helpen geen kwaad. Ben benieuwd welke volgende site/demo plat gaat door "ons ubertweakergevoel".

* Delerium haalt www.tweakers.net maar uit de defaultpage.

Users zijn verantwoordelijk en komen al weg met berispingen, crew komt ook herhaaldelijk in verband met foute zaken etc etc etc.

* Delerium denkt dat GoT alleen maar bergafwaarts holt.

Verwijderd

hmmm.

Ik voel ineens de drang opkomen om een 2 pagina posting te gaan plaatsen over de major bugs in de Linsux kernels van de afgelopen maand.... :r

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 16:35 schreef Otis het volgende:
hmmm.

Ik voel ineens de drang opkomen om een 2 pagina posting te gaan plaatsen over de major bugs in de Linsux kernels van de afgelopen maand.... :r
whehehe, best wel een zielige actie idd.

Wat hebben die Crew-leden er nou écht mee te maken?

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hierbij een kleine waarschuwing van mijn kant op de FP statement over de HCC dagen.
Er is *VEEL* kwaad bloed gezet met deze Frontpage posting.

Ik heb zelf een van de personen gesproken, en het belangrijkste wat daarin naar voren komt is dat de manier waarop deze posting is gedaan voor mij bijna reden genoeg is mijn account te laten verwijderen.

Het is duidelijk dat er een actie is gedaan tijdens een XP presentatie, waarbij mensen Tweakers.net gear droegen. Deze actie is misschien niet 100% verstandig, maar er is zo ver ik kan kijken *GEEN* schade voor een van de betrokken partijen ontstaan..... totdat op de Frontpage over een exces werd gesproken, er mensen een waarschuwing hebben gekregen en ga zo maar door.
Er stonden net 114 reacties waarvan er slechts enkelen over de daadwerkelijke gebeurtenis gaan, de rest is afgeleid uit postings van mensen die niet lezen, of er niks vanaf weten.

T.net heeft hierbij dus een stel van hun gebruikers in diskrediet gebracht, en zelfs een stel medewerkers, zonder hier met hun te overleggen.
Dit is GEEN manier om met elkaar om te gaan, mocht dit wel de trend worden op T.net zou ik graag daarover bericht willen ontvangen.

* TheGhostInc 's statement is: De mensen die de actie hebben gedaan hebben gemist wat de gevolgen waren, en willen daarover praten, mocht overleg tussen deze mensen en de T.net leiding op dezelfde manier gaan als de FP posting dan wordt er zoveel kwaad bloed gezet dat er vanzelf consequenties aan zitten.

Tis geen dreigement, maar ik weet dat uit mijn omgeving al meerdere mensen zeer teleurgesteld zijn door de houding van de huidige crew, verwoord door Floris Diemel, als er teveel mensen van T.net worden gegooid zal er een moment komen dat euforie van een grote website eindigd door negatieve publiciteit en negatieve acties.

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 20:27 schreef TheGhostInc het volgende:
T.net heeft hierbij dus een stel van hun gebruikers in diskrediet gebracht, en zelfs een stel medewerkers, zonder hier met hun te overleggen.
Hoezo omgekeerde wereld. Ajax moet zeker ook met hooligans gaan overleggen voordat ze deze stadionverbod geven.

Volgens mij is het begonnen bij die gebruikers en geeft T.Net nu aan dat ze deze actie niet steunen/goedkeuren. Sim-pel.
Het is duidelijk dat er een actie is gedaan tijdens een XP presentatie, waarbij mensen Tweakers.net gear droegen. Deze actie is misschien niet 100% verstandig, maar er is zo ver ik kan kijken *GEEN* schade voor een van de betrokken partijen ontstaan.....
Deze "actie" is 0% verstandig, het is gewoon een kinderachtige pesterij waar je niets mee bereikt. En waar T.Net ook nog eens bij betrokken is zonder dat ze dit wilde of wist. En de schade is niet door jou te overzien denk ik, MS Nederland denkt nu wel drie x na voordat ze ons een goed betaalde banner aanbieden denk ik.

Verwijderd

Als ik jullie was zou ik een welgemeende excuse mailtje telefoontje richting microsoft sturen...

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het is duidelijk dat er een actie is gedaan tijdens een XP presentatie, waarbij mensen Tweakers.net gear droegen. Deze actie is misschien niet 100% verstandig, maar er is zo ver ik kan kijken *GEEN* schade voor een van de betrokken partijen ontstaan..... totdat op de Frontpage over een exces werd gesproken, er mensen een waarschuwing hebben gekregen en ga zo maar door.
Gelukkig lijkt er (tot nu toe iig) geen of weinig schade aangericht te zijn. Het had echter veel erger kunnen zijn, en wie weet wat er de volgende keer gaat gebeuren. Wij willen als Tweakers.net niet verbonden worden met dit soort acties, op wat voor manier dan ook. Het is al moeilijk genoeg om de tent draaiende te houden zonder dat we overal bekend staan als een groep relschoppers.

Misschien was het voor dit specifieke incident een overdreven reactie, maar er moest gewoon een lijn getrokken worden. Als daarmee een aantal bezoekers gekwetst worden, dan moet dat maar. Ik denk dat ze ons standpunt ook wel een beetje kunnen begrijpen.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 26 november 2001 21:30 schreef raymanontweakers het volgende:
Als ik jullie was zou ik een welgemeende excuse mailtje telefoontje richting microsoft sturen...
Dat is ook gedaan :)

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 15:43 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

- Geen van de crewleden hebben hier aan meegedaan. GEEN.
- De crewleden die erbij stonden hebben afgezonderd van de rest een aantal fotos laten nemen met Tuxen en zich niet actief ingelaten met het aanmoedigen of meedoen aan bovenstaand.

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-12-2025

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Op maandag 26 november 2001 21:30 schreef raymanontweakers het volgende:
Ik heb mijn excuses al aangeboden aan de personen die ik daarmee geschaad had kunnen hebben, eigenlijk waren alle reacties die ik gehoord heb van ms-personeel tot nog toe van: "maakt niet uit joh, geintje moet kunnen"

waarschijnelijk ga ik zelfs binnekort met een van die gasten een pilsje pakken! *D

(hierbij moet ik wel even kwijt: petje af voor de manier waarop microsoft hiermee omgaat)

• JT
  • Laatst online: 15-03 17:18

JT

VETAK y0

Op maandag 26 november 2001 21:40 schreef wHiTeRaZoR het volgende:

[..]

(hierbij moet ik wel even kwijt: petje af voor de manier waarop microsoft hiermee omgaat)
Ja, idd :)
Op maandag 26 november 2001 21:32 schreef WouterTinus het volgende:

[..]

