Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
En haal inderdaad die site weg
Verwijderd
en hoe kom je aan die site.....?Op maandag 26 november 2001 15:18 schreef Skeiron het volgende:
Er zijn te veel cheats voor CS. Voor de gasten die niet geloven dat dit waar is of dat ze denken dat je niet langs PB komt heb ik er hier 2 werkende cheats [*kuch*] Lelijke site ik weet het, maar de site is net zo lelijk als de cheatz zelf. Plz reactie door mensen die weten of dit opgelost gaat worden. Ben nu zelf maar weer overgegaan op UT, Q3, T2 en RTCW want dit zuigt mega...
PIII 800@804 Mhz
lol die stats van die pagina zijn wel ineens hoog
hier enige ip's + screenies van mensen via screenbuster
http://dune.oxygen.nl/~trcc/pbdisp.pl
hallo
Nu is het weer makkelijker om een lekker potje te cheaten.
Kan er worden gecheat in 1.3?! Zeg dat het niet waar is!
Naja... weten degene die het NOG niet wisten bij deze.
Dicht met de geit.
Haal die link aub ff weg.
Ik weet dat het zo te vinden is via een zoeksite, maar plz....
6 uur na de release van 1.3 kon er alweer gecheat wordenOp maandag 26 november 2001 15:39 schreef JeanLucPicard het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEE!
Kan er worden gecheat in 1.3?! Zeg dat het niet waar is!
Naja... weten degene die het NOG niet wisten bij deze.
Dicht met de geit.
Het gaat de laatste tijd redelijk goed met het ontbreken van die lamerz op CS servers.Op maandag 26 november 2001 15:29 schreef ViperGTS het volgende:
gister sinds 3 maanden mn 1e potje CS gehad ZONDER cheaters, en meteen was het weer superlol.......zo gauw er cheaters bijkomen krijg ik gewoon zo'n slecht humeur dat ik beter kan stoppen, maar ik hoop dat dat potje van gister nog vaak herhaald kan worden
Een topic als dit zal wel weer roet in het eten gooien.
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
hallo
hallo
En een klap op zijn bek.
Wat is dit nou zeg, faggot.
Het spel IS al verziekt, en nu ga j... ach laat maar.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Amen to thatOp maandag 26 november 2001 15:53 schreef Captain Pervert het volgende:
LINK WEG EN BAN.
En een klap op zijn bek.
Wat is dit nou zeg, faggot.
Het spel IS al verziekt, en nu ga j... ach laat maar.
Denk je dat je gvd de enigste bent die niet cheat ofzo!?Op maandag 26 november 2001 15:49 schreef Skeiron het volgende:
Ik haal de link niet weg.. Ik heb de site snel in elkaar geflanst als een soort verzet(heel ruim genomen).. Ik ben $&^@%ziek dat ik netjes zonder cheatz speel en de rest een potje loopt te cheaten.. Misschien wordt het op deze manier CS een beetje leuk doordat zo iedereen kan cheaten.. Ik heb al meerdere mailtjes gestuurd naar de developers en Punkbuster(met link naar cheatz) maar zoals te zien is op de statistieken is er geen enkele keer gekeken vanuit het buitenland. Alleen vandaag door iemand uit VS(NL Casema). Is het dan eerlijker dat alleen sommige zwaar kunnen cheaten
. Nu duz de optie voor iedereen..
Er zijn echt wel meer mensen, maar het aantal is nu alweer met 100 gedropt dankzij jou WAARDELOZE KLOTE actie..
En Punkbuster is zo lek als een mand, dat weet je gvd toch?
Wel leuk dat je die optie voor iedereen maakt, maar die was er volgens mij al
ZOut toch op man!
En haal die LINK WEG!!
die xg-nogiets was toch gefixt ofzo?Op maandag 26 november 2001 15:47 schreef NaLiN het volgende:
er is in 1.3 nooit een cheat gefixed , dus maak van die 6 uur cheatvrij maar 0 seconden van
Uh ik vind elke cheater een nerd die niet kan cheaten wat bedoel je met enkele daargelaten je vriendenOp maandag 26 november 2001 15:52 schreef NaLiN het volgende:
skeiron kut loser, je kan gewoon niet csen , net zoals alle andere nerds die cheaten ( enkele daargelaten )
Op maandag 26 november 2001 15:55 schreef NOxie het volgende:
[..]
Uh ik vind elke cheater een nerd die niet kan cheaten wat bedoel je met enkele daargelaten je vrienden
lol
wij hebben toch samen in [PeRFeCt] gezeten?
met daargelaten bedoel ik mensen die cheats testen op lan , eigen server zoiets dergelijksOp maandag 26 november 2001 15:55 schreef NOxie het volgende:
[..]
Uh ik vind elke cheater een nerd die niet kan cheaten wat bedoel je met enkele daargelaten je vrienden
hallo
Met cheats hoor je binnen twee minuten een score van 20-0 te hebben, niet 10-10. Die laatste categorie is het ergst... Dat zijn de newbies die niets kunnen. De eerste categorie is niet veel beter, die cheaten ook keihard maar ontkennen het eveneens keihard, en gooien het op "skillz" (
Dood ermee, en de piemel eraf. In omgekeerde volgorde.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
trouwens..over 3 maandjes ofzo kunnen we als alles goed gaat juichen: dan komt namelijk Condition Zero uit, en dus ook een ingrijpende update voor CS, en daar zit standaart allerlei uitgebreide anti-cheat software van Valve in. dit houdt natuurlijk niet alle cheaters tegen, de echte hackers zullen er vast wel iets op vinden, maar met die software wordt het cheaters in ieder geval stukken moeilijker gemaakt en moet ook het aantal afnemen, althans, dat is de bedoeling..
