Toon posts:

Dilemma: Hercules theatre XP of Pioneer speakers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
aaah.... ik kan niet kiezen.... Ik moet kiezen of ik nu mun speakers of mun geluidskaart upgrade... ik kan kiezen uit een Hercules theatre XP (zit nu een fortissimo 1 in)
of mun voorste sattelieten vervangen voor 2 nieuwe grote speakers van pioneer (80 WATT per speaker) hellup... ik kan niet kiezen... oh en mun sattelieten zijn nu van hercules...en door die crappy fortissimo XP drivers doet mun surround out van mun geluidskaart het niet.... dus nu alleen nog geluid van voren :(

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Op maandag 26 november 2001 12:29 schreef Robszombie het volgende:
...en door die crappy fortissimo XP drivers doet mun surround out van mun geluidskaart het niet.... dus nu alleen nog geluid van voren :(
Waarschijnlijk lost dit probleem zich later wel op als er meer XP drivers uitkomen. Ik zou dus zeker voor die mooie speakers gaan :9

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Wat is je budget voor luidsprekers ?

En ik neem aan dat de pioneer speakers waar je het over hebt actieve zijn. Of voed je je oude speakers nu ook al met een aparte amp ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al voor die theater XP gegaan... hij was maar 300 gulden bij Office center. en ik heb een pasje omdat me ma psychiater is en een eigen praktijk heeft :) jippie

en die speakers van pioneer komen nog wel en het zijn geen actieve... maar ik wilde ze op me maxi subwoofer aansluiten... die dient dan als versterker... en heb nu dus guillemot speakers..(voorste 2) achterste 2 zijn van uhm... wat was de naam? oh ja altec lansing.. die achterste speakers zijn wel crappy... als ik me muziek beetje hard zetten klinken ze al lelijk...

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Op dinsdag 27 november 2001 23:13 schreef Robszombie het volgende:
Ik ben nu al voor die theater XP gegaan... hij was maar 300 gulden bij Office center. en ik heb een pasje omdat me ma psychiater is en een eigen praktijk heeft :) jippie
Lucky you, ik moest hem heel duur bij exile bestellen (389 gulden) :(

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Misschien dat je iets hebt aan deze review.
Pagina: 1