Welk IP is dat ?Op dinsdag 11 december 2001 17:05 schreef Kertje het volgende:
smtp.homebenelux.nl
* KBDE kan vanaf hier niet connecten of pingen
Thanks !! ik ga dan ook vanavond het forumlier opsturen.!Op dinsdag 11 december 2001 15:08 schreef Kertje het volgende:
ik zit nu via @work![]()
snellll en inbellen ging goed, maar ik was ook een van de eerste aangesloten mensen dus kans is groot dat het later nog minder word....maar nu:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
al meer mensen aangesloten >> of is KERT de enige gelukkige ?
bevalt prima
De Topic-starter is inmiddels ook online. Inbellen gaat perfekt, snelheid is ook goed 8.0 kB/sec.Op donderdag 13 december 2001 09:42 schreef eXistenz het volgende:
Ik ben op dezelfde dag als Kert aangesloten
bevalt prima
Verwijderd
abn-amro.nl
yahoo.com
google.com/.nl
vindex.nl
xs4all.nl
etc etc
ik heb er gisteren al telefoontje over gedaan en zou telefoontje terug krijgen, maar niet gehad, dus dadelijk nog ff bellen...
Hier geen probleem.Op donderdag 13 december 2001 11:28 schreef Kertje het volgende:
ik heb wel 1 probleem al sinds aansluiting, sommige sites zijn niet bereikbaar:
abn-amro.nl
yahoo.com
google.com/.nl
vindex.nl
xs4all.nl
etc etc
ik heb er gisteren al telefoontje over gedaan en zou telefoontje terug krijgen, maar niet gehad, dus dadelijk nog ff bellen...
Hoeveel inbelverbindingen heb jij?
Verwijderd
ik heb net weer aan de tele gehad en ik ben ook de enigste met het probleemOp donderdag 13 december 2001 11:37 schreef canalplus het volgende:
[..]
Hier geen probleem.
Hoeveel inbelverbindingen heb jij?
nu het mooie want alles is daar goed, alles is hier goed qua instellingen (andere providers werken wel), dus het probleem is onbekend... heb zelfs al ander ip enzo gekregen maar tis till now onoplosbaar
hmm.. alle sites onbereikbaar of aantal ??Op donderdag 13 december 2001 11:58 schreef Kertje het volgende:
[..]
ik heb net weer aan de tele gehad en ik ben ook de enigste met het probleem
nu het mooie want alles is daar goed, alles is hier goed qua instellingen (andere providers werken wel), dus het probleem is onbekend... heb zelfs al ander ip enzo gekregen maar tis till now onoplosbaar
DNS ?? ip's wel bereikbaar ??? of de machines in het geheel niet ?? meer info plz.
Verwijderd
nee sommige sites, das het vreemde,Op donderdag 13 december 2001 12:50 schreef xychix het volgende:
[..]
hmm.. alle sites onbereikbaar of aantal ??
DNS ?? ip's wel bereikbaar ??? of de machines in het geheel niet ?? meer info plz.
soms laad hij de eerste 10 regels van de pagina en soms helemaal niks...
heb al nieuw ip gekregen, maar werkte niet, heb de primaire en secundaire dns vastegzet, werkte ook niet, nslookup werkt wel...
probleem is 100% zeker bij @work, maar ze kunnen het niet vinden...
als ik bv www.google.com intyp blijft ie maar zeggen "opening page".... ik hoop dat ze snel bellen dat ze het opgelost hebben want ik kan heel veel boejende sites neit bereiken, zoals abn telebankieren site, geen enkele goede searchengine, en diverse gewone sites niet...
Is toch wel vreemd Kertje! ik hoop voor je dat het snel opgelost is!Op donderdag 13 december 2001 12:53 schreef Kertje het volgende:
[..]
nee sommige sites, das het vreemde,
soms laad hij de eerste 10 regels van de pagina en soms helemaal niks...
heb al nieuw ip gekregen, maar werkte niet, heb de primaire en secundaire dns vastegzet, werkte ook niet, nslookup werkt wel...
probleem is 100% zeker bij @work, maar ze kunnen het niet vinden...
als ik bv www.google.com intyp blijft ie maar zeggen "opening page".... ik hoop dat ze snel bellen dat ze het opgelost hebben want ik kan heel veel boejende sites neit bereiken, zoals abn telebankieren site, geen enkele goede searchengine, en diverse gewone sites niet...
