Toon posts:

Hier alvast wat mod pics voorproefje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit zijn alvast wat foto's van mijn mod ik ben nog niet klaar ik wil nog een window erin hebben maar hier alvast een voorproefje

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/ERPPRMDPHHE

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EDSHTMDPHHE

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EOOATMDPHHE

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 10:24
leuk, nu nog spuiten he >:)

en paar leuke ledjes of raampje + ccfl doen *D

iig goed begin :)

Verwijderd

Geil...Window erin en windows erop

Verwijderd

cool kasie ben benieuwd naar de rest
bijdeway welke merk kast is het

Verwijderd

leuk hoor.. maar verder nix speciaal..

Verwijderd

Topicstarter
Het is een gewoon atx kassie 135 peik met 350 watt voeding er komen nog pics met de leds die branden ik heb vandaag de foto's gemaakt

spuiten ben ik nog niet over uit ik denk dat ik hem deze kleur laat.
ccfl lampies heb ik ook al alleen moet de window eerst erin

• salvador4
  • Laatst online: 16-08 15:17
ik wil niet zeuren ofzo, maar op de plek waar die fan in het zijpaneel zit zitten helemaal geen pci kaarten >:)

boven de cpu fan /vid_kaart was misschien iets meer functioneel geweest. Nu koel je zo je netwerkkaart en je soundblaster oid.

Verwijderd

Topicstarter
er komen nog meer fans bij maar als ik hem voor mijn cpu fan plaats ben ik bang dat mijn coolermaster minder rpm gaat draaien

ik heb hem express onder gedaan om mijn kaart extra te coolen

door deze plaatsing is wel me cpu temp met 7 graden omlaag gegaan

• salvador4
  • Laatst online: 16-08 15:17
Op maandag 26 november 2001 15:41 schreef BlueSpirit_Megaladon het volgende:
er komen nog meer fans bij maar als ik hem voor mijn cpu fan plaats ben ik bang dat mijn coolermaster minder rpm gaat draaien

ik heb hem express onder gedaan om mijn kaart extra te coolen

door deze plaatsing is wel me cpu temp met 7 graden omlaag gegaan
dat had je beter wel kunnen doen, dan zuigt ie koude lucht aan, wat echt erg veel scheelt, ik spreek uit ervaring, ik heb wel eens een kast gehad waar de cpu een stuk hoger zat dan bij jouw, en toen had ik een 80mm fan schuin tegen de heatsink aan gezet, en aan de boven kant nog een blowhole die daar weer koude lucht op blies. scheelde iets van 10 graden.

Verwijderd

Je kan er beter voor zorgen dat je HD goed gekoeld word, inplaats van je PCI kaarten.. de HD zorgt voor de hoge case temp.. (samen met CPU / GPU)

Overigens zal een 8cm fan aan de bovenkant van je kast de RPM van je HS-fan niet verminderen.. het is alleen maar bevordelijk, want op deze manier word de warme lucht (die zich boven in je kassie bevind) zo snel mogelijk naar buiten gezogen ..

Verwijderd

Wel grappig kassie ... niet erg veel byzonders nog maar dat kan nog komen he :) ik heb precies dezelfde case binnenkort issie gespoten en helemaal UT stijl klaar :7 dan zal hij hier ook wel verschijnen ...

Verwijderd

Topicstarter
je ziet het op deze foto niet goed maar er zitten aan de voorkant 3 hd coolers van icebergh

Verwijderd

tja, het is een computer met een gat er boven in :{

Verwijderd

Topicstarter
Dit is nog een pic van me andere comp

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/ERMSHSDPHHE

Verwijderd

bes wel kewl zo met dat blauwe licht erachter man

Verwijderd

Topicstarter
suggesties zijn altijd welkom

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 08:14
Op maandag 26 november 2001 15:34 schreef BlueSpirit_Megaladon het volgende:
Het is een gewoon atx kassie 135 peik met 350 watt voeding
Dan ben je flink opgelicht ! Ik heb dezelfde kast dit weekend gekocht bij een winkel in de buurt (in Uden) voor 69 piek ... >:)

-

Verwijderd

kewl kleur mobo 8-)

tis een goed begin, en als suggestie voor je window:

maak een beetje een rond window, want een rechthoekig window ziet er minder mooi uit (vind ik dan :D)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die kast niet op de beurs gekocht ik kon geen leuke vinden dus dan maar in de winkel in mijn oude kast kon die niet want daar zat maar een 200 watt voeding in

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 november 2001 15:20 schreef BlueSpirit_Megaladon het volgende:
Dit zijn alvast wat foto's van mijn mod ik ben nog niet klaar ik wil nog een window erin hebben maar hier alvast een voorproefje als je wat suggesties hebt zeg het maar ze zijn welkom :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Verwijderd

Topicstarter
ooops iets te snel gedrukt foutje |:( |:( |:( |:(

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
volgens mij heb ik die kast ook (nu nog) alleen word deze heel snel vervangen.

Ik heb hem ook een beetje gemod. een van de pics :)

edit: de site die ervoor zit is lelijk dus geen commentaar s.v.p. en de foto is zo brak als maar kan omdat dit is gedaan met een logitech cam. post nog wel een keer goeie foto's (voor dit beestje vervangen word.

Verwijderd

Topicstarter
strak kassie hoor hoe hen je hem zo glimmend gekregen????
Pagina: 1