Suse 7.3 zijn 7 of 8 CD's en een DVD. De liveEval zal 1 CD zijn. Het zal dus waarschijnlijk een uitgeklede probeerversie zijn
Wanbeleid is ook beleid.
Verwijderd
OOH kun je live eval niet installeren op hdd.
dat moet ik maar eens nakijken..
of anders neem ik slackware 8.0.
groetjes.
dat moet ik maar eens nakijken..
groetjes.
Ik heb de 6.4 eval en die instaleert perfect op je hdd.
En het enige wat ik tot nu miste in de eval is een sshd.
Voor de rest lijkt ie mij het zelfde als de gewone versie
En het enige wat ik tot nu miste in de eval is een sshd.
Voor de rest lijkt ie mij het zelfde als de gewone versie
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Verwijderd
Live Eval is een Trial versie op CD die zich niet installeerd op je harde schijf. Je hebt wel ongeveer 100 mb vrije ruimte nodig op je windows schijf.
Wil je Suse 7.3 toch installeren gebruik dan de FTP installatie.
Tsja, SuSE <> Slackware... Het is nogal een verschil hoor...Op maandag 26 november 2001 13:46 schreef snakeeye het volgende:
De live eval versie installeert niet op je hardeschijf. Het maakt een bestand aan op je bestaande partitie van 100mb. Hierin staan je eigen instellingen enzo. Je kunt ook geen andere programma's installeren. Het draait vanaf de cd.
Het is bedoelt om kennis te maken met SuSE linux. Als je echt linux wilt installeren kunt je van ftp.suse.com (of de snellere mirror ftp.gwdg.de) bootdiskettes downloaden en de volledige versie 7.3 van SuSE via FTP installeren.
Het is bedoelt om kennis te maken met SuSE linux. Als je echt linux wilt installeren kunt je van ftp.suse.com (of de snellere mirror ftp.gwdg.de) bootdiskettes downloaden en de volledige versie 7.3 van SuSE via FTP installeren.
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
ik zou willen dat dat kon, maar ik zit aan mijn 56kb/s verbinding vast[b]Op dinsdag 27 november 2001 09:37 schreef
Ik had 'm ook van een magazine.
Nomaal koop ik altijd "linux format" zegt da vrouwke 8er de bali dat die niet meer geimporteerd wordt (niet leverbaar).
Vond ik wel een gaaf blad.
Welke kan ik nu kiezen als goed alternatief?
Verwijderd
is het dan niet mogelijk om dan al die file's die op het FTP site staan niet gewoon downloaden en op een cdzetten.
en vanuit hier installeren met een bootdisk.
Wie weet.
of gewoon een eigen ftpserver inrichten en cd mounten.
en vanuit hier installeren met een bootdisk.
Wie weet.
of gewoon een eigen ftpserver inrichten en cd mounten.
Verwijderd
Dat zijn er nogal veel, met 1 cd zul je dat denk ik niet redden. En dan is het nog de vraag welke files op welke cd en waar. Maar het is wel mogelijk, ook via ftp installeren zou kunnen door bootdisk te downloaden en daarmee op te starten.
Pagina: 1