Toon posts:

Razor Boomslang en CS: vreemde perikelen

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat iemand weet wat ik moet doen aan het volgende probleem:
Ik heb op HCC dagen de RAZOR BOOMSLANG 2000 DPI (MUIS) gekocht..
Ben zeer tevreden over die muis maar met CS heeft ie soms rare kuren. Zo gaat zonder dat ik wat doe mijn richter naar omhoog wijzen en krijg ik die niet meer omlaag..tegelijkertijd gaat als een gek mijn wapens in wapenmenus cyclen zoals er gebeurt wanneer je tijdens spelen aan het scrollwieltje draait....
Ik weet niet of het nou aan de muis ligt want in normaal windows heb ik er nog geen last van gehad...
CONFIG:
WINDOWS XP
P3 500
394 MB intern
40 gig HD
DVD player
CD wrighter

Zijn er misschien meer mensen met dit probleem of weet iemand wat ik eraan kan doen????

Verwijderd

Ik heb met mijn BS2000 ook weleens dat ie spontaan van wapen wisselt, maar het komt maar sporadisch voor.

Verder, download de nieuwste software @ www.razerzone.com

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik heb mijn Boomslang aan de kant gezet omdat ie met Unreal Tournament zelf ging bepalen wanneer ik van wapen moest verwisselen en mij dat nogal veel suicides opleverde :(

Verder wel tevreden over dat ding, jammer dat ik hem niet meer kan gebruiken omdat ie uit zichzelf scrolled....

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

Verwijderd

Heb ik ook soms dat hij vooruit begint te lopen terwijl ik niets doe. (mijn vooruit lopen staat op mouse2 :P ) Gewoon even achteruit lopen en probleem opgelost.

Verwijderd

Toch erg jammer dat zo'n fijne (en dure!) muis dit soort gebreken vertoond heh :(

Als de boomslang nou de degelijkheid en betrouwbaarheid van een logitech had!

Verwijderd

Dat is een bekend probleem van de boomslang. Die buttons gaan zo licht dat ze op een gegeven moment vanzelf contact gaan maken.
Een fix voor dit probleem is om de buttons naar buiten te buigen. Dus van bovenaf aan je buttons trekken zonder ze te breken natuurlijk. :)

Ik heb ook een boomslang en ik vind, zeker gezien de pijs, dat het maar matige kwaliteit is.

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07 12:50
Ik zit er ook sterk aan te denken om zo'n muis te gaan halen. Ik hoor ook steeds dat je de sensitivity on-the-fly kunt veranderen. Klinkt reuze handig :)

Maar wat ik wil weten is hoe dat je die sensitivity verandert? Is dat softwarematig met een knoppie op je toetsenbord dat je eraan moet toewijzen? Is het een draaiknop of scrollwheel op je muis? Boven/onderkant? If so, kun je er dan makkelijk bij?

Ik kan dit nergens vinden, help me out plz :)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Verwijderd

Ik vraag me af of dat "on the fly" verzetten van de sensitivity wel handig is... Volgens mij ben je al dood als je de aanpassing gedaan hebt :O

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

Op dinsdag 27 november 2001 13:32 schreef --EasY-- het volgende:
Ik vraag me af of dat "on the fly" verzetten van de sensitivity wel handig is... Volgens mij ben je al dood als je de aanpassing gedaan hebt :O
sens on the fly vindt ik reuze handig..
en het werkt als volgt.
het ding heeft 5 knoppen
1 daarvan zit links daar zit je duim op...
die druk je in en je scrollt met je wiel tada je laat los en je sens is veranderd (je krijgt ff snell een lvl indicator op je scherm hoe je sens staat)
super snel en handig als je je AMW (sniper) gebruikt

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• JaWa
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

Op maandag 26 november 2001 11:32 schreef Taro het volgende:
Ik heb mijn Boomslang aan de kant gezet omdat ie met Unreal Tournament zelf ging bepalen wanneer ik van wapen moest verwisselen en mij dat nogal veel suicides opleverde :(

Verder wel tevreden over dat ding, jammer dat ik hem niet meer kan gebruiken omdat ie uit zichzelf scrolled....
weet je zeker dat dit niet de optie die aangevinkt staat (in weapons) die zegt switch to best gun...??

