Toon posts:

ATI Rage Mobility drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben op zoek naar een driver voor de ATI Rage Mobility.
ik heb er al enkele gevonden, maar ik zoek er een die tv-out ondersteund. De nieuwste driver doet dit namelijk niet. en ik heb nergens de oude meer liggen. :(

Kan iemand mij misschien vertellen waar ik deze misschien kan vinden? :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:59
Op maandag 26 november 2001 12:03 schreef tmeulenm het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar een driver voor de ATI Rage Mobility.
ik heb er al enkele gevonden, maar ik zoek er een die tv-out ondersteund. De nieuwste driver doet dit namelijk niet. en ik heb nergens de oude meer liggen. :(

Kan iemand mij misschien vertellen waar ik deze misschien kan vinden? :)
Bij de fabrikant van je laptop. Ati biedt geen drivers voor laptops aan op hun site.

Verwijderd

Topicstarter
Dat was inderdaad de eerste plek waar ik ging kijken, maar daar hebben ze alleen nog maar de nieuw,zonder tv-out ondersteuning.

Weet iemand toevallig nog wel ergens de "oude" driver te staan?

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:27
Bij mij werd de Rage Mobility onder 98 SE niet goed herkend, maar toen ik XP op mn laptop installeerde, werd alle hardware 100% juist herkend.
Is dat ook een optie voor jou?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

bij acer hebben ze de goede drivers voor je moet je even zoek bij hun op de web

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

is de nieuwste een stuk sneller of valt dat best mee? Trouwens, ik vindt het ook wel geinig dat je gewoon de Rage-M kan overclocken met powerstrip >:)

MechWarrior || Monsters Game

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-10 13:22
Voor XP kan je het beste de compaq evo 150 drivers gebruiken (helemaal compleet met tv-out etc)

voor 2000 en ME kan je ook bij compaq terecht (mijn presario 1216EA heeft ook een ATi chip , dus kijk ff op compaq.com naar de drivers van deze laptop, de evo 150 kan ook
Pagina: 1