Hier werkt alles perfekt.
Mogen er meerdere abbo's op 1 bel. nummer ??
wat gebeurt er exact met dat bel. nummer ??
Verwijderd
als je je inschrijft bij de kvk als firma- eenmanszaak, en je bij de belastingdienst btw nummer gaat aanvragen, kan ik je van te voren al zeggen dat je btwnr je sofinr + b01 is (iets in die richting)... dus dan kun je die eigenlijk al we opgeven
en zit nog steeds te wachten totdat het helemaal perfect werkt
tja, dat leuke percentage is het probleemOp donderdag 13 december 2001 14:34 schreef Kertje het volgende:
als je mij een leuk percentage meegeeft wil ik wel een @work abbo op je thuis adres gevenik heb een belasting nr
als je je inschrijft bij de kvk als firma- eenmanszaak, en je bij de belastingdienst btw nummer gaat aanvragen, kan ik je van te voren al zeggen dat je btwnr je sofinr + b01 is (iets in die richting)... dus dan kun je die eigenlijk al we opgeven
mooiOp donderdag 13 december 2001 17:14 schreef Kertje het volgende:
ik ben er btw achter, het lag niet aan @home
zie evt [topic=349717/1/25]
hoe is de mailserver? Beter als de @home servers ??
Zotehoren heeft Athome Benelux weer een goed product op de markt gezet
Verwijderd
ik heb dus nog geen enkel probleem gehad wat met @work zelf te maken had, het is echt snel en mailserver geen probs mee till now...ook inbellen 1x, en toevallig moest ik ff rebooten zostrax om te testen onder win98, maar was al anderhalf dag online ofzoOp donderdag 13 december 2001 17:34 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
mooi
hoe is de mailserver? Beter als de @home servers ??
Zotehoren heeft Athome Benelux weer een goed product op de markt gezet
oja en enorm vriendelijke helpdesk kan ik wel zeggen
Ook al ben ik vandaag pas begonnen.
Superweb kan voor mij in de stront zakken, met hun al een half jaar, binnenkort beschikbare flatfee internet.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
yup dat kanOp donderdag 13 december 2001 18:56 schreef tazzman het volgende:
Nou heb ik zelf geen bedrijf maar ik werk wel regelmatig thuis voor mijn werk (programmeur voor een IT bedrijf). Zou men het bij @Work ook accepteren als mijn werkgever dat voor mij zou aanvragen? Want ik vind het raar dat elke zakelijke gebruiker dan ook meteen eigennaar moet zijn van een bedrijf.. er zijn toch zat zakelijke gebruikers die voor een bedrijf werken ipv er 1 bezitten?
Resultaten van http://www.speedtest.nlOp dinsdag 27 november 2001 20:58 schreef The Spider het volgende:
Kan er niet - alsjeblieft - even iemand een speedtest op http://www.speedtest.nl doen? Kleine moeite toch...
(Overgenomen op Fri Dec 14 2001 om 10:28:58 UTC+0100)
Download : 7.4 KByte/sec
Internationaal VS : 7.1 KByte/sec
Upload : 6.8 KByte/sec
Connection : 165.0 Conn/min
Ping test VS : 153.0 ms
Ping test Nederland : 63.0 ms
hebben zijn voor/nadelen ???
hebben ze er werk mee ??
Ze hangen het (nog?)niet aan de grote klok, maar als je dit topic goed doorleest zie je een telefoonnr staan, en dat moet je bellen.Op vrijdag 14 december 2001 16:03 schreef mughato het volgende:
is er nu al een site waar alle informatie over deze dienst staat?
