ik heb het volgende systeem: duron 850@900 (jaja erug hoog ofni) een msi k7t turbo moederbord tnt riva 2 32mb 128mb intern en de rest boit ni echt volgens mij: ik dacht laast laat ik een een 3d mark testje doen omdat ik eigenlijk dacht dat mijn systeem heel goed liep, loopt nooit vast alle spellen doen het vloeiend en dan heb ik het over :MAX PAYNE, half-life , soldier of forune, unreal tournament, quake 3 arena en stuff, op een resolutie van 1024x786 want meer kan mijn monitor ook ni aan, mijn 3dmark score was 468 ofzoiets, dit vond ik wel erug laag, kan iemadn mij iets wijsmaken of de waarheid vertellen over hoe ik dit hoger kan maken?
Hmmm kan je niet echt helpen ik kan je wel vertellen dat je niet helemaal moet blindstaren op die 3DMark scores.
Als jij lekker met je pc kan gamen dan verandert een lage 3DMark score daar niets aan.
Als jij wil gaan tweaken en kijken of andere drivers sneller zijn, DAN is 3DMark wel handig.(of een in-game benchmark)
Je kunt op dat moment nml aan de getallen zien of de drivers of tweaks echt helpen bij de snelheid.
Maar nogmaals als jou systeempje lekker draait en je bent niet zo'n tweaker dan moet je dat 3DMark gewoon links laten liggen.
Als jij lekker met je pc kan gamen dan verandert een lage 3DMark score daar niets aan.
Als jij wil gaan tweaken en kijken of andere drivers sneller zijn, DAN is 3DMark wel handig.(of een in-game benchmark)
Je kunt op dat moment nml aan de getallen zien of de drivers of tweaks echt helpen bij de snelheid.
Maar nogmaals als jou systeempje lekker draait en je bent niet zo'n tweaker dan moet je dat 3DMark gewoon links laten liggen.
Iemand doodmaken met een blije mus.....
Dit topic is gesloten.
![]()