Toon posts:

Audigy + dolby decoder?

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

een klein vraagje. Ik zit er aan te denken om een desktop theatre set te kopen. Alleen budget is niet zo hoog.

Nu zit ik te denken aan de DDT2200 versie die is analoog en zonder decoder alleen ik zag dat de Audigy een decoder heeft.

Als ik deze 2 nu combineer dus creative audigy en een DDT2200 heb ik dan dolby digital of prologic?

Ben van plan om het vandaag te kopen maar ik moet het wel eerst even zeker weten?

Greetz and txs.

• Damon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03 00:00
Als je ff op de creative site had gekeken of bijv. op Google had gezocht, was je er achter gekomen dat dit dus een 5.1 setje is.

Ga maar lekker halen dus :7

Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-

Verwijderd

Topicstarter
Txs,

Ik had daar al gekeken. maar aangezien er stond dat dat setje analoog was. Dacht ik dat het dan geen Dolby digital zou zijn.

Maar met deze combinatie heb ik dus dolby digital cool :)

• Damon
hmmm... ja hij is dus idd niet digitaal en ik zie dat ie een 3-weg kabeltje gebruikt icm een SBLive!5.1, ik weet niet hoe dat met de Audigy zit.... ff kijken of we daar achter kunnen komen!

Verwijderd

Topicstarter
Zou mooi zijn als je dat zou weten. want het zou wel leuk zijn als ik dan gelijk ook dolby digital heb. :) en of het kan met de audigy :)

• Damon
Waarom ga je niet voor de Creative Labs Inspire 5.1 5300, dit is de opvolger van de DTT2200, zeker geschikt voor de Audigy en maar ietsje duurder volgens de pricewatch!

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik doen inderdaad. echter hoe kan je een digitaal dolby signaal nou gebruiken als de aansluiting verder analoog is. Of wordt dan de aansturing gedaan door de geluidskaart.

Want op 1 staat bij mij dat dolby digital. als dat kan met die inspire dan haal ik die.

• Damon
Van de Creative site:
De Creative® Inspire 5.1 5300 luidsprekers zijn bedoeld voor de multimedia-liefhebbers en een absolute must voor de intensieve gamer. Ze bestaan uit 5 satellietluidsprekers en een subwoofer. In combinatie met de Creative® Sound Blaster® AudigyÔ of Live! 5.1 geluidskaarten staan ze garant voor een maximale Dolby® Digital 5.1 ervaring. Ze vormen de nieuwe prijs/prestatienorm voor games, muziek en thuisbioscopen. In het gestroomlijnde nieuwe 'lifestyle' design heeft Creative® alles gericht op akoestische prestaties, met name voor de nieuwe satellietluidsprekers. Deze zorgen voor een maximale geluidsspreiding en vormen een nieuwe standaard voor geluidsbeeldvorming en ?positionering. In combinatie met EAX® compatibele games is de impact gewoon explosief! En met extra functies zoals een draadafstandsbediening en de mogelijkheid om de kleur van de roosters aan te passen aan elke omgeving, zijn deze luidsprekers altijd en overal de beste keuze!
Alleen dus niet Digitaal (aansluiting), daarvoor zal je meer pegels moeten uitgeven!

Verwijderd

Topicstarter
Ik dank u hartelijk :-)

Het wordt dus een Inspire met audigy. :-)

• Damon
Veel plezier ermee! 8-)

• JvS
  • Laatst online: 13:06

JvS

Ik heb hem zelf ook

5.1 kaart met 5.1 set is gewoon dolby digtial

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp