Op maandag 26 november 2001 12:17 schreef The-Unknown het volgende:
Ik heb een A7V266-E met XP 1600 en een ThermalTake SuperOrb cooler. Onderop (gedeelte dat op de proc gaat) zit een zwart "stickertje". Moet ik dit eraf halen of is dit een warmte geleider?
Mijn proc wordt 55 graden in idle. Wat doe ik verkeerd? Kan ik beter coolpasta gebruiken?
En de vier afstandhoudertje op de AMD moeten er toch op blijven?
Vergeef me, maar ik ben een leek op dit gebied!! :?

ik zou noooit een mooie xp cpu onder een superorb stoppen, die dingen zijn wel zo $%#@^!. Hij koelt slecht, maakt meer herrie dan ie koelt, het is ook een feit dat deze koeler meer cpu's sloopt dan elke ander koeler. Ik heb ongeveer een jaar geleden ook de fout gemaakt deze koeler te kopen, ik had net een 1gig amd, en denk zal er eens lekker een cooler tot 1,5 gig op zetten, nou NOT dus, dat ding werd warmer dan 55 graden. doe voor de gein maar een een search op superorb, en kijk wat voor opmerkingen je tegen komt.
om je vraag ff te beantwoorden; als dat zwarte ding van platic is moet je hem er af halen. Ik weet nog goed toen ik die koeler had zat er koelpasta bij in een zakje, en geen termalpad. Heb die koeler precies 1 dag gehad en toe snel terug gebacht en me geld terug gekregen.
btw 55 graden IDLE is VEEELS te hoog.