Dat is ook gedaan :)
wat zeiden ze ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

ik denk niet dat microsoft hier veel heibel over gaat maku... zoals er word gezegt... geintje mot kunnu..

btw voor volgende jaar... ff mail richting advany@chello.nl kan ik ook gezellig meedoen ;)

Verwijderd

Hierbij een kleine waarschuwing van mijn kant op de FP statement over de HCC dagen.
Er is *VEEL* kwaad bloed gezet met deze Frontpage posting.
Weet je, die trutte-actie door dat gepeupel heeft bij mij ook aardig kwaad bloed gezet. Oh wacht, dat kan natuurlijk niet. Ik moet het leuk vinden en 'hieperdepiep, we hebben Linux weer even op de kaart gezet!' gillen terwijl ik een pinguinpak aanheb.
Ik heb zelf een van de personen gesproken, en het belangrijkste wat daarin naar voren komt is dat de manier waarop deze posting is gedaan voor mij bijna reden genoeg is mijn account te laten verwijderen.
Ik heb geen van de personen persoonlijk gesproken, maar ik denk dat deze actie opzich al reden genoeg is om de accounts van betrokken personen op te zeggen. Maar dat is mn persoonlijke mening natuurlijk.
Ik lees toch echt een posting van Floris dat ze bij Microsoft niet echt blij waren met deze actie. En terecht!. Echter MS adverteert hier wel. Ik denk dat je het verder wel zelf kunt aanvullen.
Er stonden net 114 reacties waarvan er slechts enkelen over de daadwerkelijke gebeurtenis gaan, de rest is afgeleid uit postings van mensen die niet lezen, of er niks vanaf weten.
Waar niks vanaf weten? Tweakers.net is een bedrijf, er werken mensen, die zetten zich in voor hun product (en dat is voor de domme lezers onder ons: deze site). Als dan een paar van de personeelsleden (vrijwilligers of niet) vinden dat ze de naam van hun werkgever moeten gebruiken bij het plegen van een of andere mallotenactie, mag dan de directie van het betreffende bedrijf (i.e.: Tweakers.net) daar verbolgen over zijn, zich distantieren van de gebeurtenis, excuses maken aan Microsoft en de betrokken randdebielen betrekken in strafmaatregelen?

Ik heb eerlijk gezegd geen goed woord over voor scum zoals dat wat op dat podium klom. En al helemaal niet voor het leger lachers dat geniepig achter hun keyboard liggen te piepen dat het allemaal zo ludiek is en dat men zn kaken op elkaar moet houden. Vertel dat aan de mensen die zich achter de schermen uitsloven zodat jij en je mede-einsteins elke dag je poop kwijt kunt op dit forum en de FP.

Ene 'Booster' zit die thread die je aanhaalt vol te spammen met postings hoe geweldig het was dat hij toch op het podium stond. Student. Ach ja. Goed CV materiaal, wanneer hij gaat solliciteren. ALS hij zn studie haalt tenminste. Denkt geen SECONDE aan de mensen die bij Tweakers.net werken en daar wellicht FULL TIME werken en dus afhankelijk zijn van hun werkgever, tweakers.net (normale zaak, iedere werknemer bij een bedrijf zit in dat schuitje).
T.net heeft hierbij dus een stel van hun gebruikers in diskrediet gebracht, en zelfs een stel medewerkers, zonder hier met hun te overleggen. Dit is GEEN manier om met elkaar om te gaan, mocht dit wel de trend worden op T.net zou ik graag daarover bericht willen ontvangen.
Come again? Ik ga nu even voor mezelf spreken, maar als werknemer van tweakers.net verwacht ik van anderen binnen tweakers.net dat ik niet door derden wordt geassocieerd met een triest bedrijf. Dit is wel gebeurd, althans in mijn ogen. Dit is zeker niet de manier om met elkaar om te gaan nee, dat klopt. Maar ik vind dat de 'gebruikers' en 'crew-leden' IMHO uberhaupt blij mogen zijn dat ze nog kunnen posten en nog crew-lid zijn, na dit voorval. Klagen over hoe slecht ze zijn behandeld mag. Dan kom ik ze persoonlijk wel de grond in flamen, ik heb argumenten genoeg.
* TheGhostInc 's statement is: De mensen die de actie hebben gedaan hebben gemist wat de gevolgen waren, en willen daarover praten, mocht overleg tussen deze mensen en de T.net leiding op dezelfde manier gaan als de FP posting dan wordt er zoveel kwaad bloed gezet dat er vanzelf consequenties aan zitten.
Als die consequenties zijn: "Wij gaan weg", dan kan ik het daar alleen maar mee eens zijn en je een prettige reis toewensen.
Tis geen dreigement, maar ik weet dat uit mijn omgeving al meerdere mensen zeer teleurgesteld zijn door de houding van de huidige crew, verwoord door Floris Diemel, als er teveel mensen van T.net worden gegooid zal er een moment komen dat euforie van een grote website eindigd door negatieve publiciteit en negatieve acties.
Negatieve acties, zoals.... zoals... het podium oprennen bij Microsoft's presentatie en dan zeggen dat je van Tweakers.net bent/laat blijken dat je van tweakers.net bent?

oh wacht...

[eigen mening]
Ik vind en vond dat Floris in zijn statement precies verwoorde wat ik ook vond en vind. Ik vind alleen dat men dit soort mensen niet in de crew kan handhaven, puur alleen om het feit dat er binnen de crew mensen zijn die erg ERG veel tijd in deze site hebben gestoken en dat nog steeds doen en dat die moeite teniet wordt gedaan, of iig te licht wordt gewogen door een enkeling binnen de crew.
[/eigen mening]
Maar zoals Pronk dat ook deed: hij heeft een eigen mening over een zaak maar onderschrijft het algemene standpunt van de groep waartoe hij behoort: het is aan het management om te bepalen wat de repressailles zijn voor de betrokken air-heads. Als dat waarschuwingen zijn, so be it.

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

Op maandag 26 november 2001 22:08 schreef Otis een lang verhaal
Ik wil je toch echt met klem aanraden om de geopende topics in het hcc forum door te lezen..

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• TheGhostInc
  • Niet online
Geweldig Otis, HEIL Otis.

FF voor je info, Booster is net keurig netjes afgestudeerd, dus lang student is ie niet meer, maar gewoon keurig werkend met een prima CV.

Daarnaast ben ik nu FF heel pissig, dus zal ik het even hierbij laten:
Dat een vertegenwoordiger van een bedrijf een klant PERSOONLIJK aanvalt is naar mijn mening eigenlijk wel het laagste dat je kunt doen.

Als de leiding van het bedrijf op deze manier uitspraken doet vind ik dat eigenlijk erger dan een stelletje maloten die even hun eigen draai aan een presentatie geven.
Zoals je had kunnen lezen is het bij een ludieke actie gebleven, voor niemand nadelig, op dit moment loopt de hele zaak uit de hand, en ik kan daar maar 1 iemand de schuld van geven en dat ben jij, en de rest van het T.net "bestuur".

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 22:20 schreef digitaldead het volgende:

[..]

