H20 koeling

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-03 12:12
Wie weet mij te vertellen of ik een standaart pakket kan kopen voor h20 koeling of moet ik met mijn vaders tuinslang aan de slag?
Zo ja wat de de beste? Voor een redelijke prijs....jij blijft natuurlijk student :)

Verwijderd

OC-Shop.com verkoopt wel complete h2o setups.. kijk daar ff..

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:43

Epsilon

juistem

maar ga eerst wat revieuws ervan lezen op overclockers.com enzo. Want zo goed is dat setje niet, en echt goedkoop kan je het niet noemen.

maar, ga je gang :)
suc6 iig

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:12

breinonline

Are you afraid to be known?

Dat kan zeker, maar kijk eens goed rond op dit forum, dan kom je daar gegarandeerd meer over te weten. Gebruik de search en lees ook ff de FAQ.
Welkom op GoT trouwens ;).

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-03 12:12
ja dank je!

Moet ik veel aan mijn kast verbouwen om zo'n ding er in te krijgen:?...hij is namelijk nog net nieuw en het is voor het eerst dat ik zoiets doe namelijk

Verwijderd

Hangt er van af wat je wilt, Als je je hele h2o setup incase wil bouwen zal je dat nog tegen gaan vallen.. Ik heb zelf de radiateur en reservoir buiten de kast liggen, over het inbouwen van je waterkoeling kan je het beste de search ff raadplegen..

Verwijderd

zoals gezien op de HCC dagen bij de stand van www.waterkoeling.nl

mijn blokje is gewoon de beste!!!

grimpie.freeservers.com

suc666

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 22:10
Hoezo? Heb je jou blokjes al getest?
Leuke kaartjes heb je trouwens gemaakt hoor ;)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-05 00:07
Lees ff de FAQ, gebruik de search.
Welkom trouwens :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.