Weet iemand of het je het welkomsscherm van win XP Pro kan verwijderen , zodat windows gelijk naar het bureaublad gaat? En zo ja, hoe?
Password veranderen naar nix, dus helemaal geen pass.
Als het goed is, start hij dan automatisch door
Als het goed is, start hij dan automatisch door
Als je het hebt over het scherm waar even Welkom komt te staan, dan nee. dat is helaas niet mogenlijk.
Als je sit scherm namenlijk ziet wordt windows nog opgestart, pas als windows jou de mogelijkheid kan geven om te werken met windows dan laat hij het bureaublad zien.
Als je sit scherm namenlijk ziet wordt windows nog opgestart, pas als windows jou de mogelijkheid kan geven om te werken met windows dan laat hij het bureaublad zien.
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Ik heb het over het scherm waar je de user moet kiezen, ik heb al geen w8woord meer. Ik wil gewoon dat scherm overslaan (hij moet automatisch die user kiezen, zonder er op te hoeven klikken)
kijk is bij Configuratiescherm > users
bij win2k kon je nog aanzetten dat ie altijd een bepaalde user moest aanmelden, of dat nog zo bij XP is weet ik niet.
bij win2k kon je nog aanzetten dat ie altijd een bepaalde user moest aanmelden, of dat nog zo bij XP is weet ik niet.
Daar heb ik al gekeken (en mijn password uitgezet) maar kon er geen optie voor vinden.Op maandag 26 november 2001 12:44 schreef DR het volgende:
kijk is bij Configuratiescherm > users
tweakui heeft bij mij geholpen.. alleen "vergeet" ie het soms hehe
HT-addict in spe
dit werkt zeker weten! ik doe het ook zo en hij vergeet het nooit. (Tweak UI is trouwens een HEEL mooi proggieOp maandag 26 november 2001 12:48 schreef HenkyDoodle het volgende:
tweakui heeft bij mij geholpen.. alleen "vergeet" ie het soms hehe
The devil is in the details.
Verwijderd
Inderdaad.Op maandag 26 november 2001 13:36 schreef Marc00 het volgende:
Tweak UI is trouwens een HEEL mooi proggie
Verwijderd
Werkt goed da progje! had ik net ff nodig!
Had me al rot gezocht! Ik ben nie zo'n fan da XP
Maar ja het werkt weer!
Had me al rot gezocht! Ik ben nie zo'n fan da XP
Maar ja het werkt weer!
Start > instellingen > configuratiescherm > gebruikers > verander de manier waarop gebruikers zich aanmelden
Daar kun je kiezen voor de klassieke manier van het intypen van gebruikersnaam+wachtwoord
Als het het allereerste scherm is waarop staat "Windows XP Professional Editition"
dan kun je die gewoon verwijderen door /noguiboot in je boot.ini toe te voegen.
Edit:
cd /spuit 11/oud
Daar kun je kiezen voor de klassieke manier van het intypen van gebruikersnaam+wachtwoord
Als het het allereerste scherm is waarop staat "Windows XP Professional Editition"
dan kun je die gewoon verwijderen door /noguiboot in je boot.ini toe te voegen.
Edit:
cd /spuit 11/oud
[ Voor 9% gewijzigd door Exigence op 30-07-2003 14:29 ]
En bedankt voor de nutteloze mededeling... helemaal aangezien je een topic van twee jaar oud omhoog trapt hiervoorVerwijderd schreef op 30 July 2003 @ 14:18:
Werkt goed da progje! had ik net ff nodig!
Had me al rot gezocht! Ik ben nie zo'n fan da XP![]()
Maar ja het werkt weer!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()