Ik wil je toch echt met klem aanraden om de geopende topics in het hcc forum door te lezen..
Je bedoelt: [topic=331858/6]
?

Om niet brutaal te worden: Who the fuck do you think you are? Ik nodig je uit mij eens uit te leggen hoe jij mij dacht een gunst te bewijzen door op dat podium te klimmen.

• Tomas Zwinkels

Tomas Zwinkels

Op maandag 26 november 2001 22:43 schreef Otis het volgende:

[..]

Je bedoelt: [topic=331858/6]
?

Om niet brutaal te worden: Who the fuck do you think you are? Ik nodig je uit mij eens uit te leggen hoe jij mij dacht een gunst te bewijzen door op dat podium te klimmen.
Beweer op enkeler lij wijze dat ik jouw een gunst bewijs?

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 17:49

Floor-is

5.2

Jongens, laten we het een beeeeetje relaxed houden.

Ik geef in die andere thread ook al aan hoe blij ik met deze actie ben, niet echt heel erg zegmaar...
Op maandag 26 november 2001 22:44 schreef Floris Diemel het volgende:
De impact op MS viel dermate mee dat de persoon waarmee ik vandaag een afspraak had gelijk maar niet kwam opdagen jah. :(

Verder hoorde ik al van iemand dat het vandaag op het MS headoffice gesprek van de dag was, lekker positieve info is dat. Tof man, bedankt enzo!
Ik ben dus echt goed over de zeik, ik weet nog niet hoe ik de mensen aan ga pakken, daar kom ik nog op terug.

Bericht hierboven

• TheGhostInc
  • Niet online
Jemig, ik geloof dat werkelijk alles wat met tweakers te maken heeft moet voldoen aan ISO 666

De professionaliteit van tweakers is nog niet veel verder dan ge-hobby. Dit soort acties horen bij tweakers, net zoals spullen aanpassen ed.
Dat heeft niks te maken met standaard labeltjes, want daar gaan tweakers juist meestal tegenin.
(Denk eens aan de AMD XP ipv. de MP)

Je mag best je persoonlijke mening geven, iedereen mag dat, dat is het leuke van een forum, maar jammer is dat sommige mensen net doen alsof hun (arrogante) mening dezelfde is als die van T.net.

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 22:33 schreef TheGhostInc het volgende:
Als de leiding van het bedrijf op deze manier uitspraken doet vind ik dat eigenlijk erger dan een stelletje maloten die even hun eigen draai aan een presentatie geven.
Het is nog veel erger dat dat 'stelletje maloten' de naam van Tweakers.Net met die 'ludieke actie' in diskrediet hebben gebracht!
voor niemand nadelig
Ik vind het kl*te dat de naam Tweakers.Net nu door zo'n actie in een kwaad daglicht wordt gesteld. Ik doe mijn best om nieuws te posten, neem er tijd voor vrij, om te zorgen dat de community draaiende blijft samen met tientallen anderen en 'een stelletje maloten' haalt de naam Tweakers.Net ff door het slijk. Nou ik werk voor Tweakers.Net (ohja, die lui die de presentatie van Microsoft hebben verziekt).
en ik kan daar maar 1 iemand de schuld van geven en dat ben jij, en de rest van het T.net "bestuur".
De situatie is al veel eerder uit de hand gelopen en dat je nu met een beschuldigende vinger naar Otis en naar het T.net bestuur wijst vind ik lager dan laag.
De professionaliteit van tweakers is nog niet veel verder dan ge-hobby. Dit soort acties horen bij tweakers, net zoals spullen aanpassen ed.
Dat heeft niks te maken met standaard labeltjes, want daar gaan tweakers juist meestal tegenin.
(Denk eens aan de AMD XP ipv. de MP)
Wie ben jij, om dat in je eentje te bepalen?
Je mag best je persoonlijke mening geven, iedereen mag dat, dat is het leuke van een forum, maar jammer is dat sommige mensen net doen alsof hun (arrogante) mening dezelfde is als die van T.net.
Precies, en daarom hadden die 'maloten' de naam van T.net NIET bij hun actie moeten gebruiken.

• TheGhostInc
  • Niet online
Tja, ik weet niet wat voor schoenen die mensen aan hadden, maar misschien hadden wel 4 mensen NIKE's aangehad, zijn die nu ook in diskrediet gebracht.
Als T.net slim was geweest hadden ze het gewoon laten passeren, door er aandacht aan te besteden hebben ze ZICHZELF in diskrediet gebracht.

BTW. Tweakers is geen OS, XP wel. Daarnaast is ook nooit gezegd dat Tweakers=Linux, dus de link tussen de actie en tweakers is vooral door jullie ZELF gemaakt.

Kwaad daglicht, ik geloof niet echt dat iemand er echt last van heeft gehad, zelfs de mensen bij MS niet.

De situatie op de HCC is keurig binnen de perken gebleven daarvoor is de security, en die heeft gedaan wat ze moesten doen, meer niet.

Nou, ik zie mezelf als een tweaker, en ik heb die mening, dus is er alvast 1 tweaker die die mening heeft. O ja, jullie website is Tweakers.net? Dus moet ik me aan jullie definitie houden van tweaker? Tijd voor een trademark?

Precies, en daarom hadden die 'maloten' de naam van T.net NIET bij hun actie moeten gebruiken.

Jemig, als je wat beter zou lezen zou je zien dat niemand de naam van T.net heeft gebruikt, dat die toevallig op wHiTeRaZoRs t-shirt stond, tja, er had ook Kappa kunnen staan.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 26 november 2001 22:51 schreef TheGhostInc het volgende:
De professionaliteit van tweakers is nog niet veel verder dan ge-hobby.
Mag ik vragen sinds wanneer jij bij het bestuur zit en inzicht hebt op de gang van zaken achter de schermen?
Dit soort acties horen bij tweakers, net zoals spullen aanpassen ed.
Dat vind jij. Wij zeggen van niet, wij hebben ook nooit gezegd dat het goed is om Microsoft lastig te vallen. Natuurlijk weten we dat er bij een deel van de bezoekers animo bestaat voor dit soort dingen, maar dat wij het als crew afkeuren zou geen verrassing mogen zijn.

• TheGhostInc
  • Niet online
Jeroen out

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 26 november 2001 23:04 schreef TheGhostInc het volgende:
BTW. Tweakers is geen OS, XP wel. Daarnaast is ook nooit gezegd dat Tweakers=Linux, dus de link tussen de actie en tweakers is vooral door jullie ZELF gemaakt.
Dat is niet waar.

De Tux die bij Microsoft werd achtergelaten had heel groot "www.tweakers.net" op z'n buik gekregen en ook tegen de mensen van Microsoft op het podium is duidelijk gezegd dat de groep van Tweakers.net kwam en dat ze niet erg pro-MS waren.

Dat misbruik van de naam is waar wij zo over vallen, niet de actie op zich.