Ik ben nu al meer dan 24 uur online (kicke)
Verwijderd
je hebt mail!Op vrijdag 14 december 2001 18:48 schreef de_koeievanger het volgende:
dus je moet een formeliertje invullen om dit aan te vragen... waar kan ik dan da formeliertje vinden... en als je die van 99 piek neemt dan kun je toch 27/7 online zijn of nie??
Verwijderd
kunt u mij dat formulier ook plz mailen?Op vrijdag 14 december 2001 18:56 schreef canalplus het volgende:
[..]
je hebt mail!
Verwijderd
nog ffies voor de zeker heid.. je kunt dus met het @homework abbo (van 99 piek voor de 64 K) 24 uur 7 dagen in de week online he??
Rechtsonder staat een faxnummer, daar moet het heen.Op vrijdag 14 december 2001 19:33 schreef de_koeievanger het volgende:
dank...als je me nu ook nog vertelt waar die papiertje heen meot maak je me heel blij..
nog ffies voor de zeker heid.. je kunt dus met het @homework abbo (van 99 piek voor de 64 K) 24 uur 7 dagen in de week online he??
Succes.
Verwijderd
Klopt Kertje, weet jij trouwens het verschil tussen al die abo's? Dat dure "always on" zijn dat gewoon meer lijnen ofzo?Op zaterdag 15 december 2001 12:33 schreef Kertje het volgende:
vergeet btw niet dat het wel exclusief btw is, teminste, daar ga ik vanuit, aangezien het een dienst voor bedrijven is... komt dus nog zo'n 20 piek bij per maand
Verwijderd
En kan je dit dus na heel topic gelezen te hebben
als particulier afsluiten of moet je een zaak hebben??
Verwijderd
nee durf het neit te zeggen, volgens mij is het zo dat je met de duurste altijd 8k/sec kan halen, met de goedkoopste deel je de lijn met bv 10 man (wilde gok) en kan er bv doorde lijn maar 60k/sec in totaal, dus als iedereen aan het downloaden is op volle snelheid, haal je dus maar 6k/sec ipv 8k/sec.... maar dis enkel theorie... ik heb iig de goedkoopste en haal zeeeer lekkere snelhedenOp zaterdag 15 december 2001 13:04 schreef canalplus het volgende:
[..]
Klopt Kertje, weet jij trouwens het verschil tussen al die abo's? Dat dure "always on" zijn dat gewoon meer lijnen ofzo?
Verwijderd
je kan ook morgen vroeg ff bellen, en je hebt het niet goed doorgelezen want daar is al antwoord op gegevenOp zondag 16 december 2001 18:38 schreef Warezhelp het volgende:
kan iemand mij dat formulier ook mailen ?
En kan je dit dus na heel topic gelezen te hebben
als particulier afsluiten of moet je een zaak hebben??
Verwijderd
zo makkelijker met ook onzin reacties ertussen,mscihne
dat je me kan helpen en toch antwoord geven ?
bedankt alvast!
Verwijderd
ik heb je in 2 andere topics ook al antwoord gegeven hierop, en hier staat het ook gewoon in, gaat me niet erom dat ik het niet wil zeggen, maar op deze manier komen er alleen maar dubbele antwoorden overal te staan, dat maakt het pas on overzichtelijk...Op zondag 16 december 2001 18:54 schreef Warezhelp het volgende:
kertje ,tis meestal in zulke grote topics niet
zo makkelijker met ook onzin reacties ertussen,mscihne
dat je me kan helpen en toch antwoord geven ?
bedankt alvast!
Verwijderd
Verwijderd
per e-mail, ik moest 2 weken wachten, omdat de dienst nog niet beschikbaar was, aangezien dat nu wel is, zul je as week wel je login ontvangen lijkt me.... maar jek an ook bellen helpdesk is gratis nrOp zondag 16 december 2001 22:18 schreef de_koeievanger het volgende:
keb de inschijfform. gister(zaterdag) gefaxt.. wanneer krijg ik nu ong. bericht dan? en hoe krijg ik bericht.. gewoon via de post ofzo???
