cdromspeler sloopt cd?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-08 17:41

charrel

Cortisol4life..

Topicstarter
kan iemand mij vertellen of een cdromspeler een cd kan breken? Krijg net een foutmelding dat mijn cdromspeler mijn cd niet kan lezen haal cdeetje eruit en ik heb 2cdeetjes :?
2halve wel te verstaan. Hij gaf de laatste tijd wel meer foutmeldingen dat hij de cd niet kon lezen, maar nu is ie echt dood?

Verwijderd

Ja dat kan, er was gisteren nog een topic hierover. Zoek even als je meer wilt lezen. En je speler hoeft niet kapot te zijn volgens mij.

Verwijderd

Heb wel eens gehoord dat iemand zijn A-open zo ongeveer ontplofte....die cd kwam er ook 'gebroken'uit.

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Topicstarter
hij kraakte wat en zei toen dat de cd niet gelezen kon worden, dus ik haal hem eruit > gebroken???
Raar dit, verder geen rare dingen gehoord!

• agent327
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Zeker een hele snelle drive? Het komt wel vaker voor bij drives van boven de 40-speed.

Wanbeleid is ook beleid.

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Topicstarter
48 speed> gaat nu 2jaar mee> wat is de levensduur eigenlijk van zo'n cdrom? cdromspeler is dus niet dood, kreeg wel vaker de laatste tijd foutmeldingen dat hij dee cd niet kon lezen > die was wsl. al een tijdje aan het scheuren :)
gelukkig heeft ra2 2cd's , haha, anders moest ik afkicken van ra2 online..........

Verwijderd

Zal wel een a-open zijn geweest. Heb ik al meer gehoord

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Topicstarter
tis> was? een LG

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verkeerd forum. Lees de sticky in de HA index.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.