• Tomas Zwinkels

Tomas Zwinkels

Op maandag 26 november 2001 23:18 schreef WouterTinus het volgende:

[..]

Dat is niet waar.

De Tux die bij Microsoft werd achtergelaten had heel groot "www.tweakers.net" op z'n buik gekregen en ook tegen de mensen van Microsoft op het podium is duidelijk gezegd dat de groep van Tweakers.net kwam en dat ze niet erg pro-MS waren.

Er is niet tegen mensen gezegd dat tweakers.net tegen microsoft was! echt no way! dat kan iedereen die er bij was beamen, Whiterazor heeft 1 keer gezecht dat tweakers.net niet pro microsoft was en dit is alleen door tony gehoord die dit vervolgens geniaal weg lulde..

De mening dat whiterazor dat niet had moeten zeggen anyways deel ik..

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 23:18 schreef WouterTinus het volgende:

[..]
Dat is niet waar.

Precies. Als je en plain publique de presentatie van Windows XP op de grootste IT beurs van NL wilt verstoren, ga je gang, zet jezelf toch vooral voor paal en als het even kan: bestempel [insert alternative-to-XP here] als je drijfveer van je actie, maar laat ons erbuiten. Het brengt nl. alleen narigheid met zich mee.

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 23:04 schreef TheGhostInc het volgende:
Tja, ik weet niet wat voor schoenen die mensen aan hadden, maar misschien hadden wel 4 mensen NIKE's aangehad, zijn die nu ook in diskrediet gebracht.
Als T.net slim was geweest hadden ze het gewoon laten passeren, door er aandacht aan te besteden hebben ze ZICHZELF in diskrediet gebracht.

Even quoten uit de eerste foto thread:
Hierna las hij even de tekst op van onze T.net t-shirts. 'Games, het laatste hardware reviews, ...' Hierop vertelde wHiTeRaZoR maar even dat T.net niet echt pro-microsoft was

Nou, ik zie mezelf als een tweaker, en ik heb die mening, dus is er alvast 1 tweaker die die mening heeft. O ja, jullie website is Tweakers.net? Dus moet ik me aan jullie definitie houden van tweaker? Tijd voor een trademark?
Jij spreekt in het algemeen over tweakers, waarmee je in dit geval de gehele tweakers.net community mee aangeeft. Dit hoort niet bij deze community.

Jemig, als je wat beter zou lezen zou je zien dat niemand de naam van T.net heeft gebruikt, dat die toevallig op wHiTeRaZoRs t-shirt stond, tja, er had ook Kappa kunnen staan.
Waarom staat er dan met dikke letters op die Tux WWW.TWEAKERS.NET en niet kappa(r) ofzo? [-1 dubbelpost]

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 23:25 schreef digitaldead het volgende:
[..]

Er is niet tegen mensen gezegd dat tweakers.net tegen microsoft was! echt no way! dat kan iedereen die er bij was beamen, Whiterazor heeft 1 keer gezecht dat tweakers.net niet pro microsoft was en dit is alleen door tony gehoord die dit vervolgens geniaal weg lulde..
[topic=331858/7]

Moet ik het spellen voor je? Hint: zoek in de postings van 'Booster'.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 17:49

Floor-is

5.2

Ik krijg net een e-mail van Tony, hij is Marketing specialist en zegt dat de stemming bij MS lang niet zo negatief is als mij is doen overkomen. Dat mijn afspraak niet goed ging, dat zal wel samenhangen met de andere 32000 dingen die vandaag niet goed gingen.

Een positieve note dus.

Bericht hierboven

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 22:33 schreef TheGhostInc het volgende:
Geweldig Otis, HEIL Otis.
Heil [naam] roepen is strafbaar in Nederland.
FF voor je info, Booster is net keurig netjes afgestudeerd, dus lang student is ie niet meer, maar gewoon keurig werkend met een prima CV.
Nog erger. Dan had hij helemaal moeten weten dat zn acties IEMANDS werkgever kon schaden. Waarom riep hij niet iets uit naam van zijn eigen werkgever? Wellicht had er een bonus ingezeten!
Daarnaast ben ik nu FF heel pissig, dus zal ik het even hierbij laten:
Als je pissig wordt van mijn posting hierboven, moet je wellicht bij jezelf te rade gaan en je prioriteiten wellicht wat verleggen.
Dat een vertegenwoordiger van een bedrijf een klant PERSOONLIJK aanvalt is naar mijn mening eigenlijk wel het laagste dat je kunt doen.
Je verdraait het maar zoals je wilt, de community waar ik me al 2 jaar voor inzet is behoorlijk in discrediet gebracht en daar mag ik, vind ik, persoonlijk een persoon met een andere mening dan de mijne best op aanspreken. Vergeet echter niet: ik ben niet dat podium opgekropen om bv uit naam van jou iets te roepen.
Welke uitspraken? De FP posting van Floris? Of mijn persoonlijke stukjes, die duidelijk zijn gemarkeerd met 'persoonlijke mening'?
Zoals je had kunnen lezen is het bij een ludieke actie gebleven, voor niemand nadelig, op dit moment loopt de hele zaak uit de hand, en ik kan daar maar 1 iemand de schuld van geven en dat ben jij, en de rest van het T.net "bestuur".
Tja, geef toch vooral het T.net bestuur de schuld van het beeld dat bij MS nu is ontstaan van de site 'www.tweakers.net'. :)

"Waarom sla je mij?"
"Dat deed ik niet, jij liep zo tegen mn vuist op!"

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nou, het concept in diskrediet brengen wil bij enkele mensen niet doordringen.

Indien ik vanavond een steen met "groeten van Tweaker.net" door een Vobis winkelraam gooi, is Tnet binnen 48 uut verdwenen. De reden: Vobis zal redelijkerwijs wel kunnen hardmaken dat er een systematische organisatie achter Tnet-vandalisme zit, zeker na het platgooien van het Vobisforum".

Microsoft ziet een bestorming wel als geintje nu, maar een stelletje mafkezen denkt nu nog steeds dat hun acties normaal zijn. Hun koppeling Tnet-shirt etc is voor hun alleen maar een kledingkeuze terwijl MS echt wel de link Tnet legt. Indien die mafkezen denken dat het normaal is, dan staan ze volgend jaar weer op de XP-stand... of op de Cebit.... of op het MS-forum "stelletje losers, gebruik linux" etc en dan zal hun kledingkeuze wellicht nog steeds per ongeluk pro-Tnet zijn.

Wat Otis verwoord en waar ik me volledig in kan vinden, een stel IQ-loze klootzakken moeten niet denken dat HUN mening over wat goed is en wat niet als norm moet fungeren voor ons allemaal. Iemand die dan meent namens mij op een podium te klimmen noem ik propaganda-nazi. Ik vraag me alleen af wat het MT zou moeten doen met mensen die namens hun op een podium klimmen en niet inzien wat voor stupiditeit uitvoeren.

