Spire rox !!

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Spire fan lijkt kapot, ff mialtje gestuurd en dit is de reply :) :
Dear Bas,

If you give me your address, I can send you a new fan.

If you have any further questions please feel free to contact me. With best regards,

European branch office of Fanner Tech Corp.
ByteCom Fanner B.V.

Peter Engelen
Support Department

Website: http://www.fanner.nl
E-mail : support@fanner.nl

---------------------------------------------------------------------------

E-mail: bas@minddigger.com
name: Bas Konings

product_type: Spire CPU cooler

item_nr: MA324-15B3

problem: My Ventilator is making a lot of noice (rattling sound)

Yesterday the cooler even spint at below 2500 acording to the ASUS A7V bios. After 1 minute it started to run faster, but the rattling sound remains.

What should i do?

SubmitFeedback: Send

---------------------------------------------------------------------------
Dat noem ik nog eens service !!!

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:07

Sjaak_Afhaak

Bleh!

netjes!! denk dat ik dat ook maar eens ga doen..

Hier staat tekst

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 13:37

chromeeh

the Gnome

Jij was toch die gast met die cooler die naar de klote ging?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• itsme
  • Niet online
Nee dat was een andere gast :)

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 13:37

chromeeh

the Gnome

Oh :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

van die gasten van ASUS nog niets gehoord, eerst in het Nederlands, naar de Nederlandse ASUS gestuurd, maar na twee weken helemala niets gehoord te hebben, de brief maar vertaald in het Engels en naar alle emailadressen verstuurd die ik maar kon vinden op de ASUS site.......

• itsme
  • Niet online
Jij hebt t over die videokaart????

Die temp is redelijk normaal, mijn videokaart wordt ook 65 graden (tnt2). (passief gekoeld)

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 12:12 schreef bas_konings het volgende:
Jij hebt t over die videokaart????

Die temp is redelijk normaal, mijn videokaart wordt ook 65 graden (tnt2). (passief gekoeld)
Ja maar in het begin maakte die ook rare geluiden, maar met een beetje naaimachine-olie werkt het wel aardig. maar zelfs de smartdocter heeft regelmatig gezegd dat er een nieuwe fan in moet

• itsme
  • Niet online
Dan zou ik naar de winkel terug gaan, asus is idd heel moeilijk te bereiken voor een eindgebruiker. Ik zou er zelf in elk geval ook een probleem van maken en een vervangende koeler/kaart eisen.

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 12:18 schreef bas_konings het volgende:
Dan zou ik naar de winkel terug gaan, asus is idd heel moeilijk te bereiken voor een eindgebruiker. Ik zou er zelf in elk geval ook een probleem van maken en een vervangende koeler/kaart eisen.
Het fijne is alleen dat ik mijn bonnetje kwijt ben. Maar ik heb heb het recht op drie jaar garantie bij ASUS, anders stuur ik het meeltje gewoon wekelijks, of zou dat juist averechts werken?

Of dat ik straks met een berg Fannetjes zit ;)

Verwijderd

Da's idd wel heel netjes... ik heb dezelfde koeler ook gehad, met idd hetzelfde probleem. En dat ze nog helemaal een nieuwe fan opsturen is inderdaad wel klasse. Zeker als het om slechts een budget koelertje gaat. Als het nou een koeler van over de 150 piek is mag je dat wel eisen, maar voor een koeler van 2 tientjes....

Verwijderd

Ik mag hopen dat een koeler van meer dan 150 piek sowieso niet begint te ratelen.

Maarja .. shit happens :{

Verwijderd

Van Abit na 1 mailtje ook een nieuwe fan gehad voor op de chipset van mn KT7. Dit soort dingen maakt de keus voor een volgend mobo toch weer makkelijker :)

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 18:48 schreef phish het volgende:
Van Abit na 1 mailtje ook een nieuwe fan gehad voor op de chipset van mn KT7. Dit soort dingen maakt de keus voor een volgend mobo toch weer makkelijker :)
1tje zonder northbridge fan >:)

• itsme
  • Niet online
:) lol

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op maandag 26 november 2001 12:20 schreef Didzjeriedoe het volgende:

[..]

Het fijne is alleen dat ik mijn bonnetje kwijt ben. Maar ik heb heb het recht op drie jaar garantie bij ASUS, anders stuur ik het meeltje gewoon wekelijks, of zou dat juist averechts werken?

Of dat ik straks met een berg Fannetjes zit ;)
Ik heb niet eens een ASUS bord en ik had mijn fannetje al binnen 2 weken binnen. Paste inderdaad mooi op de chipset van m'n MSI bordje >:)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-07 21:46

Confusion

Fallen from grace

Ze hebben inderdaad een geweldige service. Mijn koeler mistte de bijbehorende Silver grease: 1 mailtje naar support en ik kreeg een mailtje terug (van bovenstaande Peter Engelen, in het Nederlands ;) ) dat ze me een tubetje zouden sturen als ik m'n adres gaf.
Intussen had de leverancier van de koeler echter gereageerd (Queensystems; ik had wegens de shop survey niet zoveel vertrouwen in de service en had daarom meteen Spire maar aangeschreven, maar als het goed is ligt er morgen een tube van Queens in m'n postvak) op het probleem en beloofde ook een tubetje te zenden, waarop ik het aanbod van Spire zelf heb afgeslagen.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-07 23:11
Ik heb ook een Spire koeler, maar de vorige keer zat ie niet helemaal goed vast, dag processor |:(

• itsme
  • Niet online
Dat ligt toch niet aan spire dan he :)

• itsme
  • Niet online
Dat noem ik nog eens support !!!

Mijn vervangende fan is vandaag met de upc afgeleverd, gisteren heb ik de mail gestuurd !!!

Dus spire rox !!!!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dat is idd erg netjes van spire :)

39

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 16:20
Spire is goed!

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

Verwijderd

De service is goed.. nu de coolers nog! >:)

grapje hoor .. voordat alle die-hard spire fans zich op de teentjes voelen getrapt!

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 00:23
Op vrijdag 30 november 2001 23:59 schreef n0va^ het volgende:
De service is goed.. nu de coolers nog! >:)

grapje hoor .. voordat alle die-hard spire fans zich op de teentjes voelen getrapt!
Nou ik heb ook een spire fan+heatsink en een maatje van me heeft iets van coolermaster. We hebben precies het zelfde systeempje en die van mij koelt 2'c beter (test=3dmark2001)

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 00:09 schreef Yuri het volgende:

[..]

Nou ik heb ook een spire fan+heatsink en een maatje van me heeft iets van coolermaster. We hebben precies het zelfde systeempje en die van mij koelt 2'c beter (test=3dmark2001)
Vergelijk 'm nog eens met een Swiftech blokkiej.. trouwens.. ik vind die HS'jes ook niet slecht.. maar voor Die-Hard luchtkoeling is het nix!

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-05 22:36

Mindwalker

zappen is zinloos

Goeie service, zoals het hoort eigenlijk. Hun produkt werkt niet naar behoren dus mogen ze je best een nieuwe sturen. Gaaf...zo snel!

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

• Mister_X
  • Laatst online: 07-04 08:41
hmz als ik nou snel met sentmail een mailtje onder jouw naam stuur en mijn adres... *D

• itsme
  • Niet online
Waarom onder mijn naam :? ik heb al een nieuwe !

Pagina: 1