Jongen, ik hoop jou nooit tegen te komen op straatOp maandag 26 november 2001 16:00 schreef PietjePentium het volgende:
Bedankt man ,,,,,,,, ze werken die cheats !!!!!!!
Ik rule nu in de game :):):)
ik hoop dat dit een joke is?Op maandag 26 november 2001 16:00 schreef PietjePentium het volgende:
Bedankt man ,,,,,,,, ze werken die cheats !!!!!!!
Ik rule nu in de game :):):)
d8 alOp maandag 26 november 2001 16:01 schreef PietjePentium het volgende:
Nee hoor geintje
Laat maar. De HL engine is te makkelijk te hacken voor cheaters. Die cheats zijn heel professioneel en overal te krijgen. Daarnaast wordt CS het meest gespeeld, en ik zeg altijd: hoe meer appels, hoe meer rotte er tussen kunnen zitten. Het is gewoon TE populair en TE toegankelijk voor lui die NIET kunnen schieten maar WEL het spel voor anderen willen verpesten.Op maandag 26 november 2001 16:00 schreef daylife het volgende:
tuurlijk is een ban niet overdreven. als je hier toch de link naar cheats gaat posten zodat er NOG meer mensen gaan cheaten dan mag zo'n persoon dus echt wel geband worden.
trouwens..over 3 maandjes ofzo kunnen we als alles goed gaat juichen: dan komt namelijk Condition Zero uit, en dus ook een ingrijpende update voor CS, en daar zit standaart allerlei uitgebreide anti-cheat software van Valve in. dit houdt natuurlijk niet alle cheaters tegen, de echte hackers zullen er vast wel iets op vinden, maar met die software wordt het cheaters in ieder geval stukken moeilijker gemaakt en moet ook het aantal afnemen, althans, dat is de bedoeling..
Verwijderd
tja je weet maar nooit he, het is in ieder geval even afwachten hoe die anti-cheat code van valve gaat uitpakken.Op maandag 26 november 2001 16:03 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Laat maar. De HL engine is te makkelijk te hacken voor cheaters. Die cheats zijn heel professioneel en overal te krijgen. Daarnaast wordt CS het meest gespeeld, en ik zeg altijd: hoe meer appels, hoe meer rotte er tussen kunnen zitten. het is gewoon TE populair en TE toegankelijk voor lui die NIET kunnen schieten maar WEL het spel voor anderen willen verpesten.
Van 1.3 of liever HL1108 werd ook gezegd dat de OpenGL hack gefixed was...Op maandag 26 november 2001 16:05 schreef daylife het volgende:
[..]
tja je weet maar nooit he, het is in ieder geval even afwachten hoe die anti-cheat code van valve gaat uitpakken.
Verwijderd
kan best, maar 1.3 en 1108 beloofde geen ingrijpende anti-cheat code, condition zero wel..nu jij weerOp maandag 26 november 2001 16:06 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Van 1.3 of liever HL1108 werd ook gezegd dat de OpenGL hack gefixed was...![]()
Nja daar mag je misschien gelijk in hebben, maar het feit dat die OpenGL hack fix binnen een halve dag al achterhaald was, geeft me weinig vertrouwen in de beloften van Valve over CS:CZ.Op maandag 26 november 2001 16:08 schreef daylife het volgende:
[..]
kan best, maar 1.3 en 1108 beloofde geen ingrijpende anti-cheat code, condition zero wel..nu jij weer
heHe je speelt zeker weinig Online he ....Op maandag 26 november 2001 16:08 schreef Nephilin het volgende:
Goh, sommige spellen zijn toch wel erg slecht voor de bloeddruk als ik zo de opgekropte frustaties eens lees
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
waarom schrijf jij cheats met een Z. en dit btw al het miljoenste topic over CS cheaters. ik weet het cheaters zijn kut blablabla. maar het wordt nou toch echt wel een beetje saai en irriOp maandag 26 november 2001 16:02 schreef Skeiron het volgende:
Weet dat ik eigenlijk niet op dat soort dingen te reageren maar NaLiN het spijt me.. Heb met andere clan en andere naam in de top 10 meegedraait toen 7.2 uit was(zonder cheatz want die kwamen toen niet door PB heen). Maar na een WAR in oktober tegen een clan die ik niet zal noemen begon ik te twijvelen en te zoeken hoe hun in godsnaam konden winnen. Er kwamen acties in voor die niemand kon maken. Ik heb over de demo die we gemaakt hebben bekeken of het misschien mogenlijk was als ze WHack gebruikte. En toen was alles duidelijk. Ik begrijp dat je het hoerig vindt maar ik vind het hoeriger dat deze clan nu in de top 10 staat van clanbase. Op deze manier heeft het geen zin meer om competitie te spelen.
De letters op mijn toetsenbord kunnen niet verwoorden wat ik soms tegen andere spelers (cheaters) wil zeggen als ik CS speel.Op maandag 26 november 2001 16:10 schreef ShadowBumble het volgende:
[..]
heHe je speelt zeker weinig Online he ....
Ik speel veel, en graag. Ehm, eigenlijk niet meer graag en daardoor ook niet veel meer. Ik vond het een superspel, maar het is verpest. Het was bijna een hobby, en een handvol bepukkelde nerds van 13 hebben me die hobby afgenomen. Dat is niet leuk, dat is verschrikkelijk lame en triest en...
Dit topic is gesloten.
![]()