* Delerium voelt zich iig helemaal niet meer thuis op Tnet.
Ik weet waar ik moeite voor deed, maar het is niet meer moeite waard.

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-03 16:50
Op maandag 26 november 2001 16:35 schreef Otis het volgende:
hmmm.

Als je zulke acties zou doen, verlaag je jezelf gelijk tot hetzelfde niveau als die lui die de winXP demo verprutsten.

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 10:23 schreef msturm10 het volgende:
[..]
Als je zulke acties zou doen, verlaag je jezelf gelijk tot hetzelfde niveau als die lui die de winXP demo verprutsten.
Tja. Nieuws is nieuws, toch? Of is nadelig, maar waar, nieuws ineens jezelf verlagen tot een bepaald niveau?

• JT

JT

VETAK y0

Op maandag 26 november 2001 23:34 schreef Otis het volgende:

[..]

Heil [naam] roepen is strafbaar in Nederland.
Kijk dat je pissing bent ok, en das ook duidelijk te merken, maar DIT slaat alles. Ik zeg niet dat je ongelijk of gelijk heb, maar ga nou niet lopen mierenvrijen en heb het gewoon over dit topic. Want hier heb je niks aan, mensen irriteren zich er alleen maar aan. Ik ga ook niet lopen zeuren dat je flamed met 'who the fuck do you think you are'.
Op maandag 26 november 2001 23:33 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik krijg net een e-mail van Tony, hij is Marketing specialist en zegt dat de stemming bij MS lang niet zo negatief is als mij is doen overkomen. Dat mijn afspraak niet goed ging, dat zal wel samenhangen met de andere 32000 dingen die vandaag niet goed gingen.

Een positieve note dus.
Tja...als ik hoor hoe de reacties bij M$ waren had ik dat ook wel een beetje verwacht :) Ik vond de actie best wel grappig, alleen hadden ze geen t.net shirt moeten gebruiken en ook nie moeten zeggen dat t.net niet echt pro M$ is.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 11:18 schreef JT het volgende:
[..]
Kijk dat je pissing bent ok, en das ook duidelijk te merken, maar DIT slaat alles. Ik zeg niet dat je ongelijk of gelijk heb, maar ga nou niet lopen mierenvrijen en heb het gewoon over dit topic. Want hier heb je niks aan, mensen irriteren zich er alleen maar aan. Ik ga ook niet lopen zeuren dat je flamed met 'who the fuck do you think you are'.
Ik geef alleen maar aan wat wel/niet mag. Waar men zich allemaal aan irriteert is niet mijn probleem.

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-03 16:50
Op dinsdag 27 november 2001 10:44 schreef Otis het volgende:

[..]

Tja. Nieuws is nieuws, toch? Of is nadelig, maar waar, nieuws ineens jezelf verlagen tot een bepaald niveau?
Nieuws = nieuws idd.. Maar als je opeens 2 pagina's over linux bugs gaat posten, dan moet je ook 2 pagina's over Windows bugs posten :) en linux goed schrijven :D

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:06

botoo

💀 too old to die young

Ik vind het heel moeilijk om mijn mening en gevoelens helder op schrift te krijgen, maar ik wil er wel een poging toe doen.
Ik zal proberen om niet op de man te spelen en ook niet tever in details te treden.

Er is een voorval geweest waarbij er de indruk is overgekomen dat Tnet er bij betrokken is.
Deze indruk is fout, het was een actie die niet geinitieerd is door Tnet en evenmin is aangemoedigd ofwel goedgekeurd.

Het vreemde doet zich nu voor dat er een heleboel mensen zich ineens persoonlijk aangevallen voelen, en zeer emotioneel reageren.
Het standpunt van de crew en de persoonlijke mening van de crewleden loopt imo aardig door elkaar.
Alles word er bij de haren bijgesleept, users die hun mening geven mogen opstappen, degenen die er mee te maken hebben mogen een ban of erger krijgen, en ga maar door.

Natuurlijk mag je je werkplek (danwel plek waar je graag vertoeft) verdedigen als je die in het geding ziet, maar doe dat dan zoveel mogelijk in het kader van, en in overleg met, die werkgever.

Ik begrijp heel goed dat als de emoties de overhand hebben de rationele gedachten naar achter gedrukt worden, maar genoeg is genoeg,
laten we (als in wij samen!) ons nu richten op oplossingen en niet gaan zoeken naar meer problemen

Tot reactie bereid, maar niet continue online aanwezig.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 12:20 schreef Otis het volgende:

[..]
hmmm.
Ik voel ineens de drang opkomen om een 2 pagina posting te gaan plaatsen over de major bugs in de Linsux kernels van de afgelopen maand....
Volgens mij stond T.net voor kwaliteit en niet voor kwantiteit :P

• JT

JT

VETAK y0

Op dinsdag 27 november 2001 12:20 schreef Otis het volgende:

[..]

Ik geef alleen maar aan wat wel/niet mag. Waar men zich allemaal aan irriteert is niet mijn probleem.
Dat zeg je nu, omdat je van t.net bent....als dat niet zo was en je zou zo ook denken over crossposts, flamen enzovoort ? Dan krijg je een waarschuwing en/of een ban. Blijf gewoon ontopic en ga niet lopen mierenvrijen.

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Tweakers.net mag voor van alles staan, iedereen kan zich geroepen voelen om zich om welke reden dan ook betrokken te voelen. Stoer dat t.net helemaal onder Linux draait, iedereen is helemaal pro-linux, dus alle linux-wannabees roepen OLE en gaan gezellig bij de Microsoft stand brallen....

Even een paar namen opgezocht in de "En hoe ziet jouW desktop eruit, deel xxx" en dat zie je dat het gros dan deze volwassen knapen hele stoere grijze startknoppen onder WindowsXP posten. In mijn persoonlijke mening gaat het bij deze waanzinnig doordachte en ozo nuttige aktie om niks meer dan zeer kinderderlijk gedrag.

Lekker boeiend allemaal, waar het werkelijk om gaat is dat de beeldmerken van t.net gebruikt zijn, voor een actie die de indrukt wek dat het om een door t.net ondersteunde en georganiseerde actie gaat, zonder de uitdrukkelijk toestemming van t.net. En wanneer t.net de verantwoordelijken berispt is iedereen beledigd??? Moet de t.net crew zeker de excuses aanbieden....

Maak de volgende keer lekker een zooitje t-shirst met jullie namen, adressen en de bankrekeningnummers van je ouders, zodat de gedupeerden daar claims kunnen indienen.

