waarom slotje?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• xillius
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-01-2022
ik had een topic gestart over een probleem dat ik heb
in Algemene Hardware over een floopy disk failure (40)

Na 4 nuttige reacties is er een slotje op gegooid met de opmerking: search gebruiken
#$@^%^
Dat heb ik gedaan!!!!! en er was weinig over te vinden. Ik had alleen gevonden dat (40) een error is van de dataoverdracht. Maar geen oplossingen en suggesties

Dus waarom een slotje????
Want volgens mij worden topics waar een slotje op zit niet weergegeven in de search... dus als je altijd die topics dichtgooid waarom vinden jullie het dan gek dat ze telkens terugkomen??????????????????
Ik bedoel laat er dan eindelijk 1 gewoon open ook al is ie al zoveel besproken, dan heb je meer kans dat mensen hem vinden
(en als er in de search wel topics met slot worden weergegeven dan moet je maar niet letten op het laatste ook al vind ik het gek dat ik mijn topic ook niet meer terug kan vinden op titel terwijl ik exact hetzelfde intyp)

dus vandaar dat ik een beetje :( ben

Maar ok om toch nog iets positiefs te zeggen, want negatieve dingen worden altijd gemeld en positieve dingen veel minder.

Ik vind dit echt een super forum!!! En sinds ik er gebruik van maak heb ik er een nieuwe hobby bij!!! Dus ga zo door met deze hele community :)

Verwijderd

Dus waarom een slotje????
Want volgens mij worden topics waar een slotje op zit niet weergegeven in de search... dus als je altijd die topics dichtgooid waarom vinden jullie het dan gek dat ze telkens terugkomen??????????????????
Ik bedoel laat er dan eindelijk 1 gewoon open ook al is ie al zoveel besproken, dan heb je meer kans dat mensen hem vinden
(en als er in de search wel topics met slot worden weergegeven dan moet je maar niet letten op het laatste ook al vind ik het gek dat ik mijn topic ook niet meer terug kan vinden op titel terwijl ik exact hetzelfde intyp)
Dit komt omdat de search een beetje brak is... topics worden soms niet opgenomen.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

1. Het hoort in OM thuis
2. [search=floppy 40]

Need I say more?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 14:03 schreef Exirion het volgende:
Need I say more?
Je zoekactie naar 'floppy 40' leverde 642 resultaten op.

Eh nee :X

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Bovendien is het volgens de nieuwe policy al voldoende dat ie in OM thuishoort. Genoeg voor een slotje in HA.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• xillius
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-01-2022
ok helemaal mee eens...
maar ik ben nog niet heel erg lang actief hier bij tweakers. En bij de meeste zoekmachines is het: hoe duidelijker je vraag hoe specifieker je antwoord.
Dus ik type floppy disk failure (40)
(leek my logisch)
en er kwam geen reactie
dus ik dacht er is geen onderwerp over,
weet ik veel dat ik hiero veel minder specifiek moet zijn.

Maar in iedergeval sorry en bedankt voor de reactie...
weer wat geleerd over tweakers.net :)

SLOTJE :P

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 26 november 2001 14:12 schreef xillius het volgende:
ok helemaal mee eens...
maar ik ben nog niet heel erg lang actief hier bij tweakers. En bij de meeste zoekmachines is het: hoe duidelijker je vraag hoe specifieker je antwoord.
Dus ik type floppy disk failure (40)
(leek my logisch)
en er kwam geen reactie
dus ik dacht er is geen onderwerp over,
weet ik veel dat ik hiero veel minder specifiek moet zijn.

Maar in iedergeval sorry en bedankt voor de reactie...
weer wat geleerd over tweakers.net :)

SLOTJE :P
OK, geen probleem en succes verder :)
(en goed zoeken is altijd een beetje een kwestie van creatief zijn)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.