Verwijderd
als ik dat heb ontvangen kan ik dan gelijk 24 uur per dag online?? kep wel et abbo van 99 piek maakt dat no verschil trouwens?Op zondag 16 december 2001 22:38 schreef Kertje het volgende:
[..]
per e-mail, ik moest 2 weken wachten, omdat de dienst nog niet beschikbaar was, aangezien dat nu wel is, zul je as week wel je login ontvangen lijkt me.... maar jek an ook bellen helpdesk is gratis nr
Verwijderd
yupOp maandag 17 december 2001 09:23 schreef de_koeievanger het volgende:
[..]
als ik dat heb ontvangen kan ik dan gelijk 24 uur per dag online?? kep wel et abbo van 99 piek maakt dat no verschil trouwens?
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
bel nou gewoon ff naar @home, is 0800 nummer en krijg je hem direct gemailtOp maandag 17 december 2001 14:00 schreef johnwoo het volgende:
Hmmm... als ik dit zo hoor klinkt het wel aantrekkelijkkan iemand mij dat form ook mailen?
Verwijderd
Verwijderd
yupOp maandag 17 december 2001 21:43 schreef de_koeievanger het volgende:
had allus gefaxt en toen bedle ze vandaag om et contract nr van kpn ofzo.. was nie thuis en me moeder nam et aan... heb nu een kpn factuur gefaxt.. hebben ze hier genoeg aan?
maar mensen, lees nou is, 99% van de vragen hier zijn of al beantwoord, of staan op het formulier zelf
Verwijderd
http://80.84.228.196/pub/at_work/Aanvraagformu.ier%20ISDN2
suc6!
Maarre... wat bedoelen ze met of je al een centrale hebt? Toch geen thuiscentrale? Bij ons gaat het ISDN touwtje direct van het NT1 kastje naar de PC
(kan zijn dat het gewoon op de kpn factuur staat, ik zit nu op mn opleiding en kan het ff niet opzoeken... if so, sorry)
Mjah, maar ik krijg pure reeksen van ASCII-bagger op m'n scherm, is dat soms PDF?Op maandag 17 december 2001 23:39 schreef the_undertaker het volgende:
het inschrijfformulier is hier te downloaden:
http://80.84.228.196/pub/at_work/Aanvraagformu.ier%20ISDN2
suc6!
Ja dus...
www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
Verwijderd
01
Misschien heb ik het over het hoofd gezien maar kan je nu als thuis gebruiker ook hier gebruik van maken ?
Ik heb namelijk gewoon een (huiscentrale) Webvox van KPN en ik wil van die klote rekeningen van 1000 piek per 2 maand af.
02
Wat ik niet begrijp is quote: (Door canalplus - maandag 26 november 2001 15:37)
Wij zorgen er dan samen met u voor, dat deze wordt omgezet wordt in een @Work-lijn, zodat u per maand precies weet wat uw kosten zijn.
Wordt de lijn omgezet hoe zit dit
03
Zijn de mensen die van deze dienst gebruik maken nog steeds tevreden (snelheid/inbellen enz)
Ik hoop dat iemand me dit kan uitleggen en ik hoop dat ik dit ook kan gebruiken als thuisgebruiker.
Verwijderd
1Op woensdag 19 december 2001 15:51 schreef Pimpimmers20 het volgende:
Ik heb het topic ff helemaal snel doorgelezen.
01
Misschien heb ik het over het hoofd gezien maar kan je nu als thuis gebruiker ook hier gebruik van maken ?
Ik heb namelijk gewoon een (huiscentrale) Webvox van KPN en ik wil van die klote rekeningen van 1000 piek per 2 maand af.
02
Wat ik niet begrijp is quote: (Door canalplus - maandag 26 november 2001 15:37)
Wij zorgen er dan samen met u voor, dat deze wordt omgezet wordt in een @Work-lijn, zodat u per maand precies weet wat uw kosten zijn.