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-02 12:15

Booster

Superuser

Op dinsdag 27 november 2001 15:16 schreef Sepans het volgende:
Sepans, het gaat ons NIET om Microsoft, maar om hun XP-reclamecampagne. Dus niet eens over het product, waar vele van de betrokkene tevreden mee werken, het zelfs bestempelen als MS beste product ooit)

Het feit dat mensen Windows draaien heeft hier dus totaal niets mee te maken.

edit:
Verduidelijkt verhaal (kwa opbouw)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-12-2025
Op maandag 26 november 2001 22:51 schreef TheGhostInc het volgende:
De professionaliteit van tweakers is nog niet veel verder dan ge-hobby.
Deze uitspraak past blijkbaar meer bij jouw dan bij Tweakers.net

Verwijderd

Sepans, het gaat ons NIET om Microsoft, maar om hun XP-reclamecampagne.
Mijn 'betoog' is ook wat tweeledig. 1e en belangrijkste punt vind ik toch zo'n actie als zijnde door t.net uigevoerd. Erg foute zaak!

2e en veel minder belangrijk *D is dat ik het gedrag van een groot aantal zogenaamde tweakers erg storend vind. Op het forum, en nu zelfs al op de HCC...

• Booster

Booster

Superuser

Op dinsdag 27 november 2001 15:58 schreef Sepans het volgende:
Mijn 'betoog' is ook wat tweeledig. 1e en belangrijkste punt vind ik toch zo'n actie als zijnde door t.net uigevoerd. Erg foute zaak!
Dat was dus juist niet de bedoeling (ook niet de bedoeling dit zo te laten lijken), we kwamen niet 'in naam van', en T.net is door de presentator eigenlijk alleen positief gebracht toen hij een van de T.net shirts oplas.
2e en veel minder belangrijk *D is dat ik het gedrag van een groot aantal zogenaamde tweakers erg storend vind. Op het forum, en nu zelfs al op de HCC...
Ik heb geen idee wie van ons zich op T.net/GoT vantevoren misdragen heeft :? Daar houd ik me verder ook echt niet mee bezig.

Maar dat was een IRL actie van 'mensen die op T.net komen', Je moet het niet zien alsof wij eerst op het forum hebben lopen vervelend en daarna ook de HCC.

Volgensmij gedraag ik me als een normale user, zonder veel heisa. Alles en iedereen heeft zijn ups en downs, dit was een tijdelijke down, nu gaan we weer verder.

Verwijderd

Dat was dus juist niet de bedoeling (ook niet de bedoeling dit zo te laten lijken), we kwamen niet 'in naam van', en T.net is door de presentator eigenlijk alleen positief gebracht toen hij een van de T.net shirts oplas.
Dat is ook het hele punt: was misschien niet als t.net versus microsoft bedoeld, maar door het dragen van t.net shirts bij het onderbreken van een promotie kom je wel zo over. En dat kun je zonder dat met de t.net clan te overleggen gewoon niet maken.

Ik bedoel verder ook niet misdragen, maar meer de 'meid-meid-meid wat zijn we toch kewl' cultuur. Voorbeeldje: vraagt iemand waar hij de 'send colors' van icq kan instellen. Antwoord: trillian rulez... Dat is wat ik bedoel met storend. Zeg dan lekker nix toch? Ik vind zelf, maar dat is mijn persoonlijke mening, zo'n aktie van hetzelfde kaliber. En dat dan onder de duidelijk herkenbare tweakers naam, slechte zaak!

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 15:06 schreef JT het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, omdat je van t.net bent....als dat niet zo was en je zou zo ook denken over crossposts, flamen enzovoort ? Dan krijg je een waarschuwing en/of een ban. Blijf gewoon ontopic en ga niet lopen mierenvrijen.
Wie loopt er nu te zeuren? Iemand roept 'Heil Otis' en ik zeg, omdat ik daar niet van gediend ben en het vziw volgens de Nederlandse wet verboden is 'heil [naam]' te roepen, dat dat niet kan. Punt. Ik zeg dit helemaal niet omdat ik van t.net ben, ik snap echt niet wat dat ermee te maken heeft. Ook dat gezemel over crossposts en flamen... wat heeft dat met 'Heil [naam] mag je niet zeggen' te maken? Of wilde je gewoon even tegen me zeuren omdat dat wel kewl is oid?

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 15:41 schreef Booster het volgende:
[..]
Sepans, het gaat ons NIET om Microsoft, maar om hun XP-reclamecampagne. Dus niet eens over het product, waar vele van de betrokkene tevreden mee werken, het zelfs bestempelen als MS beste product ooit)
En wat is dan zo intens triest aan die reclamecampagne dat je een podium oprent om daartegen te protesteren? Want dat wil ik nu wel eens weten! Want elke dag komen er bakken met reclames langs waar echt hele volksstammen zich mateloos aan ergeren. Ga je daar ook protesteren? Doe ze dan de groeten van me, bij Procter & Gambell.

• Tomas Zwinkels

Tomas Zwinkels

Op dinsdag 27 november 2001 18:25 schreef Otis het volgende:

[..]

En wat is dan zo intens triest aan die reclamecampagne dat je een podium oprent om daartegen te protesteren? Want dat wil ik nu wel eens weten! Want elke dag komen er bakken met reclames langs waar echt hele volksstammen zich mateloos aan ergeren. Ga je daar ook protesteren? Doe ze dan de groeten van me, bij Procter & Gambell.
Wat er intens triest aan hun campagne is dat ze hun producten niet promoten voor waar ze goed voor zijn maar op punten die makkelijk te promoten zijn.

Zo hebben ze het over "Word een pc dj" ?? waar dat op slaat mag je me uitleggen, win xp heeft er niks aan features in zitten die je de mogelijkheid kunnen geven om hem te gebruiken als dj aparaat, en ja ik kan het weten want ik ben zelf dj.

Verder worden features die niet van hun zijn verkocht als <b>hun</b> geweldige product.

Msn word aangeprezen als de enigste mogelijkheid om goed en snel te communiceren over internet terwijl er geen slechtere rip off van icq is als msn messennger,

ook mp3 word zo'n beetje verkondigd als hun eigen product...

Verder laten ze met trots hun Mediaplayer visualisation zien,|:( heel origineel jongens..

De dingen die bij winxp zitten ingebouwd zijn gewoon niet hun idee.. dan moet je er ook niet de credits voor proberen te nemen...

Ook de manier waarop je word gedwongen om hun services wel te gebruiken is te zielig voor woorden, als je msn messenger niet wil gebruiken dan moet je msn er eerst afgooien en vervolgens nog wel links verwijderen zonder er last van te hebben. Als ik Outlook in windows opstart laad deze vanzelf msn, en als deze er niet is dan is dat een probleem. Natuurlijk weet ik zelf wel hoe ik dit moet verhelpen, probleem is dat de gemidelde consumenten (en dat zijn vereweg de meeste gebruikers) dat niet weet en dus vanzelf wel gebruik maakt van microsoft z'n services deze zitten er namelijk toch al bij.. "waarom zou ik netscape gaan downloaden als ik internet explorer heb" en ze hebben gewoon nog gelijk ook!

