Toon posts:

ff vraagje --->libertel voicemail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
uhmmm ik kan het niet vinden op libertel.nl.

maaruh..

Mijn collega heeft voor de gein op het werk mn voicemail helemaal volgezet met onzin

nou is mijn vraag:

kan je die voicemail ook met een vast toestel wissen?

een half uur alles beluisteren en dan pas wissen kost me een beetje te veul op mn gsm ...

edit:typo's

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:30

Sjaak_Afhaak

Bleh!

met Telfort is dat wel mogelijk ja, en aangezien Telfort eerst een onderdeel van Libertel was, denk ik dat Libertel dit ook wel kan..

Hier staat tekst

Verwijderd

naar internet & telefonie gemoved

• Op.Lijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-01 23:16
Op maandag 26 november 2001 11:34 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:
met Telfort is dat wel mogelijk ja, en aangezien Telfort eerst een onderdeel van Libertel was, denk ik dat Libertel dit ook wel kan..
Wow.. dit is niet echt waar ofzo...

Maar ja, het kan. Als je een pincode hebt ingevoerd tenminste. Ik heb het met libertel nog nooit geprobeert, maar bel eens jezelf op en laat hem op je voicemail springen. Druk *... waarschijnlijk vraagt hij nu om je pincode...

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

hoezo een half uur?? ik dacht dat je je voicemail max. 3 minuten kon vollullen...of is dat alleen bij een vaste lijn?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
als het een libtel abo is kun je de welkomsttekst onderbreken met een 9 daarna typ je je pincode in en kom je in je instellingen menu.

volgens mij werkt dit niet bij prepaid maar bij abo in ieder geval.

ps. gewoon ff 117 bellen, altijd snel geholpen en meestal ook goed geholpen.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

gewoon met de vaste telefoon je eigen gsmnummer bellen en dan op het moment dat je voicemail begint toets je de 9 in en dan als beveiligingscode 3333.
Dit is echter wel de standaardinstelling dus als je die verandert hebt moet je je eigen bevilingscode intoetsen..

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Op maandag 26 november 2001 11:34 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:
Hoe is dat dan mogelijk met telfort, heb het niet zo snel kunnen vinden op de site.
Pagina: 1