Wordt de lijn omgezet hoe zit dit
03
Zijn de mensen die van deze dienst gebruik maken nog steeds tevreden (snelheid/inbellen enz)
Ik hoop dat iemand me dit kan uitleggen en ik hoop dat ik dit ook kan gebruiken als thuisgebruiker.
als je dit wil.. moet je een kvk nummer opgeven (oftewel een bedrijf hebben), maar je kunt ook gewoon et kvk nr van een vriend ofzo opgeven en dan bij jou laten aansluiten. (let er dan wel op dat dat bedrijg geen kabel of sdsl kan krijgen
2
je wordt daar bij hun centrale gelinkt op jou isdn centrale.. zodat niet iedereen kan inbellen op jou inbelnr en dat er dan dus misbruik van wor gemaakt
3
hier kan ik geen antwoord op geven ik heb et namelijk nog nie... kan elk moment worden aangesloten
Cool heb jij je ook zo aangemeld met een kvk nummer van een vriend ofzo?Op woensdag 19 december 2001 15:57 schreef de_koeievanger het volgende:
[..]
1
als je dit wil.. moet je een kvk nummer opgeven (oftewel een bedrijf hebben), maar je kunt ook gewoon et kvk nr van een vriend ofzo opgeven en dan bij jou laten aansluiten. (let er dan wel op dat dat bedrijg geen kabel of sdsl kan krijgen
2
je wordt daar bij hun centrale gelinkt op jou isdn centrale.. zodat niet iedereen kan inbellen op jou inbelnr en dat er dan dus misbruik van wor gemaakt
3
hier kan ik geen antwoord op geven ik heb et namelijk nog nie... kan elk moment worden aangesloten
Als je gelinkt wordt met hun centrale kan je nog wel gewoon bellen neem ik aan (domme vraag maja toch maar ff voor de zekerheid vrage)
Wordt een tel nummer gelinkt ofzo omdat we 4 tel nummers hebben. Zo ja moet je gewoon je hoofd nummer opgeven ?
Dual ISDN kan niet toch
Verwijderd
het kan met elke huis tuin en keuken centrale
mja nog steeds tevreden al duurt het soms ff voordat sites geladen worden maarja kheb nu geen haast meer
downloads nog steeds rond de 7kb/s
inbellen duurt bij mij iets van 15 sec ofzo
Verwijderd
nou dn is er serieus wat mis met je isdn, want ik bel in binnen 5 seconde, sites laden bij mij sneller dan mijn vorige betaal provider euronet en mijn andere provider wanadoo... op goede momenten haal ik zelfs tussen de 7.5 en de 8 k...ook is de ping lekker, net zo snel als mijn vorige providers...Op woensdag 19 december 2001 16:50 schreef eXistenz het volgende:
03
mja nog steeds tevreden al duurt het soms ff voordat sites geladen worden maarja kheb nu geen haast meer
downloads nog steeds rond de 7kb/s
inbellen duurt bij mij iets van 15 sec ofzo
trouwens heb jij een dns ip ingesteld of er automatisch 1 verkrijgen ?
trouwens ik gebruik w2k die gaat met inbellen toch al wat langzamer bij mij dan met w98
Verwijderd
automatisch...Op woensdag 19 december 2001 17:18 schreef eXistenz het volgende:
zou best kunnen hoor, maar ik vindt op moment veel goed als ik maar van die tikken af ben
trouwens heb jij een dns ip ingesteld of er automatisch 1 verkrijgen ?
trouwens ik gebruik w2k die gaat met inbellen toch al wat langzamer bij mij dan met w98
zet btw aanmelden op netwerk is uit als ie aanstaan, dat scheel nl heel erg veel bij aanmelden
Verwijderd
nee, ze doen heel stoer alsof er heel wat aan de hand is, maar het werkt exact hetzelfde als elke andere internet provider... verschil is alleen dat je niks hoeft te betalen aan telefoon kosten...Op woensdag 19 december 2001 17:57 schreef johnwoo het volgende:
Uhm ja, we hebben hier dus weliswaar een centrale liggen (quattrovox III), maar die wordt dus alleen voor telefoon gebruikt (heeft alleen analoge uitgangen). Internet gaat direct van NT1 naar PC, dus niet via centrale... boeit dat nog?