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Verwijderd

JA,,,,,,, dit probleem is bekend en krijg je er ook nooit
uit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan het weten heb er 2 gehad , zou hem maar snel terugsturen.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:48

Exirion

Gadgetfetisjist

Titel ff aangepast

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Razer Boomslang roelt, ik kan niet meer zonder!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Bramster
  • Laatst online: 14-08 22:20
bekend probleem !!

de boomslang doet het gewoon (nog) niet goed in win XP
XP Drivers: Over the last two weeks we have received over 1,500 emails and letters requesting Razer XP drivers. As has always been our practice, we listen to our customers and have already begun the development of Razer XP drivers. We are anticipating posting betas on our drivers page the first week in December. We will update you just as soon as we have a definite completion date.
de drivers zijn zo laat omdat Razer failliet is geweest, en ze nu met een nieuw bedrijf een doorstart gemaakt hebben

• Bramster
  • Laatst online: 14-08 22:20
Op dinsdag 27 november 2001 13:37 schreef JaWa het volgende:

[..]

sens on the fly vindt ik reuze handig..
en het werkt als volgt.
het ding heeft 5 knoppen
1 daarvan zit links daar zit je duim op...
die druk je in en je scrollt met je wiel tada je laat los en je sens is veranderd (je krijgt ff snell een lvl indicator op je scherm hoe je sens staat)
super snel en handig als je je AMW (sniper) gebruikt
daar gebruik ik het ook voor, mijn snipe de sens wat lager
en ook met long range shots met andere guns is low sens wel fijn

Verwijderd

On the fly sensitivity is echt mega handig, het zou op alle muizen moeten zitten ;)

In principe werken de nieuwste razer drivers prima met mijn bs2000l, alleen onder cs voelt het wat onnatuurlijk aan, maar andere games werkt het prima

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Op dinsdag 27 november 2001 13:38 schreef JaWa het volgende:

[..]

weet je zeker dat dit niet de optie die aangevinkt staat (in weapons) die zegt switch to best gun...??
Dat zou dus inhouden dat als ik met Unreal Tournament vanaf de grond in face naar de redeemer translocate ik midden in de lucht een wapen zou moeten pakken (Hij switched gewoon als ik ergens loop, en internet pagina's schieten soms in 1 keer helemaal naar beneden, ik weet zeker dat het dus de muis is...)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb het probleem ook met mijn razor2k,
in cs heb ik op scroll-up bom en die selecteerd ie soms! net als het knife (scroll-down).

Nog een vraag:
Als ik de 4de (of 5de) button inhoudt dan kan ik nix anders doen!

bv. ik loop in cs, kom iemand tegen begin te schieten en hij gaat strafen ik wil meegaan met crosshair maar dan druk ik die 4de muis weer in waardoor ik niet mee kan gaan! |:(
Probleem is in windows ook maar niet zo vervelend :P

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Owja heb nu geen drivers voor mijn razor geinstalleerd maar met heb ik hetzelfde probleem :r

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

bekend probleem !!
de boomslang doet het gewoon (nog) niet goed in win XP
Ik heb zelf totaal geen problemen met de boomslang in XP met de razer drivers.

Ik heb de 2.1.0.0 drivers geistalleerd die razer in een uithoekje van hun FTP had staan. Had staan want nu zijn ze weg.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• white_rabbit
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02-2022

white_rabbit

Follow the White Rabbit!

Arie kan je die boomslang driver ergens ff uploaden zodat ik en anderen hem kunnen downloaden ??

Life is what happens while your making other plans..

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:59

LopeZ

Too much is never enough

Beetje oud?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.