Toon posts:

Weet je wat ik zo heerlijk vind...? (discussie)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat ik na de aanschaf van een Epox 8KHA+, Athlon 1600+ en 256 DDR (en Asus GF3 Ti200 en 300 W voeding) voorlopig niet meer alle berichten op dit forum hoef te lezen om te kijken wat nou de beste aanschaf zou zijn... :)

Een paar maanden heb ik nauwlettend alles hier gevolgd om tot een goede koop te komen. En Tweakersnet (nieuws, pricewatch) ook, natuurlijk. Best wel vermoeiend, eigenlijk. Maar nu kan ik eindelijk weer rustig slapen en gewoon voor m'n lol dit forum volgen. Helemaal nu alles goed loopt en werkt. Heerlijk.

beadnkt voor alle info! GoT RULES!!!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

Op maandag 26 november 2001 10:42 schreef hellogoodbye het volgende:
Dat ik na de aanschaf van een Epox 8KHA+, Athlon 1600+ en 256 DDR (en Asus GF3 Ti200 en 300 W voeding) voorlopig niet meer alle berichten op dit forum hoef te lezen om te kijken wat nou de beste aanschaf zou zijn... :)

Een paar maanden heb ik nauwlettend alles hier gevolgd om tot een goede koop te komen. En Tweakersnet (nieuws, pricewatch) ook, natuurlijk. Best wel vermoeiend, eigenlijk. Maar nu kan ik eindelijk weer rustig slapen en gewoon voor m'n lol dit forum volgen. Helemaal nu alles goed loopt en werkt. Heerlijk.

beadnkt voor alle info! GoT RULES!!!
kon je dat eerst niet dan? :?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Geen dank, maar een beetje zelf moeite doen is ook precies wat we van mensen verwachten ;) Zie de sticky topic in HA: we zijn wat stenger gaan modden om het niveau op te krikken.

Opzich is deze topic nogal offtopic, maar nu ie er toch is laat ik 'm open staan om discussies over het niveau in de hardware fora mogelijk te maken.

Geen flames aub ;) Alle meningen zijn welkom, mits goed gefundeerd en beschaafd geformuleerd.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Die 'wat moet ik kopen' topics lees ik toch al niet. ;)

Als jouw verhaal betekent dat je nu de aandacht vetplaatst naar de andere onderwerpen, heet ik je welkom !

Verwijderd

Topicstarter
Nu we het er toch over (mogen) hebben: ik me de afgelopen maanden inderdaad verbaasd over het aantal nutteloze posts, zoals: 'welk mobo moet ik kopen', 'past deze cpu op dit mobo', 'wat is DDR geheugen', etc. etc. Volgens mij moet de Search knop groter en duidelijker in beeld gezet worden (naast de knop 'Post new topic' misschien?). Alhoewel ik eerlijk gezegd wel blij ben dat op dit moment het zoeken naar gebruikersnamen niet werkt... :+

Wel vind ik op zich dat ot topics (zoals deze) zo nu en dan wel mogen: een beetje ervaringen delen houdt de boel ook wat menselijk, maar ik begrijp heel goed dat als je dit zomaar toelaat, dat er dan binnen no time een hele hoop bullshit en geouwehoer op dit dorum staat. Dus uiteindelijk ben ik het wel eens met het strengere modden. Hou die slotjes bij de hand!

Ik bezoek deze fora dagelijks meerdere malen (en ook altijd al voor de lol, hoor, Windhoosje en wat moet ik nou kopen topics las ik ook al niet Hooi :)), en ik kan eigenlijk niet meer zonder. Als ik een probleem heb, is het eerste wat ik doe: zoeken op het GoT!!! En meestal met goed resultaat ook nog!

Al met al: ga zo door.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:24

Sjaak_Afhaak

Bleh!

tja, je nick zegt het al hellogoodbye. Nu heb je GoT niet meer nodig..

Hier staat tekst

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb inmiddels een grote hekel gekregen aan alle topics zoals:

"Wat moet ik kopen voor Hfl. X?"
"Wat is beter, X of Y?"
"Wat vinden jullie hiervan?"
"Wat zal ik hieraan upgraden?"

Kijk ik snap best dat je je geld maar 1 keer kunt uitgeven, maar ik koop iets nieuws als ik ofwel iets nieuws nodig heb, of iets gaafs zie dat ik gewoon wil hebben.

Dan lees ik reviews (zoek ernaar hier en op Google), zoek of er problemen mee zijn op GoT en hoe ze opgelost zijn enz. enz. Helaas zijn sommige mensen te lui (en/of te dom) om te zoeken, terwijl er bijvoorbeeld veel dingen in de FAQ staan.

Daarom kom ik toch weer terug op wat ik al lang vind, nieuwe gebruikers moeten met hun neus wat beter op de FAQ gedrukt moeten worden.. Er is veel informatie te vinden, waarom wordt er zo weinig gebruik van gemaakt?

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 11:39 schreef hellogoodbye het volgende:
Nu we het er toch over (mogen) hebben: ik me de afgelopen maanden inderdaad verbaasd over het aantal nutteloze posts, zoals: 'welk mobo moet ik kopen', 'past deze cpu op dit mobo', 'wat is DDR geheugen', etc. etc.
*knip*
Hahahaahah :D
Bereid je maar vast voor, Sinterklaas en de Kerst komen er aan. Na de HCC dagen is dat de drukste tijd voor deze topics...
;) Gelukkig zit ik dan in het buitenland, en ga ik op Route(66) m'n kicks halen.
Pagina: 1