Plextor Bufferprobleem

Pagina: 1
Acties:

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

Topicstarter
Ik heb een;
Abit KaaGee 7 met een A-em-Deetje 1.33 Dondervogel
256EMBEE DeeDee-eR K'ston ram
IBee-eM Gee-iX-Pee 60 - 40 kikabaajt
seedee-erwee van plekstor 1210TA
Windows Toe-keej (toetouzend mag ook)

tot voor kort kon ik perfect mijn cd's branden aan 12x .. NA het installen van wat software heb ik steeds bufferproblemen... ik heb de neiging dat mijn HD niet meer kan volgen ... aan 8x blijft mijn buffer nog redelijk gevuld, maar vanaf ik aan 12x probeer te schrijven loopt de buffer steeds terug leeg, zodat hij zijn Burnproof moet activeren ... op zich niet zo erg, maar dat hij om de 4 seconden moet gaan burnproofen maakt dat op 8x writer sneller gaat dan op 12x!!!

ik heb al vanalles geprobeerd;

4-IN-1 uninstallen, herinstallen
Nero Herinstallen
...

hij heeft dit dus niet alleen met nero, maar ook met cdrwin, winoncd, fireburner, clonecd ...

Wat kan ik doen, buiten herinstallen... (dit doe ik pas nadat ik mijn hd's heb leeg gemaakt en op cd heb gezet, maar schrijven tegen 8x is geen optie, duurt te lang!)

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op maandag 26 november 2001 14:41 schreef bogy het o.a. volgende:
...tot voor kort kon ik perfect mijn cd's branden aan 12x .. NA het installen van wat software heb ik steeds bufferproblemen...
Dan zou ik toch echt beginnen met het de-installerern van die software die later hebt toegevoegd. Daar zit toch waarschijnlijk het euvel. Begin dan met het één voor één terugzetten van die verwijderde software. Dan zal snel de boosdoener naar voren komen. Die software die problemen geeft even onder de loep nemen; eventueel d.m.v. de search of de website van de fabrikant. In het ergste geval zul je dus die software moeten mijden van je harddisk, want branden is, zoals ik merk, je heilig. :7

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• bogy

bogy

Show me what u got!

Topicstarter
wacht, vergeten ...
de software die het gedaan heeft was cdrwin ... al LAAANG terug geüninstalled ...

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-03 13:55
hmz dat heb ik dus ook cdrwin
maar opzich zou het moeten werken

• Han
  • Niet online

Han

En die weer herinstalleren? Proberen waard toch? Niks gewonnen dan niks verloren...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• bogy

bogy

Show me what u got!

Topicstarter
ik heb alle cd-rw proggy's al verwijdert gehad en alleen nero geïnstalled ... nog steeds werkt het niet ...

btw; weet iemand wat c2aspi.dll is???

ik denk dat dit misschien interfereert ..

• Han
  • Niet online

Han

Dat bestand effe isoleren (hernoemen of verplaatsen) Mocht WIndows daardoor niet meer opstarten of goed werken, kun je hem gewoon weer de originele naam geven of terugplaatsen in de veilge mode. Mocht windows dit wel accepteren, en je problemen zijn verholpen, dan zo laten...

• bogy

bogy

Show me what u got!

Topicstarter
wat ik nu ga vertellen gaan jullie nooit geloven:
De Oplossing was: Via PCI IDE driver verwijderen ...

en dat op een abit kg7 ... met AMD761-Via686b

weird stuff

grtz!$

Pagina: 1