Verder word je met de promotie letterlijk zo dood gegooid dat je er niet om heen kan, Dit is (mis/ge)bruik van hun monopolie en het geld dat er is van het bedrijf voor promotie.. Andere misshien wel veel betere producten krijgen deze mogelijkheid niet, en dat is jammer.
En als er een keer een goed product is wat een bijdreiging vormt.. dan kopen ze het wel op..

Ik vind het jammer dat niet hun echte werk en dus de producten waar de programeurs volgens mij een pluim voor verdienen gepromote word, (bijvoobeeld een stabielere core) maar dat de promotie gericht word op waar ze het meeste geld op kunnen verdienen, alsof geld iets is waar Ms zo'n tekort aan heeft..

Kortom, de gemidelde consument word door de promotie geindoctrineerd en op het verkeerde been gezet, en dat maakt dat ik de promotie campagne zo verwerpelijk vind..

• JT

JT

VETAK y0

Op dinsdag 27 november 2001 18:22 schreef Otis het volgende:

[..]

Wie loopt er nu te zeuren? Iemand roept 'Heil Otis' en ik zeg, omdat ik daar niet van gediend ben en het vziw volgens de Nederlandse wet verboden is 'heil [naam]' te roepen, dat dat niet kan. Punt. Ik zeg dit helemaal niet omdat ik van t.net ben, ik snap echt niet wat dat ermee te maken heeft. Ook dat gezemel over crossposts en flamen... wat heeft dat met 'Heil [naam] mag je niet zeggen' te maken?
Als je daar niet vcan gedient bent, dan kan je dat gewoon zeggen, als iemand tegen mij scheld ga ik ook niet zeggen dat er in het wetboek staat dat je mensen psychologisch niet mag schaden :z
Of wilde je gewoon even tegen me zeuren omdat dat wel kewl is oid?
Nooit van je eigen situatie uitgaan.

Ecodan warmtepomp

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 12:17
* Jack Flushell Flushell lacht alleen maar heel erg hard als hij ziet dat WhiteRazor op zijn homepage foto's heeft staan waarop hij met Windows bezig is... stakker

• Booster

Booster

Superuser

Op dinsdag 27 november 2001 20:06 schreef Jack Flushell het volgende:
* Booster Flushell lacht alleen maar heel erg hard als hij ziet dat WhiteRazor op zijn homepage foto's heeft staan waarop hij met Windows bezig is... stakker
Jack heeft het gewoon nog niet helemaal begrepen.

• Jack Flushell
Op dinsdag 27 november 2001 20:10 schreef Booster het volgende:

[..]

Jack heeft het gewoon nog niet helemaal begrepen.
Jack heeft heel goed begrepen dat een stelletje sukkels zich onsterfelijk belachelijk heeft gemaakt daar. Ongeacht of ze nu wel of niet met tweakers.net t-shirts daar stonden.

• Booster

Booster

Superuser

Op dinsdag 27 november 2001 20:18 schreef Jack Flushell het volgende:
Jack heeft heel goed begrepen dat een stelletje sukkels zich onsterfelijk belachelijk heeft gemaakt daar. Ongeacht of ze nu wel of niet met tweakers.net t-shirts daar stonden.
Precies, en wat je niet begrepen hebt, daarover praat je hier. Namelijk dat het MS vs. Linux zou zijn, en dat men 100% tegen MS was.

*Indien* je gelezen had, had je geweten dat de actie tegen de XP-promo actie was. Hierbij valt jou uitspraak dus gewoon weg gezien ie niet to-the-point is.

Verder werken enkele betrokken gewoon met WinXP en vertellen opelijk dat ze WinXP een van de beste MS-producten tot nu vinden. Dat had je ook kunnen lezen, en daarmee had je dan een zinnige post in dit topic kunnen zetten.

edit:
Kleine toevoeging

• Tomas Zwinkels

Tomas Zwinkels

Op dinsdag 27 november 2001 20:18 schreef Jack Flushell het volgende:

[..]

Jack heeft niet begrepen waar de actie voor bedoelt was :z

lees de andere topics en kom dan terug..

• Jack Flushell
Fl***r toch op. Ik weet waarom het gedaan is. Dat het niet MS vs Linux is maar de andere reden is gewoon nog 1000x sneuer.

Mij heb je niet horen zeggen dat het Linux vs MS was.

* Jack Flushell Flushell is nog niet opgehouden met lachen :o

• Booster

Booster

Superuser

Op dinsdag 27 november 2001 20:26 schreef Jack Flushell het volgende:
Fl***r toch op. Ik weet waarom het gedaan is. Dat het niet MS vs Linux is maar de andere reden is gewoon nog 1000x sneuer.

Mij heb je niet horen zeggen dat het Linux vs MS was.
Wat heeft heel jou windows-xp quote er dan mee te te maken?

Precies, helemaal niks. Dat mensen WinXP een goed product vinden zegt niets over hun mening over de campagne die eromheen gevoerd wordt en andersom.

XP != XP Promo-campagne

edit:
Toevoeging

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 19:32 schreef digitaldead het volgende:
[..]
Wat er intens triest aan hun campagne is dat ze hun producten niet promoten voor waar ze goed voor zijn maar op punten die makkelijk te promoten zijn.
Komt ook 1 kijken hoor. Ooit van 'USP's' gehoord?
Zo hebben ze het over "Word een pc dj" ?? waar dat op slaat mag je me uitleggen, win xp heeft er niks aan features in zitten die je de mogelijkheid kunnen geven om hem te gebruiken als dj aparaat, en ja ik kan het weten want ik ben zelf dj.
Ah, dus dat geeft aandrang tot het verstoren van de presentatie van het product? Ik zie jou al staan met je spandoek bij Libresse om te protesteren tegen inlegkruisjes, een product wat is geintroduceerd NADAT men zelf het probleem waar het als oplossing voor dient had geimplanteerd in de vrouwelijke breinen. Dat is een van de marketingtechnieken die veel wordt gebruikt. So what.

En dat jij DJ bent is leuk, maar XP wordt niet verkocht als DJ mixtool, maar als OS waar leuke frutsels bij zitten. Dat jij dan zeurt over dat die frutsels niets voorstellen, is jouw probleem. Bij linux zitten die dingen nl. ook en ook daar werken ze voor geen meter. Oh, the horror!
Verder worden features die niet van hun zijn verkocht als hun geweldige product.
Ah! de kenner. Eens kijken. Het gaat over WIndows XP. Dus het is niet van hun oid? Van wie dan, Linus Torvalds?
Msn word aangeprezen als de enigste mogelijkheid om goed en snel te communiceren over internet terwijl er geen slechtere rip off van icq is als msn messennger,
MSN messenger is geen ripoff van icq, met icq kun je niet via beeldtelefoon met elkaar communiceren.
ook mp3 word zo'n beetje verkondigd als hun eigen product...
Lijkt me sterk. MS promoot alleen WMA, geen MP3.
Verder laten ze met trots hun Mediaplayer visualisation zien,|:( heel origineel jongens..
Ja en? Dus dan ga jij de barricaden op en het verstoren? Ik zou maar brood meenemen, want volgens mij krijg jij het nog druk bij Philips, JVC, Sony en al die andere grote bedrijven.
De dingen die bij winxp zitten ingebouwd zijn gewoon niet hun idee.. dan moet je er ook niet de credits voor proberen te nemen...
Als je je eens verdiepte in wat IN xp zit, wellicht hing je dan niet de air-head uit. Maar goed, JIJ zal het toch wel weten met je jarenlange ervaring en grote stapel kennis, niet?

