Ik heb een probleempje,:'(
Als ik mijn computer opstart dan krijg ik deze melding (floppy disk failure (40)) en dan moet ik op F1 drukken om verder te gaan.
Ik heb een MSI Pro Turbo 2 moederbord.
Ik heb de kabel al gecontroleerd en vervangen maar dit hielp helemaal niet.
Ik ben wel een beetje bezig geweest met stekkers pluggen enzo omdat het moederbord net nieuw is en ik alles aan het installeren ben.
Weet iemand wat deze error inhoud en waar het aan zou kunnen liggen?
Of is dit gewoon echt een keihard hardware probleem en moet ik dan weer terug naar de winkel voor een nieuw moederbord
(met mijn huidige garantie natuurlijk) want ik heb daar eigenlijk weinig zin in.
Maarja als ie echt verrot is dan moet ik wel een nieuwe halen.
Dus zijn er misschien mensen die weten hoe ik het probleem moet oplossen
of zoniet, hoe kan ik dan controleren waar het aan ligt (misschien is mijn floppy drive wel stuk en niet mijn mobo)
Als ik mijn computer opstart dan krijg ik deze melding (floppy disk failure (40)) en dan moet ik op F1 drukken om verder te gaan.
Ik heb een MSI Pro Turbo 2 moederbord.
Ik heb de kabel al gecontroleerd en vervangen maar dit hielp helemaal niet.
Ik ben wel een beetje bezig geweest met stekkers pluggen enzo omdat het moederbord net nieuw is en ik alles aan het installeren ben.
Weet iemand wat deze error inhoud en waar het aan zou kunnen liggen?
Of is dit gewoon echt een keihard hardware probleem en moet ik dan weer terug naar de winkel voor een nieuw moederbord
Maarja als ie echt verrot is dan moet ik wel een nieuwe halen.
Dus zijn er misschien mensen die weten hoe ik het probleem moet oplossen
of zoniet, hoe kan ik dan controleren waar het aan ligt (misschien is mijn floppy drive wel stuk en niet mijn mobo)