Bij PCDJ Red en met 'SB Support' bij je geluidskaart 'enabled' (of als je een tweede geluidskaart installeert) krijg je in princiepe naast de 'volume sliders' (of hoe noem je die dingen) van elke speler een knopje met 'cue' bij. Sluit nu je boxen aan op de 'front' van je soundcard en je hoofdtelefoon op de 'rear'
Beluister je nummer via de boxen in speler A of B, laad het andere nummer in de andere player (dus uit de waitlist naar de player slepen), zet de 'volume slider' van de speler die je wil voorbeluisteren op nul, klik op het 'cue' knopje bij die speler, druk op play (bij de player die je voorbeluistert) en met een beetje geluk kan je dat dan ook horen door de hoofdtelefoon.
Heb je de BPM 'gematchd' dan smijt je het in de mix door gewoon je volume slider te openen (maar dát had je misschien zelf ook wel gevonden

).
Kort uitgelegd: je players spelen allebei steeds door de uitgang voor je boxen, maar met de 'cue'(niet te verwarren met de cue die naaste de 'play' knop staat) van de speler aan en z'n volume op nul kan kan je hem voorbeluisteren.
Het heeft bij mij ook even geduurd eer ik de juiste manier had, maar met een beetje zoeken in de mixerinstellingen van je geluidskaart (ook belangrijk natuurlijk, wil je je niet suf zoeken waarom die #?$*! hoofdtelefoon geen geluid geeft), en met de handleiding erbij (
http://www.visiosonic.com/Manuals/RedBook.pdf) zal je het wel vinden denk ik. Succes!