Verwijderd
En centrale is bij ons ook idd een quatrovox
kan er met dit nummer ook daarna gewoon gebeld worden ??
(via kpn dus
Verwijderd
ja, ja, ja, lees nou is mijn vorige post, het is exact hetzelfde als dat je nu doet alleen is het "gratis"Op woensdag 19 december 2001 18:56 schreef Warezhelp het volgende:
Voor die 99,- kan je dus isdn 24/7 gebruiken ?
En centrale is bij ons ook idd een quatrovox
kan er met dit nummer ook daarna gewoon gebeld worden ??
(via kpn dus?
Verwijderd
Naam verkoper ??? wat vullen we daar in ?
En fysiek veranderd er toch niks,je krijg inbel gevegens
en thats it toch? er wordt geen hardware veranderd ofzo ?
1.Gegevens verkoper Wat moet hier nu staan dan
2.Bedrijfsinformatie
Bedrijfsinformatie:------------------------------Gewoon van iemand anders invullen en kennis of een vriend ofzo.
Aansluitadres:------------------------------------Adres van jezelf
Heeft u een bestaande ISDN centrle?:--------------Ja, CLI nummer (waar staat vind ik dat)
Factuuradres:--------------------------------------Ook je eigen adres.
3.Pakketkeuze
@Homework (tot 3 pcs) 128k fl 149,-
4.Opties is niet nodig voor mij kost alleen maar meer
5.Ondertekening aanvrager bla bla bla. Eigen gegevens gewoon invullen
Maar hoe gaat de betaling eigenlijk?
En waar moet ik het aanvraagformulier naar toe sturen?
Verwijderd
maar die antwoorden op die invuldingen van formulier weet ik ook niet,wil graag weten CLI nummer etc,verkoper etc
en centrale heb ik niet,gewoon NT kastje gelijk uit de nummer centrale niet verplicht toch?
Verwijderd
Hoe lang duurde het bij jou voordat je inloggevens kreeg?
128 K mogelijk alleen met dubbel kosten zeker?
Verwijderd
verder belde ze me dat ik een copyvan et kpn contract moesten hebben
Verwijderd
iemand van @work verkoper nee toch?
Hoe lang na faxen formulier krijg je je inloggevens?
Verwijderd
1: lees nou een keer dit topic GOED door
2: dit is geen @work helpdesk, ze hebben een gratis nummer, BEL IS EEN KEER
Verwijderd
maar een voor/door elkaar forum of niet?
Zit er ook een smtp/pop3 server bij het abbonement (Dus een emailadres ?)
website over @homework zelf is neit te vinden
Verwijderd
neem aar je loopt continu naar de bekende weg te vragen en ik heb je al heel vaak antwoord gegeven... je kunt ook eerst zelf ff het een en ander uitzoeken voordat je hier komt vragen....anders is het hier net een kleuterschoolOp woensdag 19 december 2001 23:27 schreef Warezhelp het volgende:
Ok,tis hier toch geen school
maar een voor/door elkaar forum of niet?
Zit er ook een smtp/pop3 server bij het abbonement (Dus een emailadres ?)
website over @homework zelf is neit te vinden
Dit staat in het Aanvraagformulier
1. Gegevens verkoper
2. Bedrijfsinformatie
2.1 Aansluitadres:
2.2 Heeft u een bestaande ISDN centrle?
2.3 Factuuradres:
3. Pakketkeuze
4. Opties
5. Ondertekening aanvrager
Antwoorden: (haal ik uit het topic dus correct me if Im wrong)
1. Naam van de verkoper die in het bedrijf werkt (die je dus op geeft)
2. Gegevens van een je bedrijf of van iemand anders zijn bedrijf (vriend/kennis) mag geen ADSL / Kabel op die plek zijn.
2.1 Aansluitadres: Adres van je zelf dus waar je de verbinding wilt hebben.
2.2 Heeft u een bestaande ISDN centrle? Ja, CLI nummer is het nummer is waarmee je internet.
2.3 Ook je eigen adres voor de betaling denk ik.
3. Kies welke abo je wilt ( ik neem tot 3 pcs 128k fl149,- exe
4. kan je extra opties kiezen maar kost denk ik wel extra (ik ben het ieder geval niet nodig)
5. Je gegevens invullen.
Dit formulier moet je dus faxen naar het nummer die onderaan het Aanvraagformulier staat.
