Mensen die en soort gelijke kast willen als bij de tweakers.net stand kunnen terecht bij Redcomputers B.V. daar heb ik ze zien staan voor 475 piek. Mensen die niet zo luis zijn die bouwen hem zelf... tot de laatste groep behoor ik dus niet
heb er het geduld nie voor
Een case van glas.... Hmmm ik zie dat nog niet echt zitten, straks stoot je er tegen aan... *PATS* een barst in je case
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
jah, of er flikkert allemaal glas op je kaarten/in fans...Op maandag 26 november 2001 14:06 schreef crashoverride het volgende:
Een case van glas.... Hmmm ik zie dat nog niet echt zitten, straks stoot je er tegen aan... *PATS* een barst in je case
niet echt leuk nee...
Verwijderd
jah precies wel een beetje leip zo'n glazen kast maare wel mooi, is deze kast btw in midi-full-big en mini tower verkrijgbaar?
en wie gaat hem steeds met glassex boenen???Op maandag 26 november 2001 14:07 schreef RonnieB82 het volgende:
[..]
jah, of er flikkert allemaal glas op je kaarten/in fans...
niet echt leuk nee...
en casefans kun je ook wel vergeten... ik denk niet dat iemand het aandurft om in glas te gaan dremelen, boren, snijden... (snijden zou nog kunnen)
Hij is niet helemaal van glas wie op de HCC beurs is geweest heeft er 1 gezien bij die H2O koeling systeem. je kan er wel degelijk in boren etc etc.. het is Perplex Glas! en je hoeft ook niet in het glas te boren!!!! maar de case is gewoon van alluminium er zit een soort raampje op "inkijk"
Perplex glas = plexiglas?Op maandag 26 november 2001 14:39 schreef Chadi het volgende:
Hij is niet helemaal van glas wie op de HCC beurs is geweest heeft er 1 gezien bij die H2O koeling systeem. je kan er wel degelijk in boren etc etc.. het is Perplex Glas! en je hoeft ook niet in het glas te boren!!!! maar de case is gewoon van alluminium er zit een soort raampje op "inkijk"
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Niet echt fijn op een LAN ofzo ...
Tis gewoon van acryl glas. Breekt niet en je kan gewoon boren en dremelen en dat soort shit. En als ie omvalt ofzo is er ook niks aan de hand
alleen jammer dat plexi/acryl glas het wel gevoelig is voor krassen.
39
Verwijderd
plexiglas is nix voor een case daar komen heel snel krassen op en word heel dof... verder kun je prima in Glas boren of graveren als je de goede tools hebt.
Verwijderd
Een pc kast is toch bedoel om straling tegen te gaan
daarom zijn zo ook allemaal van metaal. wat nou als je er een van glas maakt (ten eerste wordt ie mega zwaar, ten tweede de straling wordt niet tegen gegaan en kan er dwars doorheen.
M'n moeder natuurlijkOp maandag 26 november 2001 14:13 schreef 911GT2 het volgende:
[..]
en wie gaat hem steeds met glassex boenen???
Graveren lijkt me wel bruut ja ! en dan met wat cool licht erbij...Op maandag 26 november 2001 17:23 schreef mgfun het volgende:
plexiglas is nix voor een case daar komen heel snel krassen op en word heel dof... verder kun je prima in Glas boren of graveren als je de goede tools hebt.
lexaan nemenOp maandag 26 november 2001 17:23 schreef mgfun het volgende:
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Graveren zorgd er niet voor dat er een gat in de case komt hoor. Kom dus geen licht doorheen.Op maandag 26 november 2001 17:30 schreef Mathizsias het volgende:
[..]
Graveren lijkt me wel bruut ja ! en dan met wat cool licht erbij...![]()
![]()
Dan moet je er een van kristal nemen, met veel lood er in.Op maandag 26 november 2001 17:26 schreef Hitpoint het volgende:
Een pc kast is toch bedoel om straling tegen te gaandaarom zijn zo ook allemaal van metaal. wat nou als je er een van glas maakt (ten eerste wordt ie mega zwaar, ten tweede de straling wordt niet tegen gegaan en kan er dwars doorheen.
Een cliche is ooit origineel begonnen
ik had het idee dat ie graveren in glas bedoeldOp maandag 26 november 2001 18:23 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
Graveren zorgd er niet voor dat er een gat in de case komt hoor. Kom dus geen licht doorheen.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
nee, maar door die "gleuven" die zo in het glas kome lichte mooi op in dat licht dus. en da geeft volgens mij wel een
effect hoor !
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Verwijderd
Je kan met best een gat in het glas maken... doe ik wel eens met jampotjesGraveren zorgd er niet voor dat er een gat in de case komt hoor. Kom dus geen licht doorheen.
Verwijderd
Is die kast meteen diefstal bestendigOp maandag 26 november 2001 18:25 schreef koekum het volgende:
[..]
Dan moet je er een van kristal nemen, met veel lood er in.
Kort gezegt: Een glazen case wordt nooit wat
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
Op maandag 26 november 2001 17:26 schreef Hitpoint het volgende:
Een pc kast is toch bedoel om straling tegen te gaandaarom zijn zo ook allemaal van metaal. wat nou als je er een van glas maakt (ten eerste wordt ie mega zwaar, ten tweede de straling wordt niet tegen gegaan en kan er dwars doorheen.
ik heb een zelfgebouwde kast van hout, deze houd ook geen straling tegen. Werkt perfect. Het zou zo kunnen zijn dat je een aardingsprobleem krijgt, maar dat is al opgelost in de voedingsaansluitingen van je apparaten, of gewoon zelf draadjes leggen vanaf de verschillende apparaten naar de voeding.
en wat voor soort straling bedoel je eigenlijk. Ik weet dat een CRT monitor straling afgeeft, maar een pckast
Plexiglas is idd een goeie oplossing i.p.v. glas.... lichter en wat minder gevoelig voor beschadigingen
Verwijderd
Radiostraling. Zet er maar 's een radiootje naastOp dinsdag 27 november 2001 13:11 schreef pdb het volgende:
[..]
en wat voor soort straling bedoel je eigenlijk. Ik weet dat een CRT monitor straling afgeeft, maar een pckast
[..]
wat dacht je van je gsm? leg die maar 's op een speaker, grote kans dat je bij je plexiglas kast hetzelfde effect krijgt....Op dinsdag 27 november 2001 13:11 schreef pdb het volgende:
[..]
huh... straling tegen gaan?
ik heb een zelfgebouwde kast van hout, deze houd ook geen straling tegen. Werkt perfect. Het zou zo kunnen zijn dat je een aardingsprobleem krijgt, maar dat is al opgelost in de voedingsaansluitingen van je apparaten, of gewoon zelf draadjes leggen vanaf de verschillende apparaten naar de voeding.
Plexiglas is idd een goeie oplossing i.p.v. glas.... lichter en wat minder gevoelig voor beschadigingennice idea
(maar niet nieuw
)
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Pagina: 1