Toon posts:

[Borland C++] pong spelletje

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zou graag aan mijn zoontje laten zien dat ik ook kan programmeren in c++ maar ik weet er eigenlijk niets vanaf, kan iemand mij de completen source-code van dit spelletje zenden? ik heb al veel geprobeerd maar ik kom er niet aan uit, en de search van tweakers brengt mij ook niet veel verder :(

met vriendelijke groeten,

Cybergod

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ik wil het ook wel weten.

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Scriptrequests zijn niet toegestaan, probeer anders de search van google.

[ot: d2k install icq plz ;) ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 18:04

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op maandag 26 november 2001 12:41 schreef cybergod245 het volgende:
Hallo,

Ik zou graag aan mijn zoontje laten zien dat ik ook kan programmeren in c++ maar ik weet er eigenlijk niets vanaf, kan iemand mij de completen source-code van dit spelletje zenden? ik heb al veel geprobeerd maar ik kom er niet aan uit, en de search van tweakers brengt mij ook niet veel verder :(

met vriendelijke groeten,

Cybergod
Begrijp ik nu goed dat je wilt laten zien dat je C++ kan programmeren, maar dit dus niet kan? Koop een C++ boek, veel oefenen, en laat het dan eens zien aan je zoontje.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 november 2001 12:46 schreef wasigh het volgende:
Scriptrequests zijn niet toegestaan, probeer anders de search van google.

[ot: d2k install icq plz ;) ]
sorry maar de search van google heb ik de 1e 3 pagina's van de resultaten geprobeerd en dit helpt mij niet verder

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 november 2001 12:53 schreef Creepy het volgende:

[..]

Begrijp ik nu goed dat je wilt laten zien dat je C++ kan programmeren, maar dit dus niet kan? Koop een C++ boek, veel oefenen, en laat het dan eens zien aan je zoontje.
ik heb geen tijd om eerst veel te oefenen... ik wil het hem met sinterklaas laten zien

• Creepy
  • Laatst online: 16-09 18:04

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Vraag ik me toch af waarom je iets wil laten zien dat je niet kan. Of was eerder begonnen met oefenen :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
ik wil gewoon het rare gezicht van mijn zoontje zien als ik hem dit kan leveren :)

• MSalters
  • Laatst online: 13-09 23:11
Op maandag 26 november 2001 13:01 schreef cybergod245 het volgende:

[..]

ik heb geen tijd om eerst veel te oefenen... ik wil het hem met sinterklaas laten zien
Is nog 250 uur; tijd zat. 's Kijken, C++ kende je al,
design 20 uur, batjes tekenen 10 uur, bal tekenen 5 uur
(is er maar een), bal beweging 5 uur, bat beweging 5
uur, toetsen uitlezen 5 uur, totaal=45 uur.
Moet ik 't doen? Is 75 Euro/uur, 3375 Euro totaal ex BTW.:Y)

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Dit topics gaat op slot(had al op slot moeten zijn overigens)
Wat je doet is een scriptrequest. Vragen of iemand anders code voor je heeft en dat is niet toegestaan op dit forum. Het is namelijk een forum waar je terecht kunt met je programmeertechnische vragen en niet een helpdesk die je wel even aan code helpt.

btw: ik kan niet reageren op web-icq msg, add me dan even bij icq of stuur een e-mail :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.