Mijn vragen zijn nu nog:
1. Kan je ze ook mailen? (ik heb wel een faxprinter maar gebruik ik nooit, mailen gaat makkelijker
2. Hoe gaat de betaling
3 . Die CLI nummer is het nummer waarmee je Internet maar als je 128k Abo neemt moet je dan 2 nummers opgeven of is het alleen je hoofd nummer (dat bij ons als gewoon telefoon nummer wordt gebruikt, die dus ook in het telefoonboek staat)
4 . Die 4. Extra opties kost denk extra maar staan geen prijzen of is het toch gratiz
5 . Als ik het goed begrijp krijg je wel een eigen mail adres dus bijvoorbeeld Pimpimmers20@home.nl
Als iemand de bovenstaande vragen nog kan beantwoorden dan ben ik heel
En weet iemand ook wat een extra lijn bij KPN kost (kan het niet vinden
Als je nu gewoon die paar vragen kan beantwoorden dan is het allemaal duidelijk voor iedereenOp donderdag 20 december 2001 09:16 schreef canalplus het volgende:
Als topicstarter en inmiddels zéér tevreden @work-klant zou ik tegen een aantal mensen hier willen zeggen: Bel nu gewoon dat telefoonnr van @work/@home en kies dan bedrijven/sales en dan krijg je alles van een aardige medewerker te horen.
E dan ben ik heel blij
Verwijderd
Maar blijkt dat er geen emailadres bij zit voor die 99,-
en hoe dan mail te versturen ? Smtp server heb ik wel ,maar
als je niet de verbinding via die provider gebruitk krijg je of couse RELAYING DENIED..
Hoe dan via @work toch te mailen ????
Verwijderd
Bij de instellingen van uitgaande mail even je login en wachtwoord voor die smtp opgeven en je kunt mailen.Op donderdag 20 december 2001 10:24 schreef Warezhelp het volgende:
Hoe dan via @work toch te mailen ????
Verwijderd
want de relay denied is geen login failure maar een protection van provider om het versturen van spam via hun mail-server te voorkomen (dus door niemand die niet bij hun is ingebeld toegang te geven tot smtp-server..dus vandaar)
Heeft niemand in gepsrek toon gehad tot nu toe,bij inbellen naar @hoemwork ?
Mijn vragen zijn nu nog:
1. Kan je ze ook mailen? (ik heb wel een faxprinter maar gebruik ik nooit, mailen gaat makkelijker )
2. Hoe gaat de betaling
3 . Die CLI nummer is het nummer waarmee je Internet maar als je 128k Abo neemt moet je dan 2 nummers opgeven of is het alleen je hoofd nummer (dat bij ons als gewoon telefoon nummer wordt gebruikt, die dus ook in het telefoonboek staat)
4 . Die 4. Extra opties kost denk extra maar staan geen prijzen of is het toch gratiz
5 . Als ik het goed begrijp krijg je wel een eigen mail adres dus bijvoorbeeld Pimpimmers20@home.nl
En weet iemand ook wat een extra lijn bij KPN kost (kan het niet vinden ) ander ben ik nog steeds in gesprek als ik met 2 lijnen online ben
En hoe zit het met die mail wat warezhelp ook al vroeg ?
1) geen idee.Op donderdag 20 december 2001 13:39 schreef Pimpimmers20 het volgende:
Kan iemand nog zo vriendelijk zijn om de vragen te beantwoorden
Mijn vragen zijn nu nog:
1. Kan je ze ook mailen? (ik heb wel een faxprinter maar gebruik ik nooit, mailen gaat makkelijker )
2. Hoe gaat de betaling
En weet iemand ook wat een extra lijn bij KPN kost (kan het niet vinden ) ander ben ik nog steeds in gesprek als ik met 2 lijnen online ben
En hoe zit het met die mail wat warezhelp ook al vroeg ?
