Toon posts:

ATI Rage Mobility drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben op zoek naar een driver voor de ATI Rage Mobility.
ik heb er al enkele gevonden, maar ik zoek er een die tv-out ondersteund. De nieuwste driver doet dit namelijk niet. en ik heb nergens de oude meer liggen. :(

Kan iemand mij misschien vertellen waar ik deze misschien kan vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:00
Op maandag 26 november 2001 12:03 schreef tmeulenm het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar een driver voor de ATI Rage Mobility.
ik heb er al enkele gevonden, maar ik zoek er een die tv-out ondersteund. De nieuwste driver doet dit namelijk niet. en ik heb nergens de oude meer liggen. :(

Kan iemand mij misschien vertellen waar ik deze misschien kan vinden? :)
Bij de fabrikant van je laptop. Ati biedt geen drivers voor laptops aan op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat was inderdaad de eerste plek waar ik ging kijken, maar daar hebben ze alleen nog maar de nieuw,zonder tv-out ondersteuning.

Weet iemand toevallig nog wel ergens de "oude" driver te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:37
Bij mij werd de Rage Mobility onder 98 SE niet goed herkend, maar toen ik XP op mn laptop installeerde, werd alle hardware 100% juist herkend.
Is dat ook een optie voor jou?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij acer hebben ze de goede drivers voor je moet je even zoek bij hun op de web

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

is de nieuwste een stuk sneller of valt dat best mee? Trouwens, ik vindt het ook wel geinig dat je gewoon de Rage-M kan overclocken met powerstrip >:)

MechWarrior || Monsters Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 18:56
Voor XP kan je het beste de compaq evo 150 drivers gebruiken (helemaal compleet met tv-out etc)

voor 2000 en ME kan je ook bij compaq terecht (mijn presario 1216EA heeft ook een ATi chip , dus kijk ff op compaq.com naar de drivers van deze laptop, de evo 150 kan ook
Pagina: 1