Probleem:
Op een laptop zit windows 2000 maar die is rete traag omdat de services.exe vrijwel alle CPU-spul in beslag neemt!(Denk: 99,9 %)
Probeersels:
Er zijn maar 16 topics gevonden met de search en in geen een staat een oplossing (Kheb ze allemaal doorgelezen
Ik heb op de M$ site gezocht en daar vond ik wel wat maar geen concrete oplossing.
Ik las later ook dat services killen niet echt fijn is voor je comp en dat je er meer conflicten mee oproept dan dat je ze weghaald
Ik heb de SP2 erover heen gegooid en dat werkte ook niet.
Ik zou graag alsnog willen proberen de services.exe te kill-en. Maar ik weet niet hoe aangezien hij het commando niet kent en er ook geen kill.exe op de laptop bestaat
Is dit een goed idee, en zijn er ook nog andere oplossingen?
Als ik eerst in veilige modus opstart en dan gewoon dan doet services het normaal. Druk ik de netwerk stekker er weer in en log ik in dan ^^^naar 99,9%
Omdat het een laptop is bijna al het werk lokaal en dus niet gebackuped en dus format c: >> reinstall is uit den boze. Ik kan niet het netwerk op omdat dan services weer omhoog knalt. Het is niet alleen als ik het netwerk opga. Als ik niet eerst in veilige modus ga dan is het ook gewoon zonder netwerk
services.exe zit in c:\winnt\system32
bvd Khaine