Rest van het gelul maar geknipt... Lees eens een boek.

• Jack Flushell
Op dinsdag 27 november 2001 20:29 schreef Booster het volgende:

[..]

Wat heeft heel jou windows-xp quote er dan mee te te maken?

Precies, helemaal niks. Dat mensen WinXP een goed product vinden zegt niets over hun mening over de campagne die eromheen gevoerd wordt en andersom.

XP != XP Promo-campagne

edit:
Toevoeging
Tsk. Als je een reclamecampagne gaat lopen afzeiken door een promotie te verstoren moet je zelf niet dat product gebruiken. Ga dan wat gebruiken waar geen reclamecampagne voor loopt.

Er is trouwens gezegd TIJDENS de actie door ik meende WhiteRazor dat 'we' hier op t.net en GOT geen windows-fans zijn.

• Tomas Zwinkels

Tomas Zwinkels

Op dinsdag 27 november 2001 20:37 schreef Jack Flushell het volgende:

[..]

Tsk. Als je een reclamecampagne gaat lopen afzeiken door een promotie te verstoren moet je zelf niet dat product gebruiken. Ga dan wat gebruiken waar geen reclamecampagne voor loopt.

Er is trouwens gezegd TIJDENS de actie door ik meende WhiteRazor dat 'we' hier op t.net en GOT geen windows-fans zijn.
Arch jongen.. lees nou heel erg please.. en dit zeg ik echt met klem!! de topics eens even door!!!

• Booster

Booster

Superuser

Op dinsdag 27 november 2001 20:37 schreef Jack Flushell het volgende:
Nee, WhiteRazor heeft gezegt dat T.net niet altijd pro-MS is. Dit is gezegt tegen de presentator en niet in het openbaar. (niemand behalve de mensen om de presentator heen hebben dit dus gehoord)

De presentator heeft openlijk tegen ONS gezegt dat als wij niet pro-MS waren, we even mochten gaan zitten om naar hun presentatie te kijken.

Ik zet het maar even hier neer, dan hoef je het niet op te zoeken.

• Tomas Zwinkels

Tomas Zwinkels

Op dinsdag 27 november 2001 20:30 schreef Otis het een en ander..:
[bangels melodietje] Is this topic an eternal flame ?? [/bangels melodietje]

Verwijderd

Sorrie dat ik zo kom binnenvallen, maar ik wil het toch even kwijt: het begin van deze draad ging (redelijk) over de posting op de FP. Nu gaat het volgens mij echter alleen nog maar om Linux vs. Windows(XP) wat al niet de bedoeling is. Daarbij komt ook nog eens dat de sfeer die ik hier proef (mijn mening) zover naar beneden gaat dat (echt) flamen niet lang meer uit kan blijven . . .

Volgens mij hoort het hier ook niet eens te gaan wat er inhoudelijk tegen MS is gezegd tijdens de HCC: daarvoor heb je ICQ/mail/irc.

Verwijs de mensen even naar het Irc kanaal anders (ja, dat mag je wel eens installeren ja :P ), want dat deze discussie nu zo nodig behouden moet blijven voor het nageslacht...

Misschien is het een idee om een wat strengere registratie procedure voor aanstormende Tweakers te maken? Het was -nog niet zo lang geleden- een stuk gezelliger op T.net ;(

M.A.W.: slotje?

• Booster

Booster

Superuser

Op dinsdag 27 november 2001 21:03 schreef Mecallie het volgende:
Sorrie dat ik zo kom binnenvallen ... [cut]
No problem.
Daarbij komt ook nog eens dat de sfeer die ik hier proef (mijn mening) zover naar beneden gaat dat (echt) flamen niet lang meer uit kan blijven . . .
Best mogelijk. Ik probeer me buiten de flames te houden, in tegenstelling tot sommige andere die de boel liever opjutten met persoonlijke aanvallen.
Verwijs de mensen even naar het Irc kanaal anders (ja, dat mag je wel eens installeren ja :P ), want dat deze discussie nu zo nodig behouden moet blijven voor het nageslacht...
Wij zijn op dit moment bezig met de crew en met iemand van MS te praten. Wat er uiteindelijk uit deze hele 'discussie' komt kan me niet zoveel schelen, het gaat erom dat de mensen van de crew, en de mensen van MS weten wat ze aan elkaar hebben en dat MS de link met T.net niet legt.

Tony heeft al bij Floris aangegeven dat de sfeer bij MS bij langena niet zo is zoals beschreven werd door kennissen van Floris, en dat de situatie met de man van MS die niet kwam opdagen op IIB waarschijnlijk ook niets te maken had met dit incident.
M.A.W.: slotje?
Ik vind het prima, ik heb al in tijden geen post meer gezien die iets aan deze 'discussie' toevoegde imho.

• Jack Flushell
Ik vind het prima, ik heb al in tijden geen post meer gezien die iets aan deze 'discussie' toevoegde imho.
Hm.. heb je helamemaal gelijk in. Zelf reageer je wel steeds op anderen.

Ik wil nog even kwijt dat ik alle postings hierover gelezen heb en bij mijn standpunt blijft dat het gewoon een vervelende actie was door (op dat moment) vervelende mensen.

Verwijderd

Rest van het gelul maar geknipt... Lees eens een boek.
Ik denk dat dit het enige zinnige is. De 'peuters' zullen nooit echt inzien hoe vreselijk fout dit gedrag is, en blijven het denk ik wel erg kewl vinden. Ze zullen binnen het kliekje nu wel erg roeleren enzo... Volgend jaar staan ze bij Intel omdat die zo groot zijn en arme AMD veel beter is ofzo. De kans dat ze lering trekken is klein.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:23
Op woensdag 28 november 2001 09:51 schreef Sepans het volgende:

[..]

Volgend jaar staan ze bij Intel omdat die zo groot zijn en arme AMD veel beter is ofzo. De kans dat ze lering trekken is klein.
Idd. Vroeger, toen ik nog een biobakje was, toen gingen mensen de orde verstoren vanwege de plaatsing van kruisraketten in Nederland.
Nu doen ze dat bij de introductie van een nieuw OS. How low can you go.
Pagina: 1