2) via de bank
3) CLI nr heb je maar één (normaal gesproken) en dat is je hoofnr.
4) geen idee
5) ik gebruik geen @work/@home mailadres van ze, maar misschien kan dat wel!
Maar de verbinding is perfekt en inbellen lukt altijd de eerste x.
Verwijderd
als je een andere verbinding gebruikt dan via de oude ISP zelf,en probeer via smtp mail te zenden dan krijg je RELAY denied (logisch) hoe dan te mailen als je een @work verbinding hebT??
Verwijderd
warezhoofd: lees nou is gvd vraag op je antwoord of de lijn wel of niet bezet is is enkele postings voor die van jou nog gegeven
Verwijderd
BIJNA geen enkele provider geeft toegang naar hun SMTP server als je niet ingebeld bent op hun netwerk (lees :relaying) dus maar de vraag of je zonder mail-abbonement bij @work wel uitgaande mail kan sturen via een smtp server van een andere isp....
Smtp.workbenelux.nl en je kunt mailen tot je een ons weegt.Op donderdag 20 december 2001 18:02 schreef Warezhelp het volgende:
Ik bedoel ligt meer aan je huidige provider,
BIJNA geen enkele provider geeft toegang naar hun SMTP server als je niet ingebeld bent op hun netwerk (lees :relaying) dus maar de vraag of je zonder mail-abbonement bij @work wel uitgaande mail kan sturen via een smtp server van een andere isp....
Verwijderd
tuurlijk nietOp donderdag 20 december 2001 18:02 schreef Warezhelp het volgende:
Ik bedoel ligt meer aan je huidige provider,
Verwijderd
smtp.home.nl kan je die gebruiken met @homework abbonement?
Edit : bestaat wel
Bel gwooon ff de gatis klanten -service johOp donderdag 20 december 2001 20:00 schreef Warezhelp het volgende:
smtp.workbenelux.nl nestaat niet
smtp.home.nl kan je die gebruiken met @homework abbonement?
Edit : bestaat welMaar is ie te gebruiken met @homework ingebeld ? Weet je dat Canalplus?
Als mail niet werkt pech, ff in bellen met oude account en mail maar
Maar Kertje & canalplus jullie hebben al @works hoe mailen jullie dan
Verwijderd
via de smtp server van @work en me popaccount van me webhoster.... snap niet wat nou het probleem is met die e-mailOp vrijdag 21 december 2001 01:40 schreef Pimpimmers20 het volgende:
Ik ga me morgen aanmelden![]()
Als mail niet werkt pech, ff in bellen met oude account en mail maar
Maar Kertje & canalplus jullie hebben al @works hoe mailen jullie dan
Oooh dacht ik dat er een probleem mee was maar dat is dus niet zo.Op vrijdag 21 december 2001 02:10 schreef Kertje het volgende:
[..]
via de smtp server van @work en me popaccount van me webhoster.... snap niet wat nou het probleem is met die e-mail
Ik gebruik gewoon outlook 6 dus dat werkt wel gewoon.
IK ga nu zo faxen als het lukt, nog nooit gedaan met m'n fax printer HP officejet G85 maar moet lukken dacht ik.
Maar wanneer kan ik een mail verwachten
Het duurt toch ongeveer 20 dagen voordat je er gebruik van kan maken?
Hoe lang moet je een contract aangaan? is 3 mnd ook mogelijk?
Verwijderd
lees jij dit topic nou maar es ff door, sjongejonge is iedereen soms te lam om te lezen ofzo ?Op maandag 24 december 2001 15:54 schreef sander815 het volgende:
hoeveel en wie hebben er hier nu de 64k of 128k isdn verbinding van @work?
Hoe lang moet je een contract aangaan? is 